Appartement At Rachel

86 reviews over Appartement At Rachel in het Nederlands

Geweldig

Fam Mormon,
14-5-2018

Bij aankomst stond er frisdrank en water in de koelkast, koffie, thee, een halve brood en eieren. Ook stond er een welkomstboeket. Schoonmaak van maandag tot en met Zaterdag. Dagelijks schone handdoeken. De eigenaar , zijn vrouw en dochter wonen daar ook. Super aardige mensen en heel sociaal. Er is een electrische hek die 's avonds dicht gaat. De appartementen zijn niet zichtbaar vanaf de weg dus buitenstaanders weten niet dat er appartementen aanwezig zijn op t eigen terrein. Dat geeft een veilig gevoel.

Gereisd met partner in april 2018

Is echt een aanrader en ga binnenkort weer naar to

Bram N.Panday.,
17-8-2017

Is superr.geen minpunten voor ons.des te meet wij voelen ons At Home. De eigenaar Hr.Ruud en dochter,schoonzoon en drie personeelsleden zijn er in chief tijd altijd aanwezig. Andere revieuws spreken voor zich. Uit je kamer koffer eruit vissen is een fabel. Altijd een goed gevoel bij ons verblijf en gaan voor de Zevende keer naar toe voor verblijf Aanrader en eerst maar zelf beleven.

Gereisd met partner in Wed Feb 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Uit de kunst. Het beste appartement tot nu toe .

Colvin en Jane Overdiep
17-1-2017

De ontvangst is zeer goed en professioneel. Als je als gast laat in de avond binnenkomt zijn er versnaperingen in de koelkast en voor het ontbijt de volgende dag voldoende brood/beleg en drinken.

De uitleg door eigenaar is super professioneel en getuigt van klantvriendelijkheid. Bij de meeste andere appartementen in Paramaribo is service ' troef'.

Sterk aan te bevelen als je een goede vakantie tegemoet wilt zien.

Gereisd met vrienden in december 2016

We hebben een aantal aanbieders voor At Rachel voor je op een rij gezet:

goede vakantieverblijf - vatbaar voor herhaling

Jerry Atmosoerodjo
23-8-2014

Centraal gelegen appartementencomplexje waar voldoende privacy is, klantvriendelijk en servicegericht. Appartementen zijn eenvoudig maar wel netjes. Wifi is aanwezig. Dagelijkse schoonmaak en vriendelijk personeel. Ligt wel tegenover SAIL, maar daar hadden wij geen last van. Voor vragen en/of tips over tripjes in SU kun je terecht bij een van de 4 familieleden, altijd bereid je te helpen. Taxi is om de hoek, bushalte aan de overkant, supermarktje vlakbij en populair chinees restaurant twee deuren verder. Centrum is op loopafstand (Torarica, Palmentuin, Fort Zeelandia, Waterkant, Centrum). Al met al een aanrader, wij doen dat zeker de volgende keer weer.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Echt een aanrader in Paramaribo!

JvdL
21-5-2014

Deze appartementen aan de Cornelis Jongbawstraat zijn een echte aanrader. Ruim opgezet, van alle gemakken voorzien, een grote badkamer en ruime keuken. Verder op loopafstand van het centrum, supermarkten (groot en klein) om de hoek, dagelijkse schoonmaak en schone handdoeken, een heerlijk zwembad (dat is wel nodig in Suriname) en natuurlijk de gastvrijheid van de eigenaren. Zij wonen naast de appartementen. Goed geholpen en een erg leuk welkomspakket met de boodschappen voor de eerste dag.

Gereisd met partner in Thu Apr 17 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Het appartement aan de Cornelis Jongbawstraat 71 is dichtbij het centrum. We zijn zeer vriendelijk en gastvrij ontvangen, en hebben een plezierig verblijf gehad gedurende de tijd. We hebben genoten . Bij het appartement is een zwembad aanwezig.

Gereisd met partner in Tue Sep 10 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

geweldig!!!!

Nico Komen
31-8-2013

Wat een mooie accomodatie, netjes ingericht en schoon. Dagelijks onderhoud van het appartement door zeer vriendelijke medewerkers. Wij voelden ons van de eerste tot de laatste dag echt gasten. Geen vraag blijft onbeantwoord en alles waar een probleempje mee is wordt onmiddelijk opgelost. Het centrum is goed te bereiken ook te voet, een wandeling van ongeveer 20 minuten en anders is de taxi een goed alternatief. Wij hebben door het geweldige appartement en door het prachtige land een top vakantie gehad. Wij zullen hier zeker terug komen

Gereisd met partner in januari 2013

Prima accomodatie

M. Breslau
31-5-2013

Appartement op loop afstand van het centrum. Goed beveiligd, Schone ruime kamers, Vriendelijk personeel, Gastvrij ontvangst, In een woonwijk maar rustig,vriendelijke mensen. Kortom een prima accommodatie. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in Wed May 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastische Plek

rm.janga
30-5-2013

Vriendelijk en kundige leiding, staan dag en nacht voor je klaar. Personeel beleefd, klantvriendelijk en behulpzaam. Prijs/kwaliteit prima. Ligging in een goede buurt, makkelijk bereikbaar, busverbinding op loopafstand. Taxi binnen de kortste keren voor de deur. Ontbijt voor de volgende ochtend prima geregeld. Fam. Janga, Lelystad

Gereisd met partner in mei 2013

Fijne plek en wat een service!

A. O.
27-2-2013

Het appartement was van alle standaard spullen voorzien. Werkend (goede airco, koelkast, waterkoker etc.) en schoon. Bij aankomst een pakketje boodschappen om de eerste dag mee door te komen (erg vriendelijk en attent). Elke dag werd er schoongemaakt (zelfs de afwas!) beddengoed werd om de zoveel dagen verschoond, zeker niet zuinig met bad-en handdoeken, toiletpapier, zeep ed. Ontzettend fijn personeel, maakt graag een praatje met je. Op loopafstand van het centrum. Buurt achter het appartement is een beetje 'dodgy', maar toch geeft het complex een veilig gevoel o.a. door automatisch hek dat in de avond standaard dicht is (eigen sleutel). Goed onderhouden complex. Zwembad is klein, maar moet je zien om ff lekker af te koelen. Genoeg schaduw op het balkon gedurende de dag. Zeker een aanrader. Wij komen graag nog eens terug :)

Gereisd met vrienden in januari 2013

• Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, TV, Wasmachine

• Op het terreinTuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement At Rachel in Paramaribo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement At Rachel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.