Lodge Anaula Nature Resort ****

Lodge Anaula Nature Resort
Anaula Nature Resort
8,5

66 reviews over Lodge Anaula Nature Resort in het Nederlands

leuke tijd gehad op anaula

ron, 31-8-2017

wat een leuke en prachtige plek,vanuit je huisje heb je het mooiste uitzicht,alle huisjes staan naar de rivier.geen airco of fan ook ik moest daar aan wennen maar onder de klampoe ging het zeker wel.

anaula is opgezet met overleg en inspraak van de bewoners uit de omgeving hierdoor kan iedereen ervan profiteren,er zijn geen managers op het terrein maar ze doen alles met elkaar,dan kan men er wel eens een steekje laten vallen.

ook het eten en drinken is goed verzorgd en lekker.

bernard onze gids is eigenlijk mannetje van alles ,boot, bediening ,afwas ,opruimen ect.

dorpstoer en wandeling rond het eiland was interessant.

Gereisd met partner in augustus 2017

geweldig qua ligging, rust en natuur

Arie heijkoop, 16-7-2017

Mooi resort, zijn steeds aan het verbeteren, lieve mensen die voor je klaar staan.

Een prachtige plek om tot rust te komen.

Helaas voor mensen die denken dat ze altijd bereikbaar moeten zijn beperkt wifi

Gereisd met vrienden in juli 2017

Hoogtepunt van onze Suriname reis

Liliane, 28-4-2017

Wat een heerlijke plek! Alleen de reis er naartoe al; in een busje en als de weg ophoudt ga je verder in een korjaal. Geweldig! Je wordt heel hartelijk ontvangen door gastvrouw Mirjam. Alle huisjes liggen aan de rivier. Lekkere bedden van waar je de rivier hoort stromen. Airco hebben we niet gemist. De huisjes zijn ruim en brandschoon. Douchen met koud water is best te doen, het is niet echt steenkoud. Geen muggen, omdat je aan stromend water zit. Prima gevarieerd en gezond eten. Leuke, interessante excursies met Bernard. Hij komt zelf uit een Marrondorp. Voor ons was Anaula een hoogtepunt van onze Surinamereis!
Gereisd met partner in april 2017

Leuke plek!

brandroos, 18-4-2017

Leuke plek om even uit de stad te ontsnappen. Wij waren met 5 personen voor 2 weken in Suriname, Paramaribo. Om even uit de stad weg te zijn hebben wij drie dagen (2 nachten) Anaula geboekt. Dit was helemaal prima, je wordt bezig gehouden maar toch met je eigen moment om even op te frissen of wat te rusten. Het eten is goed, smaakte voor mij als ''home made cooking''. De gids Bernard neemt de tijd en vertelt veel, fijne gids! De lodges zijn prima, je hoort wel alles dus ik vond oordopjes wel fijn voor de nacht, er is alleen koud water, maar dat frist lekker op en shampoo en douchegel is aanwezig! Na ontbijt de aapjes banaantjes geven vond ik een feestje!
    Gereisd anders in april 2017

Geen jungle gevoel

Marjan, 26-2-2017

Hoewel een mooi resortje met goede facilteiten, misten wij totaal het junglegevoel. Je bent toch ruim 4 uur onderweg vanuit Paramaribo met bus (ongeïnteresseerde chauffeur en reisleider waarbij veiligheid passagiers geen issue was) en boot. Resort ligt aan snelweg boten. Volgende keer gaan we dieper de jungle in.
    Gereisd met partner in februari 2017

Geweldige plek. Zeer bijzonder

Cor, 17-11-2016

Prachtige huisjes die goed passen in de omgeving. Attente begeleiding. Aardige behulpzame mensen. Leuk gids. Prima programma met een uitstekende balans tussen informatie en rust. Kaaimantocht, boswandeling en dorpsbezoek. Allemaal prettig geregeld. Er is geen airco. Ook geen warm water. Gek genoeg stoort dat daar helemaal niet. De buffetten zijn eenvoudig. Wel lekker! Wij hebben een fantastische tijd gehad
    Gereisd met oudere kinderen in november 2016

Fantastische plek op 5 uur van Paramaribo

Eva, 16-8-2016

Hoogtepunt van onze reis door Suriname geweest. De fraaie huisjes liggen direct aan de rivier onder schitterende hoge bomen. De sfeer is ontspannen, hartelijk en persoonlijk, mede door de kleinschaligheid. Uitstekende lokale gids bij excursies.

Maaltijden zijn prima. Goeie balans tussen luxueus en eenvoudig. WiFi is beetje wisselvallig - maar wie deert dat in zo'n paradijselijker omgeving?

Jammer: wat getimmer aan nieuwe huisjes. Geen schaduw boven zwembad - is erg heet. Geen wandelingen in echt oerwoud.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Mooie locatie.

Bianca, 31-3-2016

De locatie is prachtig. De Surinamerivier met haar stroomversnellingen: een bijzondere en mooie ervaring. Ook hier helaas veel vervuiling te zien: erg jammer! Onbegrijpelijk dat mensen die van de natuur leven, deze vervuiling toestaan. Veel plastic afval dat zeer moeilijk afbreekbaar is. Het dagprogramma is zeer afwisselend met voldoende vrij in te delen tijd. Het ontbijt is erg sober, zeker voor degenen die niet graag warme groentes en kip bij het ontbijt hebben. Weinig kaas en op bepaalde dagen zelfs geen jam. De boter mag in kuipjes aangeboden worden, deze zit in een grote, niet al te frisse emmer. De maaltijden zijn eenvoudig, maar goed te eten. Gaat wel vervelen na twee/drie dagen: te vaak kip! De cabana was niet schoon, dit kan beter. Zeker de doucheruimte en de wc. De deur naar deze ruimte zit vol vlekken: viezigheid. De cabana's zijn mooi opgesteld. Mijn tip aan de manager/eigenaar: de reisgids vragen om tijdens de wandelingen/zwemmen in de stroomversnelling een vuilniszak mee te nemen en het afval bij aankomst opruimen en meenemen. Hij zit dan toch een uur te wachten. Alle beetjes helpen. Wij hebben ook aangeboden te willen helpen. Ook de cabana's beter schoonmaken en defecte wc brillen etc.repareren. Anaula blijft dan een zeer aantrekkelijke locatie.
    Gereisd met partner in maart 2016

Bijzonder aantrekkelijk resort, prachtig gelegen

GerardJ, 19-1-2016

Mooie bestemming in het binnenland. Uitzicht op de stroomversnelling in de rivier waar behoorlijk wat bootjes beladen met van alles en nog wat, voorbij kwamen. Kostelijk om te zien. Uiterst vriendelijk personeel, waarbij ik de nederlandse bedrijfleidster (Mirjam) wel adekwaat en klantvriendelijk vond optreden. Goede gidsen (Bernard en Reinier). Aanrader wat ons betreft.
    Gereisd met partner in december 2015

Mooie locatie verschrikkelijk management

Familie Rebel-Seedorf, 17-1-2016

Mooi eilandje in een van de sula's van de Suriname rivier en vlakbij het leuke dorpje Nieuw Aurora. Bernard was een geweldige gids!

Maar dan het net uit Nederland aangetrokken Management: absoluut niet klantgericht, zeer stug en volkomen ongevoelig voor enige feedback. Meer een leidster van een jeugdherberg dan een 4 sterren resort. Gemakzuchtig en een ouderwetse koloniaal voor het personeel. De goede naam van Anaula gaat lijden onder het slechte management van deze dame. Ze kan terug naar Nederland!

Gereisd met vrienden in januari 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Lodge Anaula Nature Resort bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Anaula Nature Resort in Jaw Jaw , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Anaula Nature Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Lodge Anaula Nature Resort scoort een 8.5 uit 10 op basis van 66 reviews.