Vakantiehuis Out of Paramaribo

Vakantiehuis Out of Paramaribo
Out of Paramaribo

1 review over Vakantiehuis Out of Paramaribo in het Nederlands

Heerlijk, groot vakantiehuis in prachtige natuur.

carl, 5-2-2014

We kozen voor Out of Paramaribo omdat we niet graag midden tussen het verkeer van Paramaribo wilden logeren. Dit geweldige, nieuwe vakantiehuis ligt dicht bij de stad en toch midden in de tropische natuur. En Domburg is een gezellig voornamelijk Hindostaans dorp waar je fijn kunt wandelen en fietsen. Het huis Out of Paramaribo is eigendom van de Hindostaanse familie Somai, die er twee huizen vandaan woont. Heel gezellige mensen, die voor ons vaak fantastisch lekker kookten. Met Dank aan Esselin en Bharti vooral voor de lekkere gerechten, die we niet kenden. Broer van de eigenaar Rishi heeft de beste groentewinkel van Domburg. Elke dag rijdt hij om 4 uur in de ochtend naar de markt in Paramaribo voor verse groente. Het huis heeft heel veel ruimte en een mooie tegelvloer, makkelijk schoon te houden. Overal in de omgeving groeien bananen, citrusvruchten. En de nabijheid van de Surinamerivier brengt verkoeling.
Gereisd met partner in januari 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Out of Paramaribo in Domburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Out of Paramaribo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Out of Paramaribo scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.