Lodge Danpaati River Lodge

9,2

51 reviews over Lodge Danpaati River Lodge in het Nederlands

Meer dan fantastisch!

sandraenmark, 10-9-2017

Heerlijke lodge met geweldige mensen, op een idyllische plek middenin de Suriname rivier. Eén van de fijnste plekjes op aarde.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Geweldig mooi!

Hanna Voorberg, 15-8-2017

Een paradijsje op aarde. Leuke gidsen, leuke mensen, veel (bijzondere activiteiten). De huisjes zijn mooi en luxe, de natuur eromheen is schitterend. Eens hier geweest en eigenlijk wil je nooit meer weg
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Champignons League Nivo Centraal Suriname

Peter, 26-5-2017

DE drijvende kracht achter Danpaati is Noah!!! Energiek en gepassioneerd vanuit het hart. Ieder mens heeft op zijn vakantie wel wat specifieke wensen om nog meer in zijn/haar comfort zone te komen. Je vraagt dit aan Noah en per direct wordt dat geregeld zonder uitzondering en nooit komt een vraag ongelegen. Voorbeeld avond 1, ik wordt om 23.00 wakker van gesnurk vd buurman, kijk dit nog 1/2 uur aan vermoedt dat dit een slapeloze nacht wordt. Ik besluit toch even naar Noah te lopen binnen 10 minuten had ik lodge met niet snurkende buurman. Daarbij is de lokatie uniek, gelegen op een klein eiland in de Suriname rivier. Je komt hier Nooit teleurgesteld vandaan; ik zeg boeken!!

ps hou je van vissen Rico en Imro weten hier alles van:)

Gereisd met vrienden in mei 2017

Paradijsje

Marc, 5-4-2017

Dit was een fantastische ervaring, waar we nog lang op kunnen teren. We hebben een rondreis gemaakt door Suriname en diverse locaties bezocht, maar dit was wel het hoogtepunt. De reis er naar toe is lang, maar erg mooi. Bij aankomst werden we verwelkomt door zingende dames. Erg leuk! De ontvangst daarna was zeer hartelijk, we voelden ons echt welkom. Onze lodge had een prachtig uitzicht over de rivier. De rivier wordt gebruikt voor de verbinding tussen de verschillende dorpen in de omgeving, waardoor je nog wel eens schoolklasjes, vissers enz. ziet voorbij komen. De inrichting is eenvoudig (koude douche), maar schoon en doeltreffend. Goede bedden met goede klamboe's. Het eten is ook vrij eenvoudig, maar lekker en alles wordt zelf klaargemaakt. Er is ook een gezellige bar. Het personeel is erg enthousiast en vriendelijk. De omgeving is prachtig! Wat ons ook erg aansprak is het feit dat het geld dat ze verdienen wordt gebruikt voor de ontwikkeling van de nabij gelegen marron-dorpen. We hebben ook een uitstapje gemaakt naar zo'n dorp en dat vonden we erg indrukwekkend. Onze speciale dank gaat uit naar Stefano, Serenio, Christa en Renate; wat een leuke en enthousiaste mensen allemaal!
    Gereisd met vrienden in maart 2017

Paradijslijk, ook de medewerkers

Ria Roest, 27-3-2017

De tocht ernaartoe is al een feestje. De aankomst is een warm bad.
    Gereisd met partner in maart 2017

Nooit meer

Marleen, 20-3-2017

Er zijn prachtige hutjes, maar wij werden in een zeer slecht geequipeerde hut ondergebracht. Matras totaal versleten, geen ruimte naast het bed: we moesten eruit langs het voeteinde. Schamel lichtje boven de wastafel, stopcontact deed het niet. Ik lees dat de meeste reizigers tevreden waren, maar wij dus niet. Vooral niet omdat de medereizigers veel betere accommodatie kregen en onze klacht niet erg serieus werd genomen. Na afloop van de reis werd als het ware ontkend dat wij slechter gelogeerd waren. Dus een erg onprettige ervaring.

De ligging is wel erg mooi.

Gereisd met vrienden in maart 2017

Paradijselijk!

Robert, 3-9-2016

Danpaati is een verborgen paradijsje langs de bovenstroom van de Surinamerivier.

- De mensen zijn enorm gastvrij en vriendelijk

- Heerlijke cabana's (van eenvoudig tot luxe)

- Goed onderhouden tuin en huisjes

- Heerlijk eten!!

- Ongedwongen sfeer waar iedereen (gasten en personeel) zichzelf kan zijn

- Je levert automatisch een bijdrage aan de thuiszorg en kinderopvang in 12 omliggende dorpen

- Vanuit de Paramaribo is het per bus en koreaal duurt de reis er naar toe ongeveer zes uur, wat een belevenis op zich is! De tijd vliegt voorbij omdat er zo veel te zien (en horen) is!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Antonio, 17-8-2016

Zeer enthousiast en vriendelijk personeel. Lodges zijn primitief, maar daar bevind je je niet vaak. Elke ochtend staat er koffie op je eigen terras klaar, met een mooi uitzicht op de rivier. Eten was lekker. De pomp van het zwembad was net weer gemaakt dus die moest nog heel het zwembad reinigen. Tijdens het ontbijt kwamen nieuwsgierige aapjes even kijken. Al met al een top verblijf!
    Gereisd met vrienden in juli 2016

Genoten

Kevin, 10-5-2016

Begin mei hebben we 4 dagen kunnen genieten van Danpaati. Naast de rust in het mooie binnenland was er ook de mogelijkheid om verschillende activiteiten te doen. Zo stond een kaaimannentocht, boswandeling en een dorpswandeling voor ons gepland. Dit was voor ons een goede balans, hierdoor werden we wel bezig gehouden, maar zou het niks doen niet gaan vervelen. Naast deze activiteiten hadden we zelf ook nog de mogelijkheid om iets te ondernemen, we zouden kunnen gaan kanoën, zwemmen, spelletjes doen in de bar, of wandelen over het eiland.

Het personeel op Danpaati is erg vriendelijk, de mensen maken een praatje en staan direct voor je klaar als je vragen hebt. Bij aankomst en bij vertrek staat een grote groep klaar, waar je wordt verwelkomt en uitgezwaaid met muziek, dans en zang. Wij hebben erg genoten van de mensen, de rust, de activiteiten en van Danpaati en zullen dit zeker aan iedereen aanraden!

Gereisd met partner in mei 2016

"We komen vast en zeker terug !"

Jan Jansen van der Sligte, 26-11-2015

De "sfeer" en de mensen waren geweldig. Hardstikke leuk ook, en leerzaam (dorp- en jungle-rondleiding). Verder sluit ik me helemaal bij het gros van de beoordelingen aan.
    Gereisd met vrienden in oktober 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Danpaati River Lodge bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Danpaati River Lodge in Dang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Danpaati River Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Lodge Danpaati River Lodge scoort een 9.18 uit 10 op basis van 52 reviews.