(Cruise)schip Sudwester

Sudwester
9,8

• Entertainment9,7

4 reviews over (Cruise)schip Sudwester in het Nederlands

Fijn varen en zeer komfortabel

antoinette reynolds, 7-7-2013

Zoals ik hierboven al heb gezegd, was de accommodatie aan boord helemaal prima. De keuken was voorzien van alles wat je maar nodig zou kunnen hebben en alles was perfekt schoon. De bedden waren komfortabel en er waren drie hele goeie douches aan boord ('beter dan in alle campings waar we hadden gekampeerd' volgens mijn groep veertien jarigen, die nogal wat kritiek kunnen hebben op douches!).

Het zeilen naar Enkhuizen was geweldig - een stevige maar zeer fijne windkracht voor optimaal zeilen.

Het personeel (schipper en matroos) waren vriendelijk en behulpzaam. Ze hadden ook bepaalde verwachtingen van de kinderen, wat goed was. Het enige jammere was dat er te weinig tijd was voor de schoonmaak aan het einde, zodat alles opeens nogal gehaast was. Iets meer tijd en iets meer uitleg over de verwachtingen zou goed zijn geweest.

Gereisd anders in juni 2013

Ondanks het slechte weer,heerlijk gezeild

R.Schouten, 22-9-2010

veel ruimte, goede hutindeling, perfect onderhouden schip, schipper Arjan en "maat" Leon stonden open voor onze wensen.
      Gereisd met vrienden in september 2010

Fantastisch!!!

Berry, 29-9-2009
      • Entertainment10

Het avontuur met dit schip en de bemanning was onvergetelijk en fantastisch. Het eten was zeer goed verzorgd. Het schip is van alle gemakken voorzien, zeer knus en gezellig.

We hebben natuurlijk ook veel geleerd van het zeilen!!

Een avontuur om niet te vergeten en we zullen er nog jaren over praten!!!! Wilfred en Arjan Bedankt!!!;)

Gereisd met oudere kinderen in september 2009

fantasties

Carin, 15-4-2009
        • Entertainment8

Het is een prachtig schip, met alles erop en eraan. Prima hutten met goede bedden . De bemanning is erg kundig en neemt alle tijd om alles uit te leggen. Het was het paasweekend dus echt goed weer. Lekker gezeild op het ijsselmeer en de wadden. Echt een aanrader.
          Gereisd met jonge kinderen in april 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Sudwester bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in (Cruise)schip Sudwester in Kampen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over (Cruise)schip Sudwester zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

(Cruise)schip Sudwester scoort een 9.83 uit 10 op basis van 41 reviews.