Beoordelingen (Cruise)schip Star Clipper*****

Star Clipper*****
16 beoordelingen
Beoordelingen (Cruise)schip Star Clipper*****
cruise

Overweeg je om een verblijf te boeken in (Cruise)schip Star Clipper***** in cruise, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over (Cruise)schip Star Clipper***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
(Cruise)schip Star Clipper scoort een 9,3 uit 10, op basis van 16 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in (Cruise)schip Star Clipper***** in cruise, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over (Cruise)schip Star Clipper*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat (Cruise)schip Star Clipper***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 19 vakantiefoto's van (Cruise)schip Star Clipper***** vinden. Je kunt 1 video van (Cruise)schip Star Clipper***** bekijken.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

15 beoordelingen over Star Clipper*****

16 beoordelingen
9,5
9,6
8,0
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
Met partner, Mrt. 2013
"Star clipper"vertalen
Renato
9,0

17-03-2013 zeilen met star clipper is mijn beste vacantie geweest,de aankomst,verblijf en vertrek alles zeer goed geregelt!!!het eten aan boord is van uitstekend kwaliteit en de service nog beter.dus nog maar een ding wil ik zeggen,DOEN!

Met vrienden, Feb. 2012
"Een aanrader!!!!!!!!!!"vertalen
Anja
6,0

03-03-2012 pas weer een reis gehad met de star clipper deze keer vanuit St. Maarten.
super vakantie gehad maar dat is altijd met de firma star clippers.
zodra je aan boord stapt wordt je al in de watten gelegd gewoon super.
alle bemanning is even vriendelijk en alles is super verzorgd.
zijn nu al diverse keren mee geweest en het enige wat ik kan bedenken qua min puntje is de entertainment , dat kan veel beter het is echt amerikaans ze moeten eens wat anders verzinnen komt elke keer op hetzelfde neer, zijn voor de eerste keer jaren terug mee geweest en het is nog bijna hetzelfde entertainment dat vinden wij jammer.
voor de rest, als je echt vakantie wilt en nergens aan hoeft te denken kies één van de zeilschepen vanonder firma star clippers..

Anja

Met partner, Juli 2011
"Absolute relax vakantie"vertalen
Marielle de Jong
7,0

11-08-2011 Voor iemand die nog nooit een cruise heeft gemaakt en niet houdt van de enorm grote schepen en regeltjes is een cruise op de Star Clipper een absolute aanrader. De sfeer is ontspannen, terwijl je toch alle luxe aan boord hebt. Ontbijt en lunch in een uitgebreid buffet en diner met een keuze menu. Vrije zitting in het restaurant, wat het leuk maakt om zoveel mogelijk mensen te leren kennen. En op een klein schip als deze, maximaal 170 passagiers, kost dat niet veel moeite. Ander pluspunt is dat de aangeboden excursies interessant en betaalbaar zijn. De crew doet zijn best om alle wensen te vervullen. Mede dankzij hen is het een week geworden die we niet snel zullen vergeten.

Met partner, Juli 2011
"Zeker voor herhaling vatbaar.."vertalen
Bart
8,0

18-07-2011 Wij zijn met Star Clipper meegegaan met een cruise in de cycladen (Griekenland). Het was een geweldige ervaring. Hiet eten was prima op het niveau van een goed restaurant, ontbijt en lunch in buffet-vorm, diner in vrije seating, waardoor je makkelijk contact maakte met de verschillende andere gasten. Het was een zeer internatinaal gezelschap, wat ook de afwisseling leuk maakte. De "Staff" was erg vriendleijk, behulpzaam, maar toch zonder dat er een afstand was, het was erg gezellig. niet geschikt voor minder validen/kleine kinderen.

Met partner, Feb. 2011
"Het is nog altijd een topper ,maar opgepast"vertalen
de decker marc
9,0

08-03-2011 wij zijn juist terug van een mooie reis in de caraiben,het was onze tiende met de maatschappij, toch enkele kleine negatieve puntjes, wegens schema wijziging werd st Barth bezocht op zondag ,een pardijs om te shoppen,maar alles gesloten tot zelfs de bars en resto's.dit kan zeker beter. Het ontbijt kan ook beter zeker vooral het brood ,vroeger was dit kraakvers nu schuimbrood van de aldi

Met partner, Sept. 2010
"Adembenemend"vertalen
Wesley & Celine
10,0

19-09-2010 We zijn net terug van een 10 daagse cruise langsheen het Middelandse Zeegebied met de Royal Clipper.
Er is werkelijk niets negatief te zeggen over de ganse reis.
Het is kleinschalig(max 217 passagiers) en het personeel is ongezien vriendelijk. Onze kamer(deluxe suite) was prachtig en tot vier maal per dag werden er verse handdoeken gebracht. 's Avonds kregen we iedere keer verse gebakjes op de kamer.
De uittocht was iedere avond een romantisch moment.
Ik ben van nature uit een kritische reiziger en ik durf zonder enig probleem te stellen dat dit in alle opzichten een unieke en adembenemende ervaring is.
Als de mogelijkheid zich voordoet, gaan we zeker nog eens terug.

Wel raad ik ook aan om de aangeboden excursies niet te nemen en er op jezelf uit te trekken. Hadden dit na paar dagen ook door.

Met partner, Aug. 2010
"Fantastische plek om te vertoeven"vertalen
Martens Antoine
9,0

21-12-2010 We hebben een adembenemende zeil reis achter de rug.
Uitstekende bemanning, zeer vriendelijke en goede bediening.
Het is een speciale belevenis,even in de boegsprietnet voor wie rust zoekt.
Het is een pracht van een zeilschip dat mijn werkmakkers en ik hebben gebouwd,al zeg ik het zelf als ex scheepsbouwer
We kijken al uit naar de volgende reis

Met oudere kinderen
"Elke keer heb ik heimwee"vertalen
Suzanne M.
8,0

27-07-2009 We zijn nu 5x met de Star Clipper geweest, en het is een ervaring die ik nooit meer zal vergeten. Voor in de netten muziek luisteren terwijl we naar onze volgende bestemming zeilen.

Het personeel is zo vriendelijk!! Ook 's avonds komen ze gezellig met de gasten kletsen. Dit zal op zo'n grote cruiseboot nooit voorkomen.

De sfeer is heel relaxed alles mag en niks moet. De kamers zijn groot genoeg. Worden ook elkedag schoongemaakt.

Mensen die van grootschalig houden raad ik dit af. Hier is geen klimhal, ijshal, casino, winkelcentrum of wat dan ook.

"Perfect ontspannende cruise"vertalen
Pieter Verbeke
8,0

25-11-2008 Het schip is heel confortabel net als de cabines. Heel lekker eten en bediening. We hielden vooral van de onspannen sfeer. Echte vakantie

alhoewel we (in vergelijking met bv Windstar cruises)het zicht vanuit het restaurant naar buiten hebben gemist evenals het feit dat er geen zwemplatform is achteraan het schip.

Familie
anja
6,0

24-01-2008 Wij zijn al drie keer met de firma star clippers gevaren één keer met de royal clipper en twee keer met de star clipper, en voor ons is er geen mooiere vakantie.
je voelt je echt thuis aan boord een hele relaxe sfeer en heel vriendelijk personeel die je dus werkelijk in de watten leggen.
je hebt dus echt vakantie niets moet aan boord.
ook het eten is echt super .

gr anja

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Ik zou vooral een kerstmarkt bezoeken om...

Bent u de eigenaar?