Hotel Les Jardins de Chevrise ***

Les Jardins de Chevrise

2 reviews over Hotel Les Jardins de Chevrise in het Nederlands

eenvoudig en sober

ini, 1-12-2008

We dachten dat we juist een wat luxere accomodatie te hebben geboekt. Maar het was eenvoudig. Er wordt op alles bezuinigd: bijvoorbeeld het ontbijt is werkelijk heel karig en de douchekop kun je niet ophangen, zodat je er niet lang onder hoeft te staan (spaart water). Het bed was ook vreselijk hard en je voelde de veren.

De accomodatie zag er op zich wel leuk uit, en lag op 10 minuten loopafstand van Orient Beach en dat strand is heerlijk comfortabel, mat leuke strandtenten, goede stoelen en lekker eten. De Atlantische Oceaan geeft ook een lekkere bries erbij anders is het niet uit te houden. Je moet bij deze accomodatie wel echt een autootje huren, zodat je s avonds op pad kunt om te eten. Dichtbij ligt Grand Case waar het aanbod uitstekend is (dat kunnen Fransen echt goed). De receptionist van Les Jardins was overigens ook wel erg vriendelijk en behulpzaam. Maar wij hadden gewoon op iets veels comfortabelers en luxers gerekend

Gereisd met partner in november 2008

alleen voor echte avonturiers

h van grinsven, 6-11-2008

het maakte een erg nette indruk maar de eerste nacht zaten er al kakkerlakken op onze kamer, nu weten we dat het een tropische bestemming is maar toch.

ook als je naar het strand wil is het erg lastig omdat er geen weg direct naar het strand gaat, wel een onverhard pad waar je laarzen voor nodig hebt.

maar verder is sint maarten een super eiland, natuurlijk ook wel mindere kanten, sommige buurten en steden zijn erg verwaarloosd.

wij gaan zeker een keer terug maar wel een beter hotel/appartement.

niet vergeten een auto te huren, kun je het hele eiland bekijken en alle mooie plekken ontdekken

Gereisd met partner in oktober 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Les Jardins de Chevrise in St. Maarten / St. Martin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Les Jardins de Chevrise zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Les Jardins de Chevrise scoort een 6 uit 10 op basis van 2 reviews.