6,6

Matig

5 reviews over Hotel Le Flamboyant in het Nederlands

Vreselijk

Annie, 13-2-2014

Nooit doen, wanneer je nog kunt omboeken vooral proberen. Kamer beneden alle pijl. Moet een totale make-over hebben. Wc stonk een uur in de wind. Buiten zitten geen pretje je zit in lawaai en warmte van arco. Keuken moet je zelf schoon achter laten, en wat de een schoon vindt.........

Ontbijt erg basic. Voor elk kopje koffie extra betalen. Misschien zijn er betere kamers maar die van ons was slecht (604)

Gereisd met partner in januari 2014

leuk!

waldo, 31-5-2012

leuk hotel. het was heel gezellig en veel gegeten.
Gereisd met partner in januari 2012

Fam. Kos, 1-8-2007

Wij zijn hier een week geweest in de zomer van 2005. Als uitstapje vanaf Curacao. Wij vinden St. Maarten als eiland geweldig en zullen ook zeker weer terug komen. Ontzettend vriendelijke mensen. Easy going. Het hotel was ook voldoende, maar de prijs-kwaliteit verhouding ligt wel een beetje scheef. Wij hebben € 90,- per nacht betaald en dat wekt natuurlijk bepaalde verwachtingen. Het geheel doet wat verouderd aan, maar is zeker niet vies. Het "strand" lees lagune nodigt niet uit om te zwemmen, maar er zijn natuurlijk 1001 andere plekken om te zwemmen, maar dit is natuurlijk wel misleidend. Als ik de volgende keer weer ga, zal ik wel kijken of er iets beters te krijgen is voor dat geld.
Gereisd met partner in augustus 2007

Jos, 12-7-2005

Ik had een grote kamer met 2 dubbele bedden. De auto's parkeerden op 1 meter van mijn terras. Een deur op het terras verborg de bijhorende keuken.Badkamer was in povere toestand. Restaurant was OK (met zicht op de lagune). Strand was smerig,veel vervallen strandvilla's en een oliefilm op het water van de lagune.Heb er niemand zien in zwemmen.

Was er voor mijn werk maar zou nooit op vakantie willen komen naar St Maarten of St Martin.Je kan de luchthaven zien vanuit het hotel maar je bent bijna een uur onderweg in de files.

Gereisd anders in juli 2005

Henk Jan en Anne-Marie, 3-8-2004

Een kleine reactie bij deze cijfers. De eerste indruk is niet onaardig, her en der wat rommelig, maar het ziet er aardig uit met de 2 zwembaden. De ligging echter was anders dan wij hadden opgemaakt uit de reisfolder van Indigo. Het hotel lag namelijk aan de Lagune en niet aan zee. Bovendien zijn er een hoop kamers met het riante uitzicht over de parkeerplek (zeker heerlijk voor de auroliefhebbers onder ons). De laatste nacht werd er groots een bruiloft gevierd in een ruimte op 10 meter hemelsbreed van onze kamerdeur. Een enorme herrie, met een bass waar iedere discotheekhouder stil van wordt. De reactie van de receptie: Ze hebben er toch voor betaald! Nee, wij niet dan! En het publiek is over het algemeen: Turkije-all-inclusive-achtige mansen..... Het is maar waar je van houdt!
Gereisd anders in augustus 2004

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Le Flamboyant**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Flamboyant in St. Maarten / St. Martin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Flamboyant zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Le Flamboyant scoort een 6.6 uit 10 op basis van 6 reviews.