Hotel Flamingo Beach Resort

Hotel Flamingo Beach Resort
Flamingo Beach Resort

3 reviews over Hotel Flamingo Beach Resort in het Nederlands

Prima verblijf aan prachtige baai

Kagenaar, 5-8-2017

Wij hadden een studio op begane grond, vlak bij het zwembad en privestrand. De kamer heeft een grote keuken met alle apparatuur, een kingsize bed en slaapbank. Het is ietwat verouderd maar schoon en netjes. Er wordt elke 3 dagen schoongemaakt en bedden verschoond. Kluisje is aanwezig. personeel is heel vriendelijk en direct behulpzaam en checkt ook nog of het zo in orde is. Het zwembad en privestrand is super! Wifi werkt naar behoren, heel af en toe wat traag maar niet noemenswaardig. Ook op privestrand gewoon wifi. Timesharing is hier wel maar wij hebben er geen last van gehad. Direct aangegeven geen interesse te hebben was afdoende. Een huurauto is een aanrader. Boodschappen deden wij bij de wat grotere supermarkt, Carrefour, boodschappen zijn erg duur op Sint maarten. Restaurant aanrader: Thai's restaurant Avantika in welfare road in simpson bay! Heerlijke gerechten, enthousiaste bediening en goed betaalbaar. Ook eten bij lolo's " talk of the town" is een tip in casa grande veel locals hier en dus een goede hap voor weinig! Verwacht hier geen luxe, gewoon lekker eten in leuke sfeer. Phillipsburg is gezellig en erg gericht op toerisme, lokkende verkooppraatjes, wel op een vriendelijke manier dus geen last van gehad. Marigot heeft fort Louis met een prachtig uitzicht over de stad. Winkelen vonden wij hier erg tegenvallen. De stranden zijn prachtig, wij verbleven zelf veel op het privestrand bij het hotel, met wifi voor de kinderen, alles bij de hand en een heerlijk zwembad ernaast. Kortom.. ga je naar Sint Maarten en overweeg je Flamingo beach resort, wij hebben het hier heerlijk gehad!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

OPGEPAST, DIT IS TIME SHARING !!

Bosmans Marc, 31-7-2015

Wij dachten dat dit een gewoon hotel was, dit was zo beschreven. Maar dit hotel is een time-sharing in niet al te beste staat. Het hotel is aan restoratie toe, hetgeen ook aan de gang is. Spijtig genoeg werken ze ook 's nachts met zware gereedschappen en machines. Om 4u werden wij zo gewekt met het geluid van drilboren en slijpmachines. Heel het gebouw was wakker. 2 dagen (van de 7) hadden wij geen water. De kamer was ver van proper en werd 1 keer per week gepoest. Ook verse handdoeken, zeepjes .... moest je zelf voor bellen. Geregeld werd je opgebeld voor hun promoties .... Wil je rust en properheid, ga dan naar een ander hotel !!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Mooi appartement vlak aan zee

Marc, 30-4-2011

Ligging is super, direct aan zee.

Leuke dagtochtjes gemaakt met een huurauto naar zowel het Franse als Nederlandse deel.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Flamingo Beach Resort in St. Maarten / St. Martin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Flamingo Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Flamingo Beach Resort scoort een 7 uit 10 op basis van 3 reviews.