Hotel Sandals Grande St. Lucian ****

Hotel Sandals Grande St. Lucian
Sandals Grande St. Lucian

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Sandals Grande St. Lucian bij:

2 reviews over Hotel Sandals Grande St. Lucian in het Nederlands

Ingrid, 6-8-2006

Wij hebben onze honeymoon hier gehad en het was geweldig! De service is super, de mensen zijn ontzettend vriendelijk. Alles is echt all-inclusive en het is een schitterend eiland. Bij Sandals op St. Lucia is alles goed geregeld en je hebt een compleet onbezorgde vakantie.

Dit is echt dé plek voor honeymooners!

Gereisd anders in augustus 2006

Heidi Verschoor, 6-11-2005

Na 7 dagen Anse Chastanet en 3 dagen Windjammer Landing kwamen wij aan in Sandals Grande St. Lucian. Gewapend met cocosnoten en suikerruit betraden wij het pand, waardoor we niet al te serieus genomen werden door het management. Wij hadden namelijk zojuist de ochtend doorgebracht met de tot best uitgeroepen taxi chauffeur van St. Lucia die ons het binnenland van het noorden heeft laten zien en had uitgenodigd bij kennissen, alwaar we overladen werden met cocosnoten en suikerriet. Sandals Grande St. Lucian blijkt namelijk een hotel te zijn voor honeymooners die lekker lui willen zijn en verder niets met het eiland te maken willen hebben. Het tegenovergestelde van ons ... wij kennen het eiland van haver tot gort en hebben zelfs de grote piton beklommen. Mensen, St. Lucia is een schitterend eiland. Geniet ervan !!!
Gereisd anders in november 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sandals Grande St. Lucian in St.Lucia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sandals Grande St. Lucian zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sandals Grande St. Lucian scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.