Hotel Ladera Resort ****

Hotel Ladera Resort
Ladera Resort

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Ladera Resort bij:

1 review over Hotel Ladera Resort

Ubeskrivelig sted- Paradis !!!

Mihail Julian Jensen, 31-8-2009

Ubeskrivelig sted- Paradis !!!

Ladera Resort er fantastisk smuk sted !! Vi var på bryllups rejse der , efter at vi blev gift på Antigua, Coco Bay .

Ubeskrivelig sted med et fantastisk hotel af verdens klase!

Servicen er i top , og alle er utrolig venlig og glade mennesker . Maden var helt fantastisk og meget varieret . Gode udflugts muligheder . Gode snorkel muligheder nede ved hotellets strand. Der kører Hotel bus der til , mange gange om dagen ! Temperaturerne var ca. 35 g. hvert dag med sol, om natten 30 g. med 1 times regn næsten hvert nat. Hav vandet var ca. 30 g. Så bedre kunne det virkelig ikke være ! Vi havde vores drømme bryllups rejse i paradis !Et sted som virkelig ikke kan beskrives med ord, og et sted hvor vi nok kun ha mulighed for at oplive den ene gangen! Men kan kun anbefales som et af de smukkeste steder på jorden !!!

Ps. Harrison Ford har boet på hotellet under optagelserne af en af hans film! =;)

Gereisd met partner in mei 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ladera Resort in Soufriere, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ladera Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ladera Resort scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.