Hotel Coco Palm ****

Coco Palm

4 reviews over Hotel Coco Palm in het Nederlands

super vriendelijk personeel

Yvonne, 14-11-2013

Mooie grote kamers, schoon, mooie badkamer douch ook heel toegankelijk voor ouderen . Mogelijk tot zitten in de douchecel.

Zeer goede schoonmaak service.

Klantvriendelijk personeel.

Wij komen hier zeker nog eens terug

Gereisd met partner in januari 2013

Topper in Rodney Bay, maar met gebruiksaanwijzing

Erik & Sandya de Ruijter, 9-12-2009

Schitterend ontworpen 4-sterren boutique hotel. Erg ruime kamers met grote bedden, schuifdeuren naar balkon/tuin en mooie badkamer. Groot zwembad en 5-10 minuten lopen van strand; veel excursies te regelen.

Minpunt is echt organisatie en ontbijt. Tours/taxi boeken ging 2 van de 3 keer gewoon fout, of het nu aan hun bureau of aan de (onbereikbare) uitvoerder ligt maakt niet uit; hiervoor beter de trap aflopen naar de restaurant-weg en dan 200 meter links naar de freelance taxi/tour desk gaan, nog merkbaar goedkoper en flexibeler ook. Diners in Ti Banana restaurant uitstekend; ontbijt minder, speciaal het 'Continental Breakfast' is erg armetierig voor een sterrenhotel met o.a. alleen jam-voor-op-brood.

Gereisd met partner in december 2009

Geweldig hotel!

Tamara, 22-9-2008

Wij zouden 3 eilanden in de Cariben bezoeken en St. Lucia was de eerste. Het Coco Palm Hotel voldeed helemaal aan onze verwachtingen! Het is een mooi en schoon hotel, de mensen zijn vriendelijk en servicegericht, het eten is goed en de kamers zijn mooi en ruim. Alleen jammer dat we geen balkon hadden. De lokatie is perfect, Bank, supermarkt en diverse restaurantjes en eettentjes op loopafstand. Als het weer mee had gezeten hadden we het liefst 3 weken hier gezeten in plaats van nog twee andere eilanden te zien. Zeker een aanrader!
Gereisd met partner in juli 2008

Fam Koek, 26-8-2007

Na een zeilreis van 2 weken was het hotel Coco Palm een aangename oase van ruimte en rust. Vanwege het rustige seizoen kregen we een gratis upgrade van Coco Creole naar Coco Palm. De kamer was super ruim met een heerlijke raindrop douche. Lekkere sandwiches en cocktails. Ontbijt wat karig.
Gereisd met partner in november 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Coco Palm bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Coco Palm in Gros Islet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Coco Palm zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Coco Palm scoort een 9 uit 10 op basis van 4 reviews.