Hotel Gateway Villas (Rodney Bay) **

Hotel Gateway Villas (Rodney Bay)
Gateway Villas (Rodney Bay)

1 review over Hotel Gateway Villas (Rodney Bay) in het Nederlands

E & N, 26-5-2006

Dit zijn appartementen die te boeken zijn via internet.Wij hebben dit gedaan en telefonisch gecontroleerd. ging prima. Vlucht erheen via london en met virgin airways naar Hewanorra airport. Dan 1,5 uur met de taxi maar het complex kan een airport pickup voor je regelen. Ligt op een mooie plek met mooi uitzicht, wel afgelegen. Je hebt een auto nodig of veelvuldig de taxi nemen (die relatief duur is). Appartementen zijn schoon en voorzien van complete keuken. Wij hadden last van kakkerlakken, maar nadat we dit gemeld hadden werden we direct in een ander appartement geplaatst wat vrij van kklkn was. Pigeon beach is het mooiste strand in de buurt maar is lopend toch wel 20 minuten. Intree bedraagt enkele euro's. supermarkt in rodney bay op ca 2 km. (heen bergaf, terug bergop!)

Voor st. Lucia volgens mij wel goede, betaalbare appartementen.

Gereisd anders in mei 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gateway Villas (Rodney Bay) in Cap Estate, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gateway Villas (Rodney Bay) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Gateway Villas (Rodney Bay) scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.