Hotel Oualie Beach **

7,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Oualie Beach bij:

2 reviews over Hotel Oualie Beach in het Nederlands

willem, 19-12-2007

Vijf nachten hier verbleven maar had wel wat minder kunnen zijn. De ligging is prachtig. een soort cottages direkt aan zee. Het restaurant was bedroevend. Weinig keuze, matige kwaliteit en onervaren, onvriendelijk personeel. De kamers zijn erg eenvoudig.
Gereisd met partner in december 2007

Edwin & Wendy van Ooijen, 17-10-2007

Wij zijn hier in maart 2004 geweest. Wij zijn in het hotel getrouwd en hebben dus ook onze huwelijksreis hier gehad. Het uitzicht is uitmuntend op de baai. De huisjes kunnen een likje verf gebruiken, maar alles was zeer schoon (en werd dit ook gehouden) en ieder huisje stond geheel vrij met uniek uitzicht op de baai. Het eten was vers en van goede kwaliteit. De mensen waren zeer relaxed en deden alles om het je naar de zin te maken. Er is voldoende te doen zoals varen met de Catamaran, moutainbiken, zwemmen, snorkelen, rondtour op het eiland, massage en diepzeevissen. Je kunt ook een leuke trip maken naar het buureiland St. Kitts. Wij hebben een droomvakantie gehad (en wij hebben al heel wat van de wereld gezien). Het is minder geschikt voor oudere mensen en mensen met kinderen. Voor de laatste groep is er geen animatieteam etc zoals in allincl. hotels.
Gereisd met partner in maart 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Oualie Beach in St.Kitts & Nevis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Oualie Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Oualie Beach scoort een 7.5 uit 10 op basis van 2 reviews.