Hotel Elephant Reach

5,8

4 reviews over Hotel Elephant Reach in het Nederlands

niet naartoe gaan

Sylvia, 24-10-2011

Wij hebben hier gelukkig maar 1 nacht geslapen. Het is een soort eco hotel. Ik kon mijn haar niet wassen onder het mini straaltje water. Het toilet werkte niet goed omdat ze daar aan hadden geknutseld zodat de bak niet helemaal bijgevuld kon worden in het kader van waterbesparing. Het eten was erg slecht, koud en het leek wel alsof het niet vers was. Het personeel sprak slecht engels en waren druk met vanalles behalve met de gasten. Ons huisje had gordijnen die maar de helft van het raam bedekte. En aangezien wij aan het zwembad zaten met ons huisje keek iedereen bij ons binnen. Onze gids gaf ook aan dat het een slecht hotel is en dat veel van zijn klanten klagen. Ze zijn in die omgeving een nieuw hotel aan het bouwen. Dus kijk daar eerst naar voor dat je dit hotel boekt.
Gereisd met partner in september 2011

Niet naar toe!!

langetiendweg123, 19-10-2011

Wij hebben dit hotel ervaren als verschrikkelijk slecht,.. in de kamer hebben we vele kakkerlakken en andere bugs gezien en (onboedhaistisch) vermoord, na gevraagt te hebben of we een andere kamer konden krijgen werd ons verteld dat dit normaal was,. Eten in restaurant was opzich goed maar al het personeel spreek heel slecht engels wij hebben gelukkig maar 2 nachten er hoeven tezijn maar bijna niet geslapen
Gereisd met partner in oktober 2011

Prijs - Kwaliteit = slecht

Anja, 8-9-2011

Het hotel en de kamers zijn in orde. De sfeer is leuk en de kamers simpel ruim en schoon. Het eten is buffet en ok, niets bijzonders. De sri lankaanse curry's zijn zelfs voor de Sri lankanen (die met ons reisden) te pittig, er word teveel peper en chilli gebruikt ipv de vele andere meer smaakvollere kruiden die het land te bieden heeft. De service heb ik slecht beoordeeld, omdat iedereen lief lacht maar niets doet. Kleine verzoeken als iets te eten voor kleine kinderen die op tijd naar bed moeten (we hadden er 2 van anderhalf jaar bij ons) is niet mogelijk tenzij je extra betaald, een soort van ranja voor de kleintjes is er niet (dat staat wel achter de bar maar mag alleen voor coctails gebruikt worden) en dus moet je dure verse sappen bestellen. De zwembad bar is in de twee dagen dat wij er geweest zijn niet open geweest (je moet een ober laten sturen door de receptie) Het personeel heeft veel moeite met engels, communicatie is slecht. Al met al te matig voor de prijs die je betaald.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Prima hotel net buiten het Yala park

Anne, 25-2-2011

Eigenlijk hadden wij 2 nachten het Yala Village hotel geboekt, maar werden "gedwongen" over geplaatst, omdat Yala Village overboekt was (blijkt vaker te gebeuren). Dit was natuurlijk eerst balen, maar met het Elephant Reach hotel was absoluut niets mis. Behalve het feit, dat je 1/2 uur moet rijden om het park in te komen, is dit een bijzonder goed hotel.

Op het hotelterrein staan rondom het grote zwembad kleine huisjes met ruime en schone kamers met airco en ventilator en een grote moderne badkamer. Het eten is in buffetvorm, maar toch wat uitgebreider en luxer, dan in menig ander hotel.

Gereisd met partner in februari 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Elephant Reach in Yala, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Elephant Reach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Elephant Reach scoort een 5.8 uit 10 op basis van 5 reviews.