8,3

2 reviews over Camping Big Game Camps & Lodges in het Nederlands

Geweldig verblijf in simpel tentenkamp

Anna Klarenbeek, 6-1-2017

Omdat we enkele safaris (op zoek naar luipaarden) wilden doen in Yala NP - Sri Lanka hadden we 2 nachten verblijf geboekt in Big Game Camp Yala.

De tenten zijn (op enkele luxe na, die via een ander bedrijf verhuurd worden, en stukken duurder zijn) oud en wat sleets en je hebt in de tent alleen koud water. Toen wij daar een vraag over stelden werden we direct in de gelegenheid gesteld gebruik te maken van de warme douche van een "onbewoonde" luxe tent. Service !

Wel heb je elektriciteit, 2 bedjes onder een klamboe, toilet , douche en een wastafel. En niet te vergeten een zitje buiten.

Eigenlijk alles wat je nodig hebt (vonden wij). 's Avonds komt men de olielampen aansteken en wordt je tent gespoten tegen de muggen/ongedierte.

Mede dankzij de klamboe en de wierook hebben wij van geen enkel beest, groot noch klein, last gehad.

Ontbijt, lunch en diner worden opgediend in de dining area en is van hele goede kwaliteit.

Je eet 's avonds bij fakkel licht... een geweldige ervaring.

Bij de dining area bevindt zich ook de relax area waar de wifiwind gratis waait. Ook heel prettig. Men is klantgericht en erg vriendelijk. Vanuit dit camp worden ook safaris georganiseerd naar het Yala NP dat vrij dichtbij ligt.

Wij vonden het een prima uitvalsbasis voor een bezoek aan het park en als je voorkeur uitgaat naar jungle beleving ipv een (luxe) hotel dat is dit camp zeker een aanrader. De luipaarden hebben we trouwens idd gespot.

Gereisd met vrienden in december 2016

Gastvrijheid met een grote G

Yomina, 9-9-2013

Een nacht verbleven in een tent bij Wilputti National Park. Gastvrij ontvangst met een drankje en verfrissende doekjes. Netjes uitleg gekregen over de faciliteiten van de tent en dat er niet altijd elektriciteit is.

Op safari geweest en bij terugkomst was er ontvangst met thee. Het diner, ook in de buitenlucht met windlichten was geweldig en werd heel deskundig uitgeserveerd.

Lekker bed in de tent, prima douche en wc, wel wat krapjes en er zaten wel wat kikkers in de pot.

's Morgens kregen we een wandeling aangeboden en onder leiding van een deskundige gids eekhoorns en vele vogels gespot. Ook het ontbijt werd weer buiten geserveerd en was erg lekker. Zeer vriendelijke mensen. Top!

Gereisd familie in augustus 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Big Game Camps & Lodges in Wilpattu National Park, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Big Game Camps & Lodges zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Big Game Camps & Lodges scoort een 8.33 uit 10 op basis van 2 reviews.