Hotel Elephant Safari Hotel ****

9,3

3 reviews over Hotel Elephant Safari Hotel in het Nederlands

Bijzondere badkamer

Yomina, 10-9-2013

Wij verbleven 1 nacht in dit mooie resort. Ruim opgezette huisjes, lekkere bedden en een heel bijzondere badkamer met buitendouche. Airco en ventilator aanwezig. Geen wifi.

Hele vriendelijke service. Onze mannen wilden graag bier en dat zijn ze speciaal wezen halen zodat er na de safari een heerlijk koud pilsje op hen te wachten stond. Er lopen verschillende dieren rond zoals eenden, honden, poes en ganzen. Mooie ijsvogels gespot.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

top hotel

wilkotenbloemendal, 24-9-2012

Rustig gelegen hotel met vrijstaande cottages. prachtig zwembad en vriendelijk personeel. zeker een plaats waar wij terug willen komen. helaas nu maar één nacht verbleven. de cottages liggen rustig aan de rand van het terein. de huisjes zijn luxe ingericht met een "droom badkamer" huisje heeft aan de achterzijde een terras met tafel en een wenteltrap naar een uitzichtplateau, slaap gedeelte is voorzien van een geruisloze airco en ook nog een plafondventilator Mannager John probeert er alles aan te doen om je "thuis"te laten voelen. Het eten is van prima kwaliteit. Vlak bij het hotel is een olifanten weeshuis die zeker het bezoeken waard is. prijzen in het restaurant zijn: frisdrank €0.60 per flesje. Vers ananassap €1.25 per groot glas.Wij verbleven op basis van half pension. omdat niet alle huisjes bezet waren kreeg onze gids/ chauffeur een eigen huisje om te overnachten inplaats van de gebruikelijke slaapplaats in het drivers quarter. Hij kreeg ook het zelfde te eten als wij.
Gereisd met partner in september 2012

Fantastische, bijzondere kamers in een mooie tuin

ligt55, 29-4-2012

Nieuwe kleinschalige accomodatie nabij U.W. Elephants National Park en Elephants Transit Home.

Het heeft nu 4 kamers met de intentie om uiteindelijk tot 20-30 te groeien. Het hotel ligt in een erg mooie tuin, er is een groot zwembad met apart kinderbad en ligbedden. Het personeel is vriendelijk en attent maar het hotel onderscheidt zich vooral door de leuke kamers, ieder een eigen huisje, trappetje op om binnen te komen en binnen, in de ruime maar verder doorsnee slaapkamer weer trappetje af naar een bijzonder mooie en speciale badkamer met een échte regendouche -waar je natuurlijk ook gewoon kunt douchen, met bij zonnig weer warm water, wat in deze streek niet vanzelfsprekend is. Een ander erg leuk facet is het balkon/terrasje achter de kamer met een trappetje naar boven naar je eigen dakterras, zie de foto's. Elke kamer heeft een koelkastje/minibar. Geen waterkoker maar ze brengen je desgevraagd een pot heet water en kopjes.

Gereisd met partner in maart 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Elephant Safari Hotel in Udawalawa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Elephant Safari Hotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Elephant Safari Hotel scoort een 9.29 uit 10 op basis van 3 reviews.