6,5

Matig

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor BedAndBreakfast My Village*** bij :

2 reviews over BedAndBreakfast My Village in het Nederlands

geld verdienen is het enige dat telt

de heijnentjes, 23-7-2012

We hadden voor 2 dagen 2 tweepersoonskamers geboekt. Voor de dag erna hebben we een jeepsafari naar het Yalapark geboekt. 's Morgens om 5 uur was de vertrektijd. De eigenaar van guesthouse vroeg ons om half vijf in de ochtend om van kamer te verwisselen, want hij had zogenaamd midden in de nacht pas gehoord dat hij andere gasten kreeg en die wilde hij in de grotere kamer plaatsen. Voor de jeepsafari moesten we nog verkassen. Alle bagage in de ene kamer die we nog over hadden, want de kamer die in plaats kregen was pas tegen de middag vrij. Ik heb hem duidelijk gemaakt dat we hier absoluut niet over te spreken waren. In de kamer hebben we ook nog een kakkerlak gevonden. Dat zijn we heel Sri Lanka niet tegen gekomen in de andere guest houses. Kortom ga er niet heen. Het is niet schoon en ze denken alleen maar aan het geld.
    Gereisd familie in juli 2012

Geweldig!

Petra, 9-7-2012

Guesthouse gekozen vanwege de 1e plaats ranking op beoordelingssite. Deze plaats is geheel terecht. Mooie, schone en moderne kamers met zeer veel smaak en stijl ingericht. De ligging is aan het meer. De eigenaar heeft toen wij er waren een eervol certificaat ontvangen voor zijn excellente service. Alles wat de eigenaar voor je doet is werkelijk goed. Goede safari naar Yala NP met prima prijzen en goede chauffeur. Het eten is voortreffelijk. Kortom een plaats waar klantvriendelijkheid en eerlijkheid telt. Zeer aan te bevelen!!!!
    Gereisd met vrienden in juli 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast My Village in Tissamaharama, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast My Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast My Village scoort een 6.5 uit 10 op basis van 2 reviews.