Uitstekend

1 review over Bungalow Taragala Place in het Nederlands

Magische plek voor rustzoekers en vogelliefhebbers

ligt55, 24-4-2012

Zoek hier geen bubbelbad, glijbanen, disco, winkelcentrum.

Wat je wel vindt? Een heel mooi aangelegde tuin vol dierenleven en bloemen, erin 2 huisjes met een gedeelde overdekte buiten "eetkamer" en verderop het woonhuis van de eigenaars.

De huisjes hebben een royale slaapkamer, keuken met grote (tegen iets meer dan kostprijs gevulde) koelkast, badkamer met douche/wc en een veranda met stoelen waar je in alle weertypen heerlijk kunt zitten.

Onze 10 is voor de compleetheid maar vooral ook voor de prijs-kwaliteit verhouding.

Er is geen airco maar dat was zelfs met overdag 30g niet nodig. Het koelt vanuit zee 's nachts genoeg af. De ventilator en klamboe houden de muggen (die we sowieso niet veel gezien hebben) weg.

De klaarliggende vogelboeken en verrekijker komen prima van pas want de tuin grenst aan het Kalametiya vogelreservaat en er is continu van alles te zien.

We gaan als we weer naar SriLanka gaan absoluut nog (vaker!) terug.

Wij wensen Beckie en Saman veel tevreden gasten!

Gereisd met partner in maart 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Taragala Place in Tangalle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Taragala Place zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bungalow Taragala Place scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.