Hotel Mangrove Garden Resort

Hotel Mangrove Garden Resort
Mangrove Garden Resort

3 reviews over Hotel Mangrove Garden Resort in het Nederlands

Marjel, 26-11-2006

Een onverwacht paradijs. Na drie weken rondreizen werden we bij aankomst (januari '06) verrast door de afgelegen ligging. Met een pondje naar de overkant van het resort, waar mooie, ruime oranje cabana's lagen. De tsunami een jaar eerder had werkelijk het hele resort weggevaagd, en langzaam wordt het opnieuw opgebouwd. Het restaurant is gebouwd op de oude fundering. De kok was fantastisch: op zijn aanraden hebben we vier overheerlijke maaltijden genoten. Over dag niets anders dan rust, warmte, zon en verse fruitcocktails. Afkoelen kan in de afgelegen baai aan het strand op maar een paar passen van het resort. Kleine, pas geplante palmbomen hielden het zand nog niet echt koel, maar dat komt wel. Werkelijk een paar fantastische dagen.
Gereisd anders in november 2006

Peter, 5-11-2006

Tijdens onze individuele rondreis in oktober '06 zijn we op aanraden van andere reizigers in Mangrove Garden terecht gekomen. Je verblijft er in modern ingerichte cabana's aan het prachtige strand. Door een natuurlijk rif in zee kun je er heerlijk zwemmen. Mangrove Garden ligt op 1.5 km. van Tangalle midden tussen de mangroves en is te bereiken met een pontje. Vanaf het strand kun je lopend het Turtle Conservation Project bezoeken (2 km. maar je kunt ook een tuktuk nemen waar 's avonds schildpadden op het strand hun eieren leggen. Een fantastische ervaring! We betaalden 2000 roepies voor een cabana zonder ontbijt. In het restaurant van Mangrove Garden hebben we de lekkerste Tiger Prawns van onze vakantie gegeten. Mangrove Garden is een echt paradijs.
Gereisd anders in november 2006

Peter, 5-11-2006

Tijdens onze individuele rondreis in oktober '06 zijn we op aanraden van andere reizigers in Mangrove Garden terecht gekomen. Het was de bedoeling om er 1 nacht te blijven maar dat werden er uiteindelijk 4. Je verblijft er in modern ingerichte ruime cabana's aan het prachtige strand. Door een natuurlijk rif in zee kun je er heerlijk zwemmen. Mangrove Garden ligt 1.5 km. van Tangalle midden tussen de mangroves en is te bereiken met een pontje. Vanaf het strand kun je lopend het Turtle Conservation Project bezoeken (2 km. maar je kunt ook een tuktuk nemen) waar 's avonds schildpadden op het strand hun eieren leggen. Een fantastische ervaring! We betaalden 2000 roepies voor een cabana zonder ontbijt. In het restaurant van Mangrove Garden hebben we de lekkerste Tiger Prawns van onze vakantie gegeten. Mangrove Garden is een echt paradijs.
Gereisd alleenreizend in oktober 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mangrove Garden Resort in Tangalle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mangrove Garden Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mangrove Garden Resort scoort een 9 uit 10 op basis van 3 reviews.