Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Elephant Corridor bij :

1 review over Hotel Elephant Corridor in het Nederlands

Absoluut helemaal geweldig!

Martin, 12-10-2008

Twee weken geleden hebben wij twee nachten overnacht in Elephant Corridor. Hotel is duur (min. 350 dollar per nacht) maar wij kregen van de manager geweldige aanbieding voor tweede nacht gratis en gratis upgrade naar duurdere kamer. Dit aanbod konden we niet weerstaan. Elke seconde in het hotel genoten. Service uitstekend, de kamers super (zwembad in de slaapkamer!), het eten geweldig ('s avonds volledig verzorgde bbq op ons eigen terras) en de ligging kan niet mooier. 's Avonds liepen de wilde olifanten vlak langs ons terras! Absolute aanrader, is het geld zeker waard!!
Gereisd met partner in september 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Elephant Corridor in Sigiriya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Elephant Corridor zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Elephant Corridor scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.