Hotel Suda Araliya **

6,6

5 reviews over Hotel Suda Araliya in het Nederlands

mooi gelegen aan meer

c_branje, 26-4-2011

Het eenvoudige hotel is mooi gelegen aan een meer. We hadden een grote kamer. Het Singhalese eten is iets aangepast aan de westerse smaak: pittig maar niet zodat je tong eraf schroeit. Mooie tuin, waar wilde apen zitten. Er schuifelde een varaan van zeker een meter lang over het terras. Er is een zwembad.
Gereisd met vrienden in juni 1984

wat verschrikkelijk

Jan en joanne Boogert, 8-10-2008

Dit vonden wij geen aanrader, wij sliepen er gelukkig ook maar 1 nacht. het ws ook een verschrikkelijke nacht,met een rat op de kamer, erg bang dus kregen toen wel direct een andere kamer maar ook daar hoorde we weer ratten op het dak. verder slechte service, en personeel was ook niet echt vriendelijk en niet behulpzaam. het was erg jammer want de buitenkant was erg mooi om tezien. het ws bij ons het slechtse hotel.
Gereisd met partner in september 2008

Salsa, 16-10-2006

geen grote luxe. Lekker eten, kamers zijn Ok, prachtige ligging en vriendelijke bediening
Gereisd anders in oktober 2006

Erik & Sandya de Ruijter, 21-4-2006

Aardig, doch meer guesthouse-kwaliteit dan de sterren die ze claimen. Begint af te bladderen in o.a. verf op muren en sommige van de badkamers.

Staat weer tegenover een PRACHTIGE tropische tuin en mooie ligging aan het grote meer. Vriendelijke service.

Gereisd anders in april 2006

Femke, 28-8-2005

Wij zijn hier met een rondreis geweest. Het hotel is wel oke, het viel alleen tegen na twee nachten in The Citadel te hebben geslapen.
Gereisd anders in augustus 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Suda Araliya in Polonnaruwa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Suda Araliya zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Suda Araliya scoort een 6.6 uit 10 op basis van 5 reviews.