Hotel Grand ***

7,9

22 reviews over Hotel Grand in het Nederlands

Prachtig stijlvol hotel

niki, 7-9-2014

Ik vond dit een prachtig hotel, je voelt je als een koloniaal. Het eten is heel lekker. Je kunt een wandelingetje maken in de omgeving van het hotel om die koloniale sfeer op te snuiven in het stadje ben je ook snel. Mooie omgeving. Mooie tuin. Stijlvolle salons
Gereisd met vrienden in juli 2014

in orde

francis, 9-10-2012

1e indruk was stijve bedoening. Echter heel goed massagesalon en ook uitstekend gegeten (onder in de kelder). Kamer was in orde.

Prijs was te hoog, maar dat geldt wat ons betreft voor bijna alle hotels in Sri Lanka.

Gereisd met partner in september 2012

Historische grandeur

Willy, 9-2-2012

Tijdens onze rondreis door Sri Lanka verbleven wij jammer genoeg slechts 1 nacht in dit sjieke hotel. Werkelijk alles ademt nog het koloniale verleden uit: de ontvangst (met thee en warme vochtige handdoekjes), de kleding van het personeel, de bar (wel peperdure cocktails!), de kamers, de gangen, het park...

Alles is even netjes. De buffetten en de BBQ waren fantastisch. Welke verzuurde Europeaan zou hier zijn gading niet vinden???

Gereisd met vrienden in maart 2011

Engels hotel in Sri Lanka

c_branje, 26-4-2011

Het Grand hotel ziet er echt Engels uit, door de bouwstijl met vakwerk, kleine ruitjes en hoge schoorstenen. Het is ruim 100 jaar oud. Goede kamer, heerlijk eten. Wat een tegenstelling: hier in de bergen is het behoorlijk fris en zijn we blij dat we 2 dekens hebben. In de coffeeshop en lounge brandden zelfs kacheltjes. Terwijl elders op het eiland het warm is en je de airco of plafondventilator aan hebt.
Gereisd met vrienden in juni 1984

Prachtig gelegen

Simone, 19-1-2011

Prachtig tussen de theeplantages. Prima kamers en goede service.
Gereisd met vrienden in juli 1999

Koloniaal hotel in hartje Sri Lanka

Elserike, 21-12-2010

Tijdens onze rondreis 2 dagen in Nuwara Eliya geweest en in dit hotel verbleven. De hele rondreis mooie hotels gehad, maar deze was sjiek! Prachtige hallen en kamers. Prima bedden en badkamer met bad! In een paar minuten ben je in het stadje en de omgeving is werkelijk prachtig met al die theeplantages!
Gereisd met partner in november 2010

verouderd hotel

nathalie, 12-9-2010

Hotel is heel mooi gelegen. Hebben hier wel regen gehad maar dat is omdat het hotel vrij hoog ligt. Verouderde kamers, koud water in het bad. Geen minibar. Povere tv-ontvangst. Zeer dunne muren, je hoort je buren praten. Hadden maar 1 handdoek op de badkamer, een tweede gevraagd. Na 40 min eindelijk gekregen. Het eten is hier wel lekker behalve de koffie die is niet te drinken. Stijve bedoening in het hotel. Is goed om 1 nacht te logeren. Voor ons ook 1 van de mindere hotel van de rondreis.
Gereisd met partner in augustus 2010

Charme van weleer

conny, 26-8-2010

Slechts 1 nacht verleven op onze rondreis. De Victoriaanse stijl is bewaard gebleven : grote luchters, rode tapijten, antieke meubelen. Grote kamers ; wij sliepen boven de wasserij, denk ik, wat wel wat lawaai en warmte afgaf ; echter, tegen de tijd dat je ging slapen, stopten ook de wasmachines met draaien !!

Eten in buffetvorm was lekker.

Wij waren wel gecharmeerd door de stijl van dit hotel.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

Romantisch Hotel

Jessica, 25-6-2010

Wat een schiiterend hotel als je aan komt rijden. Zo statig. De kamers waren mooi ingericht met veel hout, de kamer was wel een beetje aan de kleine kant. Een andere deelneemster uit onze groep had een hele grote kamer dus niet alle kamers zijn wat kleiner. Het maakte voor ons niet uit. Een heerlijke massage gehad en het eten vond ik ook heerlijk. Voor bij het hotel zit ook een lekker restaurantje.

Kortom prima hotel voor een rondreis door Sri Lanka

Gereisd met vrienden in oktober 2005

mooi antiek hotel

Desiree, 13-11-2009

Het hotel is gevestigd in een statig koloniaal pand.

De inrichting doet ook aan de koloniale tijd denken.

Het hotel beschikt over zogenaamde ‘lounge-kamertjes/hoekjes’ waar je je lekker kunt terugtrekken met een drankje en een goed boek. Waar je je uren kunt ontspannen bij een heerlijk haardvuur

De kamers zijn ruim en netjes ingericht.

Ook de kamers ademen de sfeer uit vervlogen tijden uit.

Antiek interieur, écht antiek, sfeervol. Mooie stoelen en kasten met houtsnijwerk.

Gereisd met vrienden in mei 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Grand bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand in Nuwara Eliya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Grand scoort een 7.89 uit 10 op basis van 23 reviews.