Hotel Sea Garden *

7,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Sea Garden bij:

3 reviews over Hotel Sea Garden in het Nederlands

Hans Sl., 8-8-2006

Heel leuk, klein maar klantvriendelijk familiehotel. Het is natuurlijk allemaal geen Hilton, maar voor Sri Lankaanse begrippen was het er bijzonder goed toeven. Als je echt meer luxe of sjieker eten wilt, kun je gewoon naar de buren (Blue Oceanic), alwaar je ook van de andere faciliteiten gebruik kunt maken.
Gereisd anders in augustus 2006

Janny & Ben, 19-4-2005

Janny & Ben uit Tiel

AYUBOWAN

Voor de 8e maal, Sri Lanka bezocht, 7 x in "Royal Oceanic" (nu The Beach)op verzoek van personeel Sea Garden hebben wij (2 pers) 3 weken vertoefd van 7 januari t/m 29 januari 2005. ivm de tsunami 2004 waren wij de enige gasten, zowel The Beach - Blue Oceancic en Sea Garden hadden nauwelijks toeristen. Wij kwamen om steun en hulp te bieden aan de vele bekenden die we al vanf 1996 hadden opgedaan. Het personeel van Sea Garden hebben zich ingezet om na de wateroverlast in luttele tijd een opgeruimd hotel en omgeving te creeren, Chapo! Sea Garden is een gemoedelijk familie hotel die ver uitstijgt boven de ** kwalificatie. Gasten van Sea Garden mogen gebruik maken van alle faciliteiten van Blue Oceanic, die direct naast Sea Garden gesitueerd is.

Dus volgend jaar absoluut voor ons

SEA GARDEN

Dank aan staf en medewerkers Jetwing hotels "Sea Garden".

Gereisd anders in april 2005

annie, 29-3-2005

we hebben hier alleen gegeten in het overigens mooie restaurant, en dat was niet aan te bevelen. Na een lange tijd wachten kregen we onze gerechten koud. Nadat we de ober erop attent maakten voelde hij met zn vingers aan de garnalen en zei dat we ze nog konden eten. Toen wedit weigerden werden ze opnieuw even gegrilled. We hebben ze toen maar gevoerd aan een van de katten die er rondliepen. voor het idee hebben we nog een kamer bezichtigt en die was erg kaal, dus er zijn voor deze prijzen betere hotels.
Gereisd anders in maart 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Sea Garden bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sea Garden in Negombo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sea Garden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sea Garden scoort een 7.25 uit 10 op basis van 4 reviews.