1 review over BedAndBreakfast Ayubowan Guest House in het Nederlands

Mooi guesthouse met verkoelend zwembad

de heijnentjes, 26-8-2012

Dit kleine guethouse met maar 5 kamers is zeker het verblijven waard.

De eigenaars zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Onze jongste zoon was zijn zwembroek vergeten mee te nemen. De eigenaars regelden een tuk tuk en de chauffeur had de opacht om ons naar en winkel te brengen met ruime keuze. Voor 3,50 euro een zwembroek en binnen en uurtje was dit alemaal geregeld.

Het is het best gepoetste verblijf waar we ooit verbleven. Mooie ruime kamers. Het personeel is heel eerlijk. We hadden fooi op het kussen gelegd voor de poetsvrouw. Mar ze had het geld netjes op het nachtkastje gelegd en niet meegenomen.

Het guesthouse ligt dicht bij restaurants en ook het strand is op loopafstand.

Ik kan het iedereen aanbevelen.

Gereisd familie in juli 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Ayubowan Guest House in Negombo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Ayubowan Guest House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Ayubowan Guest House scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.