Hotel The Fair Heavens

Hotel The Fair Heavens
The Fair Heavens
8,4

5 reviews over Hotel The Fair Heavens in het Nederlands

Eenvoudig maar schitterend gelegen.

Henny en Ton Luijcx, 16-3-2009

Onder Nederlands management biedt dit guesthouse een gastvrije ontvangst. Het is aan de rivier Mehaweli gelegen. De 5 kamers zijn zeer ruim, schoon en met een ruime badkamer.

De kwaliteit is sinds ons eerste bezoek duidelijk verbeterd.

Gereisd met partner in maart 2009

Marlies, 16-5-2008

Een gezellig guesthouse waar je super gastvrij ontvangen wordt door eigenares Jessica. Fijne ligging, net uit het centrum en aan de rivier. Lekker grote koele kamers. Alles is mogelijk. Trips en excursies worden voor je geregeld. Er zijn 2 huis tuk tuks die je in no time naar de stad brengen. Naast het guesthouse is een ayurvedisch centrum waar je heerlijke massages kunt krijgen. Een aanrader!
Gereisd familie in december 2007

Erik & Sandya de Ruijter, 19-3-2008

Voor een guesthouse echt goed. Grote kamers, keurig gerenoveerd met o.a. mooi betegelde vloer en grote bedden, ruime badkamer met warm/koud douche, echt perfect. Eten moet halve dag vantevoren besteld worden maar dat is normaal bij guesthouses, naar keuze gezellig samen met andere NL gasten en de eigenares eten of apart.

Ligt aan de rand van de stad, maar goede bus/tuktuk verbindingen naar centrum.

Gereisd alleenreizend in maart 2008

joopengerrybrons@orange.nl, 25-8-2007

Jessica, de gastvrouw van dit hotel, heeft onze rondreis samengesteld en natuurlijk wilden we ook bij hun een paar nachten doorbrengen.

Goede plek met een stel fantastische mensen die altijd voor je klaar staan. Wij vinden het meer een pension dan een hotel omdat het niet zo groot is (5 kamers). De persoonlijke benadering vonden wij heel prettig, een warme plek met een stel warme mensen.

Gereisd familie in augustus 2007

Corine en Johan, 7-8-2007

Een heel leuk klein hotel (momenteel 5 kamers), mooi gelegen aan de rivier met uitzicht op een stukje Kandy. Sinds kort overgenomen door een Nederlands/Sri Lankaans echtpaar die het hotel mooi hebben opgeknapt. De familiekamer die wij hadden was prachtig en kwam uit op het terras. Er was een mooie tuin bij met gezellige zitjes.
Gereisd familie in augustus 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Fair Heavens in Kandy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Fair Heavens zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel The Fair Heavens scoort een 8.4 uit 10 op basis van 5 reviews.