Hotel The Citadel (Johnkeells Hotels) ****

Hotel The Citadel (Johnkeells Hotels)
The Citadel (Johnkeells Hotels)
8,2

17 reviews over Hotel The Citadel (Johnkeells Hotels) in het Nederlands

Fantastische ligging midden in natuur

Ineke , 24-5-2010

Dit is een prima hotel voor 1 of 2 nachten. Kandy is dichtbij en vanaf je balkon geniet je van het oerwoud met de bijbehorende geluiden. De kamers zijn prima, voor Sria lanka zelfs best wel luxe. Personeel is heel vriendelijk en de kamers worden goed schoongemaakt. Eten was ook prima.
Gereisd met partner in januari 1993

N. Haijkens, 6-11-2007

Mooi hotel, prachtige ligging.

Ligt net te ver om naar het centrum van Kandy te lopen.

Rond het hotel verder niks te doen, wij vonden het nogal saai op de dag en in de avond. (8 dagen gebleven )

Meer een hotel voor 1 of 2 nachten als je een rondreis aan het maken bent!

Liever Blue Oceanic in Negombo waar je in de avond veel meer kan doen!

Gereisd met partner in september 2007

VAN HOECKE VANESSA, 3-7-2007

Verbleven hier 10 dagen. Prima hotel.Ruime zeer nette kamers worden 2x per dag gepoetst.Personeel uitermate vriendelijk, ik snap niet dat sommige mensen hier het tegendeel beweren. Zeer mooie ligging ad rivier, Kandy-stad is inderdaad te voet wat veraf, maar md auto ben je er in geen 10 minuten, ih hotel chauffeurs beschikbaar voor spotprijs. Mooi zwembad. Restaurant met uitgebreid internationaal en traditioneel buffet aan een zeer goedkope prijs eten is lekker en verzorgd, voldoende variatie. prachtig zicht vanuit het restaurant;Dit is een uitstekend hotel en een prima prijs-kwaliteitsverhouding. Alles valt in het hotel te regelen, uitstappen, taxi's enzov. Personeel doet echt alles om het je naar de zin te maken. Ayurvedacenter niet meer dan een kamer met een massagetafel, maar behandeling picobello, massages tot id puntjes verzorgd en dit ook aan een zeer voordelige prijs.
Gereisd anders in juli 2007

Marc en Ilse van Lier, 2-7-2007

Mooi hotel in Kandy. Echter, een van de minst mooie hotels van onze rondreis door Sri Lanka. Personeel is minder vriendelijk en de hotelkamers zijn erg standaard. Desalniettemin toch genoten.
Gereisd anders in juli 2007

Rörik, E.H., 8-12-2006

Inderdaad een ontzettend mooie ligging aan de rivier. Erg grote eetzaal met veel drukte. Personeel net als op de rondreis overal erg vriendelijk en behulpzaam. Leuke en verzorgde kamer. Mooi zwembad.
Gereisd anders in december 2006

S.Badal, 16-8-2006

Een heel mooie en een nette hotel,goed gelegen,vriendelijke mensen met goede sevice eten was heerlijk ,lekker zwemmen heerlijk muziek.Winkels voor de leuke dingen.
Gereisd met vrienden in juli 2006

S.Badal, 16-8-2006

Prachtig gelegen,maar de zwembad mag wat groter.is netjes ingericht service is goed ook de kamers goed en schoon.alleen ontbreek de T.V dat mag er bij zijn voor de dagen dat je niet zo goed voelt
Gereisd met vrienden in juli 2006

Fam Bernoster, 29-7-2006

Tijdens onze rondreis 13 tot 20/7 2 dagen in hotel The Citadel gelogeerd. Jammer dat het hotel zover buiten Kandy ligt. Het hotel ligt wel aan de rivier, met een mooi uitzicht. Mooi hotel, met ruime kamers en heel vriendelijk personeel. Het buffet is lekker met veel keuze.

Mieke en Bob, 24-7-2006

Heel leuk hotel. Wij waren op doorreis en logeerden hier twee nachten. Echt de moeite. Mijn vrouw verjaarde op de laatste dag en op mijn eenvoudige vraag werd de tafel mooi versierd. Heel mooie ligging aan een rivier. Mooite verzorgde kamers. Lekker buffet. Leuk zwembad. Wel veel te weinig ligkussens. Wij logeerden hier in feb.'06 tijdens onze toer met de auto

Patrick, 22-7-2006

Zeer mooi luxe hotel. Zeer ruime kamers met uitzicht op een mooie natuurlijke omgeving.
Gereisd anders in juli 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Citadel (Johnkeells Hotels) in Kandy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Citadel (Johnkeells Hotels) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel The Citadel (Johnkeells Hotels) scoort een 8.24 uit 10 op basis van 17 reviews.