Beoordelingen Hotel Cinnamon Citadel

Cinnamon Citadel
15 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Cinnamon Citadel
124 Srimath Kuda Ratwatte Mawatha, 12598, Kandy

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cinnamon Citadel in Kandy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cinnamon Citadel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Cinnamon Citadel scoort een 8,4 uit 10, op basis van 15 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cinnamon Citadel in Kandy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cinnamon Citadel, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Cinnamon Citadel de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 65 vakantiefoto's van Hotel Cinnamon Citadel vinden. Je kunt 1 video van Hotel Cinnamon Citadel bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Sri Lanka. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Sri Lanka. Vergelijk Hotel Cinnamon Citadel met andere accommodaties in Kandy.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

11 beoordelingen over Cinnamon Citadel

15 beoordelingen
8,6
8,8
8,1
9,3
Toon score en beoordelingen van:
met oudere kinderen, Jan. 2014
"Luxe op een mooie plek"vertalen
Farielda
8,0

25-01-2014 Mooi stijlvol hotel. Eten verfijnd. Mooie gebakjes.
Fijne plek om te verblijven.

met partner, Nov. 2012
"Prachtige uitzicht prachtig hotel"vertalen
Wendy
9,0

07-01-2013 Het hotel is prachtig. Het uitzicht vanaf het terras is ook echt geweldig. Wij hebben het echt naar ons zin gehad hier. En je bent vanuit hier ook zo in de stad kandy. Ik zou dit hotel echt aanraden. Het eten is goed. de kamer is zeer ruim(deluxe kamer). Goede bedden. Voor ons geen minpunten aan dit hotel.

met partner, Sept. 2011
"Mooi hotel,. met koele, groene omgeving"vertalen
langetiendweg123
8,0

19-10-2011 Goed hotel,. grote kamer van alle comfort voorzien,. mooi uitzicht op een rivier,. eten is goed alleen veel moeite moeten doen om alla carte te eten

met een groep, Apr. 2011
"Laat u verwennen"vertalen
christianne
9,0

21-04-2011 te grijpen hotel, zeer net, mooie shops, grote kamers met alles erop en eraan, met terras, spijtig dat we hier slechts 1 nacht waren

met een groep, Jan. 2011
"Teleurstellend"vertalen
jean-louis.haneca
6,0
5,0

06-02-2011 Verbleven er 3 dagen. Eerste morgen wakker geworden door hevig gedruppel in badkamer. Waterinsijpelingen op verschillende plaatsen (o.a. nabij haardroger). Wastafel met onze produkten alsook grond kletsnat. Er was wel hevige regenval geweest en konden nog enig begrip tonen tot aan de receptie nogal negatief gehandeld werd. Het is pas na geschreeuw van onze lokale gids dat wij andere kamer kregen. Deze was al niet veel beter (zie foto'). Spijtig want hotel is mooi gelegen en het eten was er lekker. Onze medereizigers hadden meer geluk met hun kamer.Waarschijnlijk was dit een eenmalig voorval.

Familie, Feb. 2008
CMTG
9,0

03-04-2008 Prima hotel. Mooie ligging aan de rivier, 's ochtends vroeg zie je de vissers op een vlot voorbij gaan. Erg groen gelegen. Mooi zwembad. Alleen ontbijt gehad, wat prima was. Hadden als gezin 2 kamers met een tussendeur, perfect.

VAN HOECKE VANESSA
10,0

26-01-2008 Na m'n 1E reactie nog wat praktische tips,nuttig bij langer verblijf hotel.
-hotel biedt # dagexcursies aan, vraag catalogus ad receptie.
-boottrip georganiseerd dh hotel is een aanrader, met zeer bekwame gids, prachtige fauna-flora & langs water zie je pas het echte leven in SriL.
- huur privé-chauffeur via hotel, bij de maitre vh restaurant of de barkeeper.
- boek zeker rondrit in Kandy met chauffeur: botanische tuin, tempel vd tand, batik-fabriek, edelstenen fabriek,central market place en panoramic view point. Een overweldigend beeld van het srilankaanse leven!
- Pinnawela olifantenweeshuis & ayurvedisch centrum aan te raden, met chauffeur vanuit hotel.
- Districtsstad Matale gelegen op 40 min, veel hinddoeïtische tempels, neem een gids mee.
-In de buurt vh hotel geen bankcontact.
- Eens donker is aan te raden het hotel niet meer te verlaten, het verkeer is moordend.

bart
9,0

05-11-2007 Mooi hotel langs de rivier.
Hier in aug 2007 2 dagen verbleven. Mooi zewembad en lekker eten.
Elke avond live muziek bij diner was erg gezellig. Ook service prima.
Midden in de nacht schrok ik wakker van brandmelder. De batterij was leeg. Ik lieg niet binnen 3 minuten was het verholpen met 100 verontschuldigingen. Personeel doet echt alles om het je naar wens te maken. Ook als je even wilt internetten op de iets wat trage pc doen ze niet moeilijk en kijkt men niet zo nauw op de klok.

Gino en Jan
8,0

26-08-2007 We verbleven hier drie nachten tijdens onze rondreis. Het hotel ligt op een berg in de stad. In de buurt van het hotel is dus niets. Mooi hotel met verzorgde kamers. Niet echt de grote luxe, maar alles is netjes en in orde. Kamers worden elke dag gepoetst. s' Avonds worden de lakens voor je opengeslagen! Het restaurant is verzorgd en het eten vonden wij erg lekker. Vriendelijke mensen. Mooi uitzicht! Het zwembad ligt pal aan de rivier met uitzicht op een regenwoud van palmbomen. Als doorreishotel vonden wij dit zeker en vast een aanrader!

VAN HOECKE VANESSA
10,0

14-08-2007 Verbleven hier 10 dagen. Prima hotel.Ruime zeer nette kamers worden 2x per dag gepoetst.Personeel uitermate vriendelijk, ik snap niet dat sommige mensen hier het tegendeel beweren. Zeer mooie ligging ad rivier, Kandy-stad is inderdaad te voet wat veraf, maar md auto ben je er in geen 10 minuten, ih hotel chauffeurs beschikbaar voor spotprijs. Mooi zwembad. Restaurant met uitgebreid internationaal en traditioneel buffet aan een zeer goedkope prijs eten is lekker en verzorgd, voldoende variatie. prachtig zicht vanuit het restaurant;Dit is een uitstekend hotel en een prima prijs-kwaliteitsverhouding. Alles valt in het hotel te regelen, uitstappen, taxi's enzov. Personeel doet echt alles om het je naar de zin te maken. Ayurvedacenter niet meer dan een kamer met een massagetafel, maar behandeling picobello, massages tot id puntjes verzorgd en dit ook aan een zeer voordelige prijs.

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Naar wat voor restaurant ga jij het liefst?

Bent u de eigenaar?