Hotel Cinnamon Citadel

Hotel Cinnamon Citadel
Cinnamon Citadel
8,9

18 reviews over Hotel Cinnamon Citadel in het Nederlands

Geweldig hotel, fantastich eten en lieve mensen.

Yvonne Meijers, 22-7-2017

in een woord top. Alleen al,de geur als je binnenkomt. De gastvrijheid. Het eten is een feestje.,etc etc.
Gereisd met partner in juli 2015

Prachtig koloniaal hotel

kovabe, 1-10-2016

Wij zijn hier 3 dagen geweest tijdens een rondreis. Een van de betere hotels die we ooit hebben bezocht. Unieke relaxte sfeer. Nette kamers met goede bedden. Een zeer verfijnde keuken. Zelden zo goed gegeten. Zoals eigenlijk overal in Sri Lanka was het personeel ook in dit hotel zeer vriendelijk. De fraaie ligging aan een rivier in een groene omgeving is bijna niet te overtreffen.
Gereisd met partner in februari 2016

Luxe hotel op schitterende plek

Duursma, 1-5-2016

Hotel Cinnamon Citaldel Kandy is schitterend gesitueerd aan een rivier. Alle kamers liggen aan de rivierzijde met uitzicht op de fraaie tuin en de rivier. Het ontbijtbuffet en het dinerbuffet zijn uitstekend. De kamers en het sanitair zijn schoon en netjes.
Gereisd met vrienden in januari 2016

Hotel noemt nu Cinnamon Citadel Kandy

Marc en Marleen, 24-2-2014

Rustig hotel met een goede service. We verbleven hier 2 nachten tijdens een rondreis. Geen gebruik kunnen maken van het zwembad wegens te weinig tijd. Ontbijt was oké en ook het diner was verzorgd. Kamers zijn netjes.
    Gereisd met vrienden in februari 2014

Luxe op een mooie plek

Farielda, 25-1-2014

Mooi stijlvol hotel. Eten verfijnd. Mooie gebakjes.

Fijne plek om te verblijven.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2014

Prachtige uitzicht prachtig hotel

Wendy, 7-1-2013

Het hotel is prachtig. Het uitzicht vanaf het terras is ook echt geweldig. Wij hebben het echt naar ons zin gehad hier. En je bent vanuit hier ook zo in de stad kandy. Ik zou dit hotel echt aanraden. Het eten is goed. de kamer is zeer ruim(deluxe kamer). Goede bedden. Voor ons geen minpunten aan dit hotel.
    Gereisd met partner in november 2012

heel mooi en correct hotel

Liesbeth, 5-4-2012

Hebben hier slechts 1 nacht verbleven tijdens onze 10 daagse rondreis. Dus ik kan wel goed vergelijken qua andere hotels in Sri Lanka. Wij hebben heel veel in sjieke oudere hotels in koloniaalse stijl verbleven (waar steeds zeer weinig hotelgasten aanwezig waren) en dit was totaal iets anders. Hier waren er wel meer 'toeristen'. Het was aan de moderne kant en het had wat weg van een afrikaanse lodge. Onze kamer was zeer net en ruim! ook attenties voor onze honeymoon met bloemetjes op het bed en ballonnen. Het ontbijt en diner in buffetvorm, zeer lekker en uitgebreid! een mooi zwembad, met uitzicht op een grote rivier en 'jungle' waar je de apen kan horen 's avonds en 's morgens. 's avonds aan de bar speelde een bandje bekende covers, zeer leuk.
    Gereisd met partner in juni 2009

Mooi hotel,. met koele, groene omgeving

langetiendweg123, 19-10-2011

Goed hotel,. grote kamer van alle comfort voorzien,. mooi uitzicht op een rivier,. eten is goed alleen veel moeite moeten doen om alla carte te eten
    Gereisd met partner in september 2011

laat u verwennen

christianne, 21-4-2011

te grijpen hotel, zeer net, mooie shops, grote kamers met alles erop en eraan, met terras, spijtig dat we hier slechts 1 nacht waren
    Gereisd met vrienden in april 2011

fantatische ligging

jacqueline.debodt, 9-2-2011

prachtige ligging aan de rivier, zeer mooie en nette kamer

de maaltijden waren voortreffelijk

het personeel wordt onheus behandeld door hun meerderen!

verder zeker een aanrader

Gereisd met partner in januari 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Cinnamon Citadel bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cinnamon Citadel in Kandy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cinnamon Citadel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Cinnamon Citadel scoort een 8.9 uit 10 op basis van 18 reviews.