Hotel Amaya Hills ****

8,1

14 reviews over Hotel Amaya Hills in het Nederlands

Mooi uitzicht

Diana, 3-10-2016

Het uitzicht is prachtig. Diner buffet kan beter, is ook aan de dure kant. Bedden zijn goed. Badkamer: douche is prima, kan wel een opknapbeurt hebben.
Gereisd met partner in september 2016

Prachtig uitzicht

Peter, 21-2-2013

We verbleven hier enkele dagen , mooie kamers lekker eten , vriendelijk personeel . En wat een mooi uitzicht . Gewoon een super hotel zeker zijn vier sterren waard
Gereisd met partner in februari 2011

in orde

francis, 9-10-2012

prima ontvangst echter hotel valt verder een beetje tegen. Restaurant in sfeerloze zaal en slechts weinig zitplaatsen buiten voor diner. Er is een coctailbar. De kamers waren best goed al moet je niet te kritisch zijn wat sanitaire hygiene betreft.

Er is wifi maar daar moet je voor bijbetalen. Vonden wij jammer, het hotel is al prijzig genoeg (maar de hotelprijzen zijn overal te hoog in Sri Lanka).

Gereisd met partner in september 2012

Prachtig Hotel

Yasmine, 16-7-2012

Ontzettend mooi hotel, met vriendelijk personeel. We zijn hier met een grote groep meiden verbleven en hebben het hier echt geweldig gehad! Absolute aanrader is de Ayurveda massage in dit hotel. Heerlijk genoten! Mooie kamers en mooi zwembad.
Gereisd met vrienden in februari 2012

prima hotel

Senna, 1-5-2012

Prima hotel, 1 nacht doorgebracht op doorreis. Prachtig uitzicht op de stad en omgeving.

je kan leuk wandelen in de omgeving maar pas op voor bloedzuigers in gras en struiken...

Heerlijk eten, nette kamers met balkon. personeel iets stugger maar wel behulpzaam en als je even doorvraagt of een belangstellende vraag stelt dan ontdooien ze snel.

Gereisd met partner in april 2012

Prima hotel met fantastisch uitzicht

Willy, 9-2-2012

Tijdens onze rondreis door Sri Lanka verbleven we 3 dagen in dit mooi hotel, gelegen in de bergen. De weg er naar toe, met een hotelbusje, is wel archieslecht. Super-mooi uitzicht. Het personeel en het eten waren correct. De kamers werden prima onderhouden. Heerlijk zwembad. Er waren verscheidene trouwfeesten tijdens ons 2-daags verblijf. De moeite om dat mee te maken! 4 sterren zijn correct.
Gereisd met vrienden in maart 2011

goed hotel

nathalie, 12-9-2010

Zeer mooi zicht, mooi zwembad. Kamers zijn proper. Hotel ligt inderdaad vrj ver van de stad. Personeel is hier niet zo vriendelijk als in Habarana, een beetje stug. Wel lekker gegeten. Is een mooi doorreis hotel
Gereisd met partner in augustus 2010

mooie ligging

conny, 26-8-2010

groot hotel, gelegen op een berghelling met mooi uitzicht. Hélaas, hadden wij slecht weer waardoor het mistig was. Vriendelijk onthaal aan de receptie ; de service in het restaurant was iets minder. Grote buffetten : veel keus en lekker.

Mooie kamers ; kleine badkamer : alles netjes.

Minibar te betalen en dit wordt inderdaad grondig nagezien bij afrekening !

Leuk hotel voor enkele dagen op rondreis.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

HOTEL OP EEN HOOGTE VAN 600 METER

Francis van Jette, 21-4-2010

Prachtig gelegen hotel in de bergen rond Kandy (een klim van 4,2 km en een duurtijd van 25 minuten met de hotelshuttle. Ondanks het uitstekend eten, heeft het restaurant een minpunt : het lijkt op een parochiezaal met een afschuwelijke akoestiek.
Gereisd met vrienden in april 2010

fantastisch uitzicht

rob en jasmine, 24-9-2009

Het hotel is prachtig gelegen op een hoogte van ongeveer 600 meter. De kamer genoot van een hemels uitzicht en was bijna perfect in orde. Het personeel....liep er maar wat rond te lummelen. Ze spraken nauwelijks engels, wat vreemd is in een grote stad als Kandy. De buffetten stelden niet veel voor en het eten was niet smakelijk. Het personeel stond tijdens het eten constant rond uw tafel te draaien te wachten totdat uw bord leeg was. Wij zijn er 2 nachten geweest en had last van maagzweren. Het heeft me mateloos geërgerd.
Gereisd met partner in september 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Amaya Hills bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Amaya Hills in Kandy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Amaya Hills zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Amaya Hills scoort een 8.05 uit 10 op basis van 14 reviews.