Hotel Coral Sands ***

Matig

13 reviews over Hotel Coral Sands in het Nederlands

Nooit meer.

Fam. Driessen., 25-8-2011

Wij waren met twee kleine kinderen (4/7) vijf nachten in dit waardeloze hotel.

Om van het hotel naar het strand te komen moet je door een hek,dat hek is daar om de vele om geld schooiende srilankanen bij de mensen in het hotel weg te houden.

Maar eenmaal buiten het hek val je ten prooi aan de vervelende mensen die allemaal wat van je willen(vooral geld).

het hotel is niet veel goeds over te vertellen,we kwamen er na een paar dagen achter dat wij 50€ meer betaalden per nacht dan een ander Nederlands stel.

Wij hadden alleen een bed meer als hun maar verder wel dezelfde kamer.

Toen we daar bij de receptie melding van maakten hadden ze allemaal smoesjes maar we kregen geen geld terug.

Verder heel slecht eten en alles is erg vies,ze doen het een beetje voor het oog schoonmaken met een soort glasex.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

prachtige strand vakantie plek

info25495, 29-6-2011

Hier hebben wij 5 dagen strandvakantie gehouden, echt prima hotel heerlijk zwembad in groene tuin. Strand is hier prachtig recht voor het koraalrif. Wij waren om te snorkelen in het verkeerde seizoen. Het eten is hier prima. Dit hotel blinkt echt uit tov de rest in Hikkaduwa. Kamers prima en schoon, goede service aanwezig. Tijdens ons verblijf werd er een gedeelte verbouwd, daar hebben wij niets van gemerkt. Internet gratis in lobby via WIFI op kamers geen bereik.
Gereisd met partner in juni 2011

gewoon doortocht-hotel

Daisy, 2-8-2010

hebben hier 2 nachten verbleven en vonden het eigenlijk niet proper ,airco lekte hevig zodat het vuile sop tot binnenin de kamer stond . De airco werd gemaakt ,maar sanderendaags was het wéér van dat ! Badkamer niet netjes ,veel tegels ontbraken , zodat de zeepresten overal bleven plakken . Het eten middelmatig ,maar goede service ! Voor ons niet echt een aanrader!
Gereisd met vrienden in juli 2010

prima maar niet ALL IN.

Roel en Lenie Knigge, 15-4-2010

Ga niet in het niet gerenoveerde gedeelte als je comfort gewend bent. Betaal iets meer voor het vernieuwde gedeelte dan voel je je gelukkig. Deze kamers zijn met airco en de verzorging lijkt beter. Ga voor internet naar het busstation, daar tegenover kan je het goedkoopst internetten en printen.

All inclusief of Half pension neem ik niet meer. Voor dezelfde prijs kan je in diverse restaurants beter eten dan uit het buffet van dit hotel.

Ga eens naar Dolphin een paar honderd meter verder, is zeer goed en de goedkoopste zover ik het dit jaar heb kunnen bemerken. Ik heb veel prijzen vergeleken en je komt daar niet te kort.

Gereisd met partner in januari 2010

mooie lokatie,aan het strand,geen uitgaanshotel

Th.Ton, 21-3-2010

de standaardkamers van dit hotel zijn matig,niet groot en wat verwaarloosd;de xl kamers zijn mooi,maar je betaald hier een toeslag voorvan $30 p.d.per kamer.Dinerbuffet is prima,pas op voor kingprawns,want deze zijn zeer duur in dit hotel,in het dorp ook lekker maar 3x goedkoper.personeel is leuk en attent,als je ze ook wardeerd,door een fooitje,want de verdiensten zijn voor hun niet hoog.
Gereisd met vrienden in februari 2010

Matig tot Redelijk

Lil Bankras, 28-2-2009

Na 14 dagen te hebben rondgereisd nog 3 nachten in dit hotel verbleven. Aanvankelijk een sinds lang niet gebruikte kamer gekregen die we snel hebben om kunnen ruilen voor een iets betere kamer. Jammer dat de kamers slecht worden onderhouden. We hebben tijdens deze reis betere *** hotels gehad. Wel prettig dat alles op loopafstand was te bereiken in het dorp.

Het meest irritant waren de gasten die hier al 25 jaar komen overwinteren en vinden dat alles "van hun is"waardoor ze denken overal de eerste rechten te hebben. Zoals het bed bij het zwembad en niet in de rij te hoeven voor het buffet.

Het strand en de zee waren heerlijk.

Gereisd met vrienden in februari 2009

Prima Hotel

R.W.J. Ficken, 25-10-2008

Zijn in januari en februari 2008 voor de 3e keer naar dit fijne hotel geweest .

Wij worden altijd goed ontvangen en verzorgd.

Het personeel is vriendelijk en hoffelijk.

De maaltijden zijn goed verzorgd.

Wij verheugen ons er op dat we janari enfebruari 2009 weer teruggaan naar dit fijne hotel en zijn vriendelijke mensen.

ook de bevolking van Hikkaduwa is lief en behulpzaam

Gereisd met partner in januari 2008

Niet heen gaan !!

T.S., 25-8-2008

Na een prachtige 16 daagse rondreis van touroperator door Sri Lanka zou dit ons laatste hotel zijn voor een paar heerlijk ontspannen dagen aan het strand met mooie kamers en lekker eten. De diverse kamers die ons werden aangeboden waren allemaal oud, vies, muf en gaven een erg onverzorgde indruk. Men bood ons een upgrade aan naar en XL kamer, om maar enigzins een verzorgde kamer te hebben voor de prijs van $35 p/nacht. Omdat we met ons gezin twee kamers nodig zouden hebben zou ons dat dus 8x $35 = $ 280 extra hebben gekost !! We wilden helemaal geen upgrade kamer want we hadden al betaald voor een goed hotel en geen uitgeleefde kamers.

Na veel en langdurig (3 uur) aandringen op de locale reisvertegenwoordigers zijn we zonder bijbetalen naar het Emerald Bay Hotel gebracht waar we 4 heerlijke dagen hebben gehad als afsluiting van de prachtige rondreis.

Gereisd familie in augustus 2008

l & S, 3-4-2008

Het was de bedoeling om een week te verblijven in dit hotel maar zijn na 3 dagen veranderd. De kamers waren erg smerig en het personeel (op een paar na) niet vriendelijk. Om 10 uur 's avonds was alles gesloten en konden we geen drinken meer krijgen. Helaas was zwemmen in de zee die tege over het hotel ligt ook niet mogelijk ivm het koraal. En het hotel ligt direct aan de grote weg waardoor je de 's nachts het verkeer voorbij hoort komen.
Gereisd met partner in april 2008

J.C.T. Hemels, 18-3-2008

Vind dit hotel bepaald niet aan te bevelen, Ligt direct aan de hoofdweg met open verbinding tussen wegzijde en badkamer, bedden slecht en doorgezakt, maar 3 vast vieze vieze parasols in de tuin en aftanse stukke ligbedden, natuurlijk maakt het strand dit enigszins goed.

Het heeft trouwens volgens website asia-hotels.com niet 3 maar 2 sterren en terecht.

Ervaring met Kras Rondreis jan. 2008. Kras heeft overigens de slechtste kamers ter plekke zonder balkon of terras.

Gereisd met vrienden in januari 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Coral Sands bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Coral Sands in Hikkaduwa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Coral Sands zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Coral Sands scoort een 4.79 uit 10 op basis van 14 reviews.