Hotel Coral Gardens ***

8,8

30 reviews over Hotel Coral Gardens in het Nederlands

Geweldig!

petradekloes, 12-1-2011

Het is al een poosje geleden dat ik in CoralGardens was,maar heb daar een super vakantie gehad.De service ligt bijzonder hoog!Wij hadden all in,en alles was dan ook all in!Op een dag was ik niet lekker en heb van de kaart van roomservice diverse lekkernijen besteld,zelfs de roomservice was dus all inclusive!Waar maak je dat mee?Eten was goed en uitgebreid,bij het zwembad kon je ook lekker eten.Bediening was echt top!Kamer werd 2 x daags gedaan.En de prijs was laag!
Gereisd met vrienden in juni 2000

Mooi all-in hotel voor nette prijs

Bjorn & Tanja, 12-7-2010

december 2005 geweest.

Net All-in hotel. Toen geboekt voor 1000 euro 2 weken all-in en dat is keurig,

Groots opgezet, ietwat achterstallig onderhoud.

Locatie goed en leuk dorpje erbij, met leuke haven waar men Entreegeld vroeg ! het was niet veel maar toch.

Spoorlijn is in dorp makkelijk te pakken naar Galle of hoofdstad voor een prikkie.

Hotel heeft klein strand met veel verkopertjes.

Pluspunten :

- Grote schildpadden bij het strand !!!

- Mooie ruime ligtuin en zwembad.

- Ruim opgezet.

- Service service service.

- Vriendelijk vriendelijk vriendelijk

Minpunten :

- Veel kraaien in de avond die men verjaagd.

- Eten gemiddeld, All-in per tijd verschillende locaties.

- Kamers gemiddeld niet meer dan dat.

Gereisd met vrienden in december 2005

prachtig hotel

Jan en Joanne Boogert, 10-10-2009

Het was een geweldig hotel.. goede service heerlijk eten. en super vriendelijk personeel. je heb flinke ruimte om lekker te zonnen. alles wordt buiten ook goed schoon gehouden zeker het zwembad. echt een aanrader. je kan ook vlakbij met de glasboten mee. erg leuk. we hebben ook nog het tsunami fot museum bezocht zit net ietsje voor hikkaduwa. erg indrukkwekkend je wordt er stil.we hopen zeker nog is terug tekomen naar dit hotel.
Gereisd met partner in oktober 2009

Nu nooit meer

Tim, 5-6-2009

Het hotel is bezig op dit moment met een verbouwing 05-06-2009. De komende 3 maanden wordt er elke dag gehamerd, gezaagd en nog meer van die ellende die je op vakantie niet wil hebben.

Hotelkamer was 1 donker vies gat.

Dezelfd dag nog een hotel geboekt bij Coral Sands. 400 meter verderop. Prima hotel. Neem de XL room. Je krijgt er geen spijt van.

Gereisd met partner in juni 2009

Kan er mee door maar houdt niet over.

Roel en Lenie Knigge, 18-2-2009

Kamer: bij aankomst géén schone kamer en badkamer aangetroffen. Persoonlijk de kamerboy moeten vertellen wat en hoe het schoongemaakt moet worden.

Bedkussen met het weer erin lag gewoon op het bed met een mooie sloop er omheen.

Het extra geld voor een Superior kamer is weggegooid geld.

Restaurant: Als je thee of koffie wilt bij het eten dan komen ze pas als je van plan bent om de eetzaal te verlaten. Bestel je betaalde consumpties dan rennen ze wel hard.

Gebruikte tafels worden niet direkt weer gedekt voor volgende gasten. Je moet zelf het bestek vergaren van andere tafels.

Tuin: Als het gras geharkt wordt dan worden de lege (bier)flessen tegen een boom geschoven en blijven daar dagen liggen.

Ik heb geconstateerd dat badhandoeken 's-avonds van de ligbedden worden gehaald en die nog schoon zijn worden keurig opgevouwen en de volgende dag weer verstrekt. :((( (alleen voor die vervelende Russen, volgens de badmeester).

Het moet echt beter worden.

Gereisd met partner in januari 2009

Marloes en Gaston, 5-6-2008

Het al even geleden maar wij hebben 4 weken in Sri lanka door gebracht, waarvan 3 weken in Coaral Gardens. Hebben hier genoten, ook de kleine restaurantjes in de omgeving zijn aan te raden.

Klachten hebben we niet gehad, zijn ook nog bij hotels in de omgeving wezen kijken en dit hotel was toch de topper. Zijn 8 dagen rondgereisd en hebben vanuit het hotel ook nog vele excursies gemaakt. Wij kijken terug naar een fijn land, fijne mensen en een goed hotel. Wij waren hier in december 2003 en destijds waren ze het hotel al aan het renoveren, dus zou het ondertussen al klaar moeten zijn. Ik heb geen idee hoe ze de tsunamie hebben overleefd. Ik ben vooral benieuwd of de ieniemienie restaurantjes aan de overkant nog bestaan. Voor €5,-- had je een grote krab met patat en lekkere saus. Ga je die kant op neem dan schoolspulletjes mee voor de plaatselijke school, die hebben het echt nodig!!!!!!!!!!En voor de kinderen een lollie, dan zijn ze super blij. geniet van dit hotel.

Gereisd met partner in maart 2005

Chantal, 25-2-2008

het was een super vakantie! ik snap niet dat mensen gaan zeuren over openbare weg met veel geluid? schimmel? het hotel staat zeer goed aan geschreven in sri lanka, in de tijd dat wij er waren zaten al die 10 de ministers bij ons in hotel dus voor daar is het luxe. het licht prachtig alles was super, het eten de service alleen is het hotel een beetje verouderd en aan renovatie toe ( ze hadden het erover dat ze dat dit jaar gingen doen)

rondreis gedaan met nimal! zeker een aanrader een lokale man die alles van het land afweet en zelf kan bepalen wat je doet!

prachtige vakantie gehad.

groetjes

Gereisd familie in februari 2008

Maickel, 12-2-2008

Ben hier met mijn vrouw voor 16 dagen geweest en hier ben ik echt tot rust gekomen. Het land en dit hotel vind ik een aanrader voor iedereen.
        Gereisd met partner in februari 2008

Jan, 21-1-2008

Ergste mankementen verholpen maar nog steeds geen aanrader. Ligt pal aan de doorgaande weg met hele nacht verkeer. Geluid wordt geholpen door open verbinding tussen toilet en buitenzijde. Geen tv of telefoon zonder betaling. Maar 3 vaste parasols in de tuin (beschimmeld), alle kussens van de ligstoelen . Bed volledig doorgelegen. Wel schoon. Kamers van Kras Reizen zonder balkon.
        Gereisd met vrienden in januari 2008

Saskia, 22-10-2007

Snap niet wat mensen goed vinden aan dit hotel, het was er vies, oud en de bediening had het drukker met tv kijken dan met de gasten. Eten was ronduit smerig (bruin uitgeslagen sla en zwarte toast??) 's avonds voor zonsondergang komen er duizenden kraaien nestelen in de tuin die vreselijk veel lawaai maken. Ze drinken uit het zwembad (geen chloor dus daarin! lekker fris..) en laten daarbij een spoor poep na. Kamer goor, schimmel overal, 's nachts viel een luik uit het bad..Grote aggregaat die continu herrie staat te maken achter het hotel. Pas op voor de matjes in de lift! Spekglad! Vloer en plafond in restaurant smerig en kapot.. Is recent overgenomen in grote keten maar kennelijk nog niets aan gedaan. Zijn hier na 1 nacht vertrokken naar een beter (en goedkoper!!) hotel voor onze verlenging. NO WAY dat ik hier een week had gezeten!
        Gereisd met partner in oktober 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Coral Gardens in Hikkaduwa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Coral Gardens zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Coral Gardens scoort een 8.79 uit 10 op basis van 34 reviews.