8,9

Uitstekend

11 reviews over Hotel Lighthouse in het Nederlands

fantastische hotel.

melissa en frederic, 30-7-2016

Het was een zeer geslaagde vakantie.

We werden netjes ontvangen en begeleid naar de kamer.

We hadden een nette kamer en overal werden we vriendelijk aangekeken.

Zwembad is heerlijk en de animatie is geweldig altijd wel iets leuks iedere avond.

Ik heb er echt van genoten dankzij dit hotel.

Mocht ik nog eens op vakantie gaan in bodrum dan kom ik zeker weer terug in dit hotel.

Gereisd met partner in juli 2016

Prachtig hotel

Stijn, 29-9-2013

Het Jetwing Lighthouse ligt prachtig aan zee, waarop de kamers mooi uitzicht hebben. De kamers zijn heel ruim en mooi ingericht, met een zeer royale badkamer met bad en douche. Er zijn twee grote zwembaden met voldoende ligbedden, met daarnaast uitgebreide fitness en tennisbanen en wellness. Het hoofdrestaurant is wat ongezellig en onhandig ingedeeld, maar het eten was prima. De bediening op de a la carte avonden was vrij langzaam. Er was overal in het hotel wifi, maar die was niet zo snel. Met de auto of taxi ben je in een paar minuten in het centrum van Galle.
Gereisd familie in juli 2013

Dit.. mag je niet missen

Poesje, 21-9-2010

Lighthouse is een geweldig hotel. Je bent echt de gast zelfs de deuren worden voor je opgehouden. Het eten was meer dan voortreffelijk. Je smaakpappillen zijn in de 7de hemel. Alles is er en je wordt gegoten in luxe, SUPER
Gereisd met partner in augustus 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Lighthouse***** bij :

luxe hotel aan het strand

Heleen, 15-7-2009

mooi hotel, mooie luxe kamers met een geweldige badkamer. Het eten was erg lekker. enige minpuntje is dat er geen wifi op de kamer is.
Gereisd met partner in juni 2009

een aanrader

Nikoline Kramer, 28-7-2008

Een mooi hotel.Vriendelijk personeel en twee grote zwembaden.

In de avond heerlijk buiten gegeten, met fakkels op het strand.

De kamers waren meer dan luxe, en hebben uitzicht over de zee.

Gereisd met partner in juli 2008

Wim Konings, 12-1-2008

Dit hotel deden we aan tijdens de rondreis door Sri Lanka. Wat een geweldig hotel zeg!

Van de entree tm de kamers is alles op en top. Grote kamers ook! Denk ik het beste hotel wat we ooit hebben meegemaakt. Eten is perfect. Het zwembad ligt super mooi. Mensen, dit is een aanrader. Vragen? Mail gerust.

Gereisd met partner in januari 2008

Norbert ter Mors, 24-8-2005

Waarschijnlijk een van de mooiste Hotels van Sri Lanka, ontworpen door Geoffry Bawa. Prachtig design. Perfecte ligging, mooie kamers, mooie zwembaden en eigen strand. Tsunami schade volledig (en goed) hersteld.Niet de goedkoopste maar beslist de moeite waard.
Gereisd anders in augustus 2005

Ruben van Voorst, 5-10-2004

Jaarlijks bezocht sinds de opening. Prijzen van maaltijden en drankjes zijn het laatste jaar exhortbitant gestegen!Ook de kamerprijs is fors. Het buffetrestaurant is lawaaierig en eten van een placematje hoort niet in een 5 sterren hotel! A la carte restaurant waarschijnlijk het duurste van Sri Lanka! Hoorde veel klachten (ook van lokale ondernemers) over de prijsverhoging van 30% van het laatste jaar! Service is goed, zoals het hoort in Sri Lanka. De luie tuctuc-drivers voor het hotel verdienen en draai om de oren omdat ze 3x de normale prijs willen. Strand voor het zwembad is schoon, verder een groot toilet van de lokale bevolking. Bah !!
Gereisd anders in oktober 2004

Petra & Marco, 21-7-2004

Heel mooi hotel met een zeer mooi ligging direct aan zee. Soort spa resort met 2 zwembaden en een strand. Kamers zijn zeer luxe en groot met een zeer grote luxe badkamer. Vooral ook 's avonds heerlijk om op het terras aan zee te zitten en te relaxen.
Gereisd anders in juli 2004

fam. Zwamborn, 13-4-2004

Chique hotel.Werd bezocht tijdens een rondreis

toen het juist geopend was (1997) je voelt je en werd bediend als een prins. Inrichting luxe;

mooi zwembad en mooie lokatie.

Gereisd anders in april 2004

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Lighthouse***** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lighthouse in Galle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lighthouse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Lighthouse scoort een 8.94 uit 10 op basis van 11 reviews.