Hotel Lady Hill **

Hotel Lady Hill
Lady Hill
8,2

10 reviews over Hotel Lady Hill in het Nederlands

Mooi hotel op prachtige locatie

Marjoke Heneweer, 23-7-2017

Lady Hill is een mooi hotel gelegen op een hoge heuvel waardoor je uitzicht hebt over de stad en regenwoud.

Het restaurant op het dak is spectaculair. Heerlijk eten, goede service en een prachtig uitzicht.

De kamers waren klein en de badkamer was een beetje smoezelig, maar niet te erg.

De oude stad van Galle ligt op 20 min lopen en 10 minuutjes met de tuktuk

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Geweldige plek!

nancy jansen , 19-8-2014

Tijdens onze huwelijksreis hebben we twee nachten verbleven in Lady Hill. Terwijl dit maar 2 sterren is vinden wij het meer waard. De locatie is geweldig, boven op een berg met uitzicht over Galle. De Services is perfect en het eten was heel erg lekker. Echt een aanrader! De kamers waren net gerenoveerd en waren erg schoon. Beide dagen een attentie op de kamer en het bed versierd. Zelfs een gratis hoofdmassage gekregen!
Gereisd met partner in juli 2014

Mooi hotel met vervallen kamers

Richard, 8-9-2010

Ik heb twee nachten in dit hotel geslapen, athans geprobeerd. De matrassen zijn zo dun dat je eigenlijk op de houten plank ligt. Kussens waren versleten en voelden aan als of ze met kokosnoten gevuld zijn.

De airco doet niet veel en maakt bijzonder veel lawaai zodat je er niet van kan slapen.

Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. De gerechten in het restaurant zijn erg smakelijk.

Gereisd met vrienden in september 2010

mweuh

rentsje, 26-8-2008

redelijk hotel, ligt erg hoog, stad en haven slecht bereikbaar. hotel ligt net naast moskee, wat zorgt voor achtergrondmuziek op ongelegen momenten.

zwembad klein maar schoon.

eten matig, weinig keuze.

kamer stonk, maar wel aardig ingericht.

Gereisd met partner in april 2008

Ronald & Marieke, 12-5-2008

Leuk hotel met gezellig dakterras. Ligt op loopafstand van het centrum al moet je wel omhoog wat in de warmte nog redelijk zwaar is.
Gereisd met partner in mei 2008

Henk, 22-8-2007

Leuk hotelletje maar oud. Kamers oud en badkamer "verstopt" in de kledingkast. Bar op het dak met uitzicht over Galle en het fort. In het restaurant was het eten goed (menu), maar vieze tafel lakens.

Gereisd familie in augustus 2007

Horemans Guy, 24-7-2007

klein gezellig hotel - vriendelijk personeel - heel mooi ingerichte kamers - diner was bediening aan tafel = lekker en gezellig - bar is op de hoogste verdieping met zicht op zee - heel aangenaam
Gereisd met vrienden in juli 2007

M.Doevelaar, 21-3-2007

Ik heb hier 3 weken gelogeerd.De ligging vind ik perfect .3 min lopen naar de stad en verder heel rustig,met boven vanuit de bar een magnifiek uitzicht.

De service heb ik als geweldig goed ervaren.Iedereen ,vanaf de manager director ,tot aan de schoonmakers,iedereen doet moeite het naar je zin te maken.Meestal had ik het zwembad voor mij alleen.En dan de bloemetjes op je bed.

Gereisd met vrienden in januari 2007

Udo Sprang, 8-9-2006

Mooi gebouw, mooie ligging, goede kamers, goede keuken, goed zwembad, dakrestaurant met fraai uitzicht. Desondanks raakten we niet enthousiast. Hotel mist karakter, het is vrij sfeerloos.
Gereisd anders in september 2006

Anne, 30-12-2005

Ik ben hier in september 2005 geweest. Erg leuke villa die omgebouwd is tot hotel met nette kamers, prachtig uitzicht, vooral vanaf de openluchtbar op het dak. Het eten is er heerlijk en het personeel en de eigenaar dhr Da Silva zeer vriendelijk. Een absolute aanrader!!
Gereisd alleenreizend in september 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Lady Hill bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lady Hill in Galle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lady Hill zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Lady Hill scoort een 8.16 uit 10 op basis van 10 reviews.