Beoordelingen Hotel Lady Hill**

Lady Hill**
8 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Lady Hill**
29 UPPER DICKSON ROAD, 45002, Galle

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lady Hill** in Galle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lady Hill** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Lady Hill scoort een 7,3 uit 10, op basis van 8 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lady Hill** in Galle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lady Hill**, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Lady Hill** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 3 vakantiefoto's van Hotel Lady Hill** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Sri Lanka. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Sri Lanka. Vergelijk Hotel Lady Hill** met andere accommodaties in Galle.
Even geduld a.u.b.

8,4
8,3
6,4
6,0
Toon score en beoordelingen van:
met vrienden, Sept. 2010
"Mooi hotel met vervallen kamers"vertalen
Richard
5,0
3,0

8-9-2010 Ik heb twee nachten in dit hotel geslapen, athans geprobeerd. De matrassen zijn zo dun dat je eigenlijk op de houten plank ligt. Kussens waren versleten en voelden aan als of ze met kokosnoten gevuld zijn.
De airco doet niet veel en maakt bijzonder veel lawaai zodat je er niet van kan slapen.
Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. De gerechten in het restaurant zijn erg smakelijk.

met partner
Ronald & Marieke
9,0

12-5-2008 Leuk hotel met gezellig dakterras. Ligt op loopafstand van het centrum al moet je wel omhoog wat in de warmte nog redelijk zwaar is.

met partner, Apr. 2008
"Mweuh"vertalen
rentsje
4,0
7,0

26-8-2008 redelijk hotel, ligt erg hoog, stad en haven slecht bereikbaar. hotel ligt net naast moskee, wat zorgt voor achtergrondmuziek op ongelegen momenten.
zwembad klein maar schoon.
eten matig, weinig keuze.
kamer stonk, maar wel aardig ingericht.

De beste prijzen en lastminutes voor Hotel Lady Hill** bij:

Familie
Henk
7,0

22-8-2007 Leuk hotelletje maar oud. Kamers oud en badkamer "verstopt" in de kledingkast. Bar op het dak met uitzicht over Galle en het fort. In het restaurant was het eten goed (menu), maar vieze tafel lakens.

met een groep
Horemans Guy
9,0

24-7-2007 klein gezellig hotel - vriendelijk personeel - heel mooi ingerichte kamers - diner was bediening aan tafel = lekker en gezellig - bar is op de hoogste verdieping met zicht op zee - heel aangenaam

met een groep, Jan. 2007
M.Doevelaar
10,0
10,0
9,0

21-3-2007 Ik heb hier 3 weken gelogeerd.De ligging vind ik perfect .3 min lopen naar de stad en verder heel rustig,met boven vanuit de bar een magnifiek uitzicht.
De service heb ik als geweldig goed ervaren.Iedereen ,vanaf de manager director ,tot aan de schoonmakers,iedereen doet moeite het naar je zin te maken.Meestal had ik het zwembad voor mij alleen.En dan de bloemetjes op je bed.

Udo Sprang
7,0

8-9-2006 Mooi gebouw, mooie ligging, goede kamers, goede keuken, goed zwembad, dakrestaurant met fraai uitzicht. Desondanks raakten we niet enthousiast. Hotel mist karakter, het is vrij sfeerloos.

alleenreizend, Sept. 2005
Anne
6,0

30-12-2005 Ik ben hier in september 2005 geweest. Erg leuke villa die omgebouwd is tot hotel met nette kamers, prachtig uitzicht, vooral vanaf de openluchtbar op het dak. Het eten is er heerlijk en het personeel en de eigenaar dhr Da Silva zeer vriendelijk. Een absolute aanrader!!

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met Koningsdag?

Bent u de eigenaar?