9,1

Uitstekend

6 reviews over Hotel Kandalama in het Nederlands

Adembenemend

Marijke & Dimitri, 9-11-2009

Wat een prachtig hotel,het uitzicht is adembenemend,apen op het balcon dus houd wel de schuifpui op slot ;)

Kortom,een aanrader!

Gereisd met partner in november 2009

Prachtig hotel

Sabine Witvoet, 14-10-2009

Prachtig hotel in een ontzettende mooie omgeving. Het hotel ligt in een rots. Zelfs binnen in het hotel is de berg te zien. De service is er goed. Heerlijk eten. Mooie zwembaden. Wij hadden een suite op de 4e verdieping met prachtig uitzicht over het meer en de Sigirya rots in de verte. Echt een aanrader.
Gereisd met partner in september 2009

blomme, 5-2-2008

Ongelooflijk mooi hotel!

We hebben er ontzettend lekker gegeten!

Gereisd met partner in februari 2008

Ton, 2-12-2007

Dit is de absolute top.Wat een sfeer!!Uit de rotsen gehouwen

Uitzicht over een prachtig meer.Unieke flora en fauna.Onvergetelijk. Een plek waar ik zeker naar terg wil.

Gereisd anders in december 2007

Tim, 19-11-2007

Geweldig om hier van je jetlag bij te komen om vervolgens je rondreis te beginnen. DAN NOG IETS VOOR DE LIEFHEBBERS : Iets is mij vreselijk goed bijgebleven. In heel Sri Lanka is nauwlijks chocolade te krijgen maar wat er hier op het buffet verschijnd kom je dus gewoon niet meer tegen in Sri Lanka..........

In een woord geweldig evenals de ligging van dit hotel.

Gereisd met vrienden in november 2007

Rob Groot, 27-3-2007

Een waanzinnig hotel en absoluut één van de meest indrukwekkende plaatsen waar wij gedurende onze rondreis hebben verbleven.

Ook Floortje Dessing is hier met Yorin Travel geweest een jaar of drie geleden. Een kilometer lang, volledig in en tegen de rotsen en overwoekerd door de jungle. Vanuit de kamer uitzicht op een prachtig meer. Fantastisch eten en uitstekende uitvalsbasis om de bezienswaardigheden in het Noorden van Sri Lanka te bezoeken.

Gereisd anders in maart 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Kandalama*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kandalama in Dambulla, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kandalama zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kandalama scoort een 9.14 uit 10 op basis van 7 reviews.