Hotel Ramada Colombo ****

7,4

8 reviews over Hotel Ramada Colombo in het Nederlands

Hotel is oke

Lieke, 24-9-2012

Geen uitblinker. Ruime kamer en badkamer. Tapijt ziet er niet schoon uit. Inrichting is verouderd. Faciliteiten van het hotel zijn prima. Ontbijtbuffet zeer uitgebreid. Personeel is vriendelijk. en behulpzaam. Wifi is behoorlijk duur.
Gereisd met partner in september 2012

Holiday In zoals het hoort

Liesbeth, 5-4-2012

Dit was ons eerste hotel waar we zijn verbleven op onze 10daagse rondrit. Direct na landing in Colombo heeft onze privé-gids/chaffeurs ons hierheen gebracht en ons de volgende ochtend al terug komen oppikken dus hier zijn we niet lang gebleven. Een zeer grote en mooie inkomhal/receptie. Met het vele marmer en sjieke lusters stak dit wel af tegen de vuile (achter)buurt waar het hotel gelegen is. Onze gids raadde ons zelfs af om buiten te gaan. De kamers waren zeer ruim, en net. Er is een groot zwembad maar met weinig plaats er rondom, enkele ligbedjes en een paar plastieken tafeltjes en plastieken stoeltjes en that's it. Het diner in het restaurant is à la carte en 'smorgens is er een klein buffetje maar wel lekker. Het hotel is dan ook ingesteld op de zakenreizigers. er is ook een (kleine) fitness. en de bar is ook ok. Een typisch holiday in hotel, zoals je ze overal hebt, vooral ingesteld op businessgasten.
Gereisd met partner in juni 2009

Prima hotel

Simone, 19-1-2011

Goede service en prima gelegen. Ik ben er geweest toen het nog holiday inn heette en toen was het zwembad op het dak.
Gereisd met vrienden in juli 1999

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Ramada Colombo bij:

Leuk hotel voor een rondreis

Jessica, 25-6-2010

We zijn 3 nachten hier geweest. Een prima en net hotel. We hadden een kamer op de 7e verdieping en hierdoor konden we mooi over de stad uitkijken.

Alles ligt in de buurt van dit hotel, het stadsstrand en de winkels. Wij hebben heerlijk gegeten bij de foodcorner/plaza onderin het winkelcentrum Daar heb je wel keuze uit 30 verschillende eettentjes.

Gereisd met vrienden in oktober 2005

Goede ligging

Ineke , 22-5-2010

Hotel ligt dichtbij het stadsstrand. Mooie lobby en nette kamers. Toen wij op de kamer kwamen lagen er bloemetjes in de vorm van welcome to sri lanka op het bed.
Gereisd met partner in januari 1993

Eenvoudig maar goed hotel

Frits, 8-5-2010

In dit hotel hadden wij uitgekozen als start van rondreis door Sri Lanka. Wij zijn hier maar één nacht gebleven.
Gereisd met jonge kinderen in april 1994

prima hotel

Heleen, 14-6-2009

hebben hier de eerste nacht van onze rondreis in Sri Lanka doorgebracht. het is een goed middenklasse hotel. nette mooie kamers maar niet luxe. Het hotel heeft een mooi groot zwembad. Ook het eten was zowel s'avonds als ín de ochtend erg goed en niet duur
Gereisd met partner in mei 2009

MBT, 20-5-2007

Gewoon goed middenklas hotel. Kamers netjes, goed verzorgd. Volop mogelijkheden tot eten in de buurt, goed koffiecafe in de buurt. En voor een luxe biertje kan je naar Gall Face hotel aan de overkant van de straat.
Gereisd met vrienden in november 2003

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Ramada Colombo bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ramada Colombo in Colombo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ramada Colombo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ramada Colombo scoort een 7.44 uit 10 op basis van 8 reviews.