Uitstekend

3 reviews over Hotel Lanka Oberoi in het Nederlands

Luxe hotel

Willy, 22-7-2012

Luxe hotel in het centrum van de hoofdstad. Buiten chaotisch, binnen top, erg onwerkelijk. Vanuit hier de rondreis gestart.
Gereisd met vrienden in januari 1998

fantastisch hotel met grandioos uitzicht

c_branje, 26-4-2011

Het hotel ligt enigszins buitenaf en wordt beschouwd als het beste van Sri Lanka en dat wil ik wel geloven. Je mond valt open. Grote lobby zo hoog als het hele hotel met enorme wandkleden die helemaal van het dak afhangen. Veel winkeltjes in het hotel. Luxe kamer en badkamer. Enorm groot hotelzwembad in mooie tuin. De zee ligt zo'n 500 meter verderop. Ook het eten is uitstekend.
Gereisd met vrienden in juni 1984

Mooi hotel

Steven-Irene, 23-8-2010

Dit hotel was het begin en eind hotel van onze rondreis in 1997, het hotel was erg mooi, te mooi eigenlijk tov de rondreis waar we voornamelijk in 2 en 3 sterren hotels verbleven en we dichter bij de mensen en natuur waren.
Gereisd met vrienden in mei 1997

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lanka Oberoi in Colombo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lanka Oberoi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Lanka Oberoi scoort een 9 uit 10 op basis van 3 reviews.