8,3

28 reviews over Hotel Galle Face in het Nederlands

Koloniale sfeer aan de Indische oceaan

Paulusma, 9-2-2013

Wat een heerlijk hotel, fantastisch gelegen aan de oceaan met mooie kamers en goed personeel. Buffet (onvermijdelijk, al kan je ook gewoon a la carte eten) was op heel behoorlijk niveau. Mooie sfeer in het hotel, geboende vloeren, ornamenten en een kamer met alle voorzieningen.

Zwembad aan de oceaan, niet bijzonder maar wel een lekkere plek om aan het einde van de dag op te frissen. 's Avonds aan de oceaan een kopje thee of een glas wijn. Heerlijk!

Gereisd met partner in januari 2013

indrukwekkend

francis, 9-10-2012

een fantastische ligging, en een mooie bouw en antieke inrichting van het hotel. De kamer was reusachtig maar wel gedateerd. De badkuip zelf was wit overgeschilderd en die liet los onder je voeten. Voor Nederlandse maatstaven is dat niet acceptabel maar de sfeer, de locatie en het eten maakt het zeker goed.

Het hotel is duur maar dat is overal in Sri Lanka.

Gereisd met partner in september 2012

Prachtig koloniaal hotel.

Peter, 8-7-2012

Dit was de 2e keer dat we hier een rondreis door Sri Lanka startten en wederom waren we heel blij met dit hotel. Prachtig oud koloniaal hotel, schitterende ligging aan de Indische Oceaan, zeer behulpzame staf, fijne grote kamers en lekker eten. Een vakantie kan slechter beginnen.
Gereisd familie in juli 2011

Fantastische plek

E.R., 30-5-2012

Super hotel, midden in de stad. Vriendelijk personeel. Mooie super deluxe kamers.
Gereisd met vrienden in augustus 2010

Fantasche plek aan de zee en de 'green'

Wessel, 9-5-2012

We verbleven in het vernieuwde gedeelte van het hotel. Prachtige grote kamer (we waren met z'n drieën) en er was nog veel ruimte over. Mooi ingericht en luxe badkamer. Heerlijk gegeten in de prachtige tuin en voor onze begrippen weinig geld. Een prima slot van een boeiende (helaas korte) vakantie in het mooie Sri Lanka
Gereisd familie in november 2011

prima hotel

Senna, 1-5-2012

Prima hotel maar 1 nadeel, beestjes in bed....

Wij denken zelf aan bedwantsen. konden het niet helemaal thuisbrengen.

Zijn hier maar 1 nacht geweest en wel gemeld aan recepties maar weet niet of er iets aan gedaan is.

Hadden kamer 3017....

Gereisd met partner in april 2012

Goed voor 1 nachtje

Mark en Coby, 21-12-2011

Hotel in koloniale sfeer. Kamers gedateerd. Eten was prima en de medewerkers zijn erg vriendelijk.

Goed voor 1 nacht, maar o.i. niet voor een langer verblijf.

Gereisd met partner in november 2011

Prima hotel aan einde van rondreis

Anne, 22-7-2011

Een groot en bekend hotel in koloniale sfeer aan de stadrand van Colombo.

In de gerenoveerde vleugel “Regency” zijn grote, luxe kamers, die maar 20,00 Euro meer kosten dan de kleinere kamers in de oude vleugel.

Door zijn bekendheid heeft het hotel bij de (beter gestelde) inwoners van Sri Lanka een naam opgebouwd en wordt graag gebruikt voor trouwerijen en feesten, dus het kan er vrij druk zijn.

Eigenlijk dus geen toeristenhotel, maar prima hotel voor 1 nacht aan het einde van een rondreis.

Gereisd met partner in maart 2011

Wat een mooi hotel!

Elserike, 22-12-2010

Laatste nacht van onze rondreis hier doorgebracht, we werden ge-upgrade naar een superluxe kamer met jacuzzi en zeezicht. Schitterend hotel, mooi plekje, mooie koloniale hallen, heerlijke high-tea. Niks op aan te merken. Alleen vonden we het een erg sterk contrast dat zo'n luxe hotel een paar meter van arme wijken ligt.
Gereisd met partner in november 2010

Nostalgisch koloniaal

Dennis , 26-1-2010

Fantastisch hotel in Colombo. Het hotel staat stijf van memoires uit het verleden. Een mooie afsluiting van een enerverende rondreis door Sri Lanka
Gereisd met partner in augustus 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Galle Face**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Galle Face in Colombo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Galle Face zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Galle Face scoort een 8.34 uit 10 op basis van 28 reviews.