Hotel Cinnamon Lake Side *****

8,3

14 reviews over Hotel Cinnamon Lake Side in het Nederlands

Deluxe hotel

A, 18-3-2013

Het is een zakelijk hotel dichtbij 'bezienswaardigheden', die je makkelijk met de tuktuk kan doen. Er zelf heen wandelen is niet heel gezellig in deze stad. Het hotel ligt aan een meer waar je vogels kan spotten. Personeel is vriendelijk en servicegericht. Het is een hotel in een duurdere prijsklasse. De kamers met beste uitzicht hadden geen balcon wat ik jammer vond. Het eten in het restaurant was prima. Alles was netjes. Bij het in- en uitchecken was er miscommunicatie omdat we al betaald hadden en ze wilden dat we nog een keer betaalden omdat hun administratie niet in orde was.
Gereisd met partner in februari 2013

Mooi hotel

Familie Meul Zwijndrecht, 23-8-2011

Mooie kamers. Lekker ontbijt.

Bij het inchecken moesten we een waarborg betalen. Bij outchecken werden er maaltijden aangerekend die we niet gehad hadden. Na bijna een uur discusiëren kwamen ze tot de conclussie dat die maaltijden inderdaad niet voor ons waren. De omreken koers van dollars naar roepies was schandalig hoog.

Dit laat een wrange smaak na.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

zeer goed hotel

nathalie, 12-9-2010

hier 1 nacht gelogeerd. Zeer mooi en super proper hotel. Heel lekker gegeten. Mooi zwembad. Zeer vriendelijke bediening. Is een zeer goed doorreishotel
Gereisd met partner in augustus 2010

bart, 5-11-2007

Hotel hete voorheen cinnamon lakside en is nu overgenomen door de transasia keten. Opzich een prima hotel. Echter het heeft wat weg van van der valk keten en dat is wat in strijd met alle andere mooie vaak iets minder sjiek maar welk knussere hotels. Het is eigenlijk een zakenlijk hotel. Veel mensen komen hier werk gerelateerd, en ook veel mensen welke komen voor adoptie zagen wij hier veel.Ondanks de drukke stad colombo, ligt het hotel mooi en rusig. Dus prima hotel maar niet het knusse van de doorsnee knusse hotels goeten Bart.
    Gereisd met vrienden in november 2007

bart, 5-11-2007

hotel heet nu transasia

dit heeft alles te maken met overname van grotere keten

top hotel midden in het centrum van colombo op een rustig plkje langs het water. goede finiss en mooizwembad en heerlijk heten. ook de bediening is er prima. één van de duurdere hotels in het lan ook qua verteer. wel betaalbaar.

Gereisd anders in november 2007

Saskia, 22-10-2007

Grootse lobby met veel marmer en licht, heeft idd de uitstraling van een 5* hotel. Kamer viel mij wat tegen qua ruimte, badkamer was klein maar oke. Eten in buffet was lekker, service zoals overal met een glimlach. Prima hotel voor tijdens de rondreis zoals wij hem hadden.
    Gereisd met partner in oktober 2007

Gino én Jan, 26-8-2007

Dit hotel was de eindstop van onze rondreis. We vonden dit persoonlijk het minst gezellige hotel. We verbleven hier één nacht om vervolgens naar ons strandhotel te gaan. De lobby en de kamers zijn erg chique. Het hotel is echter zeer groot en onpersoonlijk, en het personeel vonden we onverschillig tegenover toeristen. Dit is duidelijk een business-hotel. Het zijn details uiteraard, maar wij vonden dit eerder een standaard 4*-hotel.

Tip: dineer niet in het restaurant, maar waag een rit per tuktuk naar het Corner Café (op 3km). Heerlijk gegeten daar!

Gereisd met partner in augustus 2007

Yvonne, 9-2-2007

Eindstop van onze rondreis. Erg groot en luxe uityerlijk maar de kamers vallen wat tegen. Badkamer lekte het bad een beetje. Wij hadden twee kamers naast elkaar gevraagd en zouden twee kamers op verschillende verdiepingen krijgen. Na flink praten kregen wij uiteindelijk twee t.o. elkaar.

Personeel is erg vriendelijk maar dat vind ik over het algemeen overal op Sri Lanka.

Eten was perfect.

Gereisd anders in februari 2007

Rörik, E.H., 8-12-2006

Onpersoonlijk. Op doorreis werden de kamers toegewezen die zeer duidelijk aan renovatie toe waren en vlug even volgezet werden.

Personeel afstandelijk en traag.

Gereisd anders in december 2006

Teus van Veen, 6-10-2006

prima hotel om mee te beginne of mee te eindigen. Ruime kamers en mooi zwembad
        Gereisd anders in oktober 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Cinnamon Lake Side bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cinnamon Lake Side in Colombo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cinnamon Lake Side zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Cinnamon Lake Side scoort een 8.25 uit 10 op basis van 14 reviews.