6,5

Matig

1 review over Hotel Galavilla Boutique & Spa in het Nederlands

Mooi concept maar bar slecht ingevuld

erikdr, 11-3-2017

Prachtig gelegen op bergtop. Rustig indien de andere gasten zich gedragen (niet bij ons door de tourgroep die de andere kamers geboekt had.) Ongeveer de ligging van de Madulkelle of Hunas Falls upmarket hotels. Check de navigatie van je vervoer, dat van onze chauffeur leidde ons naar de sluiproute achterom die eigenlijk alleen voor jeeps geschikt is, niet de kortere en betere hoofdroute.

Leuk concept, met een artistiek/architectureel design voor trappen en gangen en iedere kamer een andere atmosfeer; lijkt op Helga's Folly. De suite (hadden we omdat andere kamers volgeboekt waren) okay omdat ie 2 x zo goed was als de normale kamers voor 2 x de prijs. Mooie tuin en zwembad met jacuzzi.

Service viel tegen, staf gaf ontwijkende antwoorden of liet minuten op zich wachten. Het voedsel paste bij de eigenaar en de meeste gasten doch absoluut niet bij de kamerprijs: Oosteuropese massakost, nivootje Vandervalk-1985 of zelfs Febo. Zes gerechten en 2 desserts, allen vette en doorgekookte hap. Ontbijt niet veel beter. Voor deze kamerprijs van ongeveer 100 USD mag je een maaltijd van 3-4 sterren verwachte, niet deze meuk. Alleen het overwegen waard voor maximal USD 50/nacht, voor de huidige prijs zijn er zeer veel betere Kandy hotels.

Gereisd met partner in maart 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Galavilla Boutique & Spa in Bowlana Estate, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Galavilla Boutique & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Galavilla Boutique & Spa scoort een 6.5 uit 10 op basis van 2 reviews.