Hotel Riverina ***

8,1

20 reviews over Hotel Riverina in het Nederlands

Mooi strandhotel

a.oostveen, 23-4-2012

Mooi strandhotel met eenvoudige kamers. Eten is goed.

Hotel heeft een grote tuin gelijk aan het strand gelegen

Vriendelijk personeel

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

Goed hotel

Henk, 24-2-2011

Prima hotel aan het strand gelegen. Bij de hoofdweg langs het hotel (400 mtr lopen) is er een enorme verkeersdrukte. Dus even naar Beruwel lopen dat gaat niet.

Er was animatie bij het zwenbad en savonds in de bar met soms live muziek etc (niet alle avonden muziek) Ondanks de grootte van het hotel merkte je daarbij met eten niets van.

Gereisd met partner in januari 2011

goed hotel

veldmuis, 9-1-2011

mooi hotel goede kamers personeel is heel vriendelijk
Gereisd met vrienden in december 2010

Prima strandhotel

Van Riet, 3-1-2010

Mooi, verzorgd strandhotel. Goede ontvangst, ruime kamers, mooi zwembad en goede ligstoelen met matrasjes en handdoeken.

Buffetten gevarieerd en lekker. Vriendelijk personeel. Zeker een aanrader.

Gereisd met partner in december 2009

goed hotel voor een strandvacantie

Blanker, 10-11-2009

Wij waren hier vijf dagen in november 2009 ,

zijn goed verzorgd.Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Minpunt :Onze chauffeur was als onze gast bij een borrel of lunch niet echt welkom in het hotel.

Gereisd met partner in november 2009

Ons trouwhotel

Ilse & René, 21-1-2009

In dit hotel zijn wij getrouwd op 14 augustus 2006! De begeleiding van de medewerkers van het hotel was geweldig! Daarom een onvergetelijke trouwdag gehad.

We vonden het hotel goed. Eten goed, we hebben niets verkeerd gehad en er was veel keuze. Bediening was goed. In ons trouwarrangement zat ook een fullbodymassage in het wellnessgedeelte....dat is echt heerlijk. We hadden dit de dag voor ons trouwen en alle spanning werd letterlijk uit ons lijf gemasseerd. Wij vinden het een aanrader

Gereisd met partner in januari 2009

Fantastische vakantie!!

Lucia Rosenberg, 30-7-2008

Wij waren van 05.07-23.07.2008 in Hotel Riverina.

Van hieruit hebben wij verschillende tourtjes gemaakt. Het eten was prima. Er is genoeg keus bij het ontbijt voor iedereen en het buffet 's avonds was ook heel goed. Veel verschillende gerechten , vers en mooi gepresenteerd. Vooral de nagerechten waren fantastisch! Bijna iedere avond life muziek. In de loungebar werd ook 's avonds animatie (Karaoke, Disco, modeshow) aangeboden. Het personeel is overal erg vriendelijk en doet erg hun best. De kamers op de benedenverdieping waren wel vochtig, alles was klam, maar dat is ook het klimaat in dit land. Wij hebben een kamer op de 2e verdieping kunnen bekijken, die waren minder vochtig. Wij waren zeer tevreden en keren zeker nog een keer terug naar dit hotel!

Gereisd familie in juli 2008

Patrick, 11-12-2007

we verbleven er 10 dagen, ok een moslim-hotel, dus geen varkensvlees daar moet je mee kunnen leven, de "reuk" in het hotel zoals velen klagen is echt wel natuurlijk en is afkomstig van de vele bloemen en planten die ze in de gangen leggen, niet echt westers maar wel subliem als je van de plaatselijke gebruiken houdt. Trouwens de geur, die sterk gaat naar deze van onze muggenmelk, houdt de muskieten weg en das heel wat waard daar. Wat ons stoorde is dat er op vollemaanddag, de "poyaday" zelfs aan all-in klanten geen alcohol geserveerd wordt, alhoewel je daarvoor wel betaald hebt. Je kan wel alcohol op je kamer krijgen maar dan met room-service en dat is betalend, dus het hotel steelt van de klanten, enerzijds geven ze geen alcohol niettegenstaande je ervoor betaald hebt, anderzijds willen ze er wel geven als je nog eens bijbetaalt, onder het mom van de godsdienst, voor de rest echt een prima hotelletje, kleinschalig maar dat is wellicht ook één van haar charmes
Gereisd met partner in november 2007

Maaike, 7-9-2007

We zijn 5 dagen in dit hotel geweest en dat was heerlijk.

De kamers zijn prima, zoals eerder genoemd hangt er een wat vreemde geur, wij konden dit alleen terugbrengen naar vochtigheid en daarom hielden wij de airco aan om dit te verdrijven.

Je krijgt strandhanddoeken voor op de bedjes (met matras) naast het zwembad. Ook kan je ervoor kiezen om op het strand te gaan liggen. De verkopers die op het strand lopen zijn niet verveldend, ze zeuren niet door als je nee bedankt hebt gezegd.

Het eten in het restaurant was prima. Veel keuze 's ochtends bij het ontbijt en ook 's avonds veel keuze en afwisseling door thema bufetten.

Wij hebben zelf geen gebruik gemaakt van de animatieaanbiedingen, wel zijn we heerlijk gemasseerd in de Aryuveda Villa.

Het minst te spreken waren we over het personeel bij de in- uitcheck. Ze laten je wachten en verwijzen je dan door naar iemand anders. De service en glimlach die je wel van het schoonmakers en bar/restaurantpersoneel kreeg.

Gereisd met partner in september 2007

Lotte, 5-9-2007

in de zomer twee weken in dit hotel verbleven. Heel mooi hotel, mooi zwembad, geweldig eten (hele lekkere toetjes ook!) Super mooi strand!

Het enige minpunt is dat het gewoon stinkt! Iedereen zegt dat het een beetje muf ruikt maar dat doet het niet het stinkt gewoon! vooral boven de eetzaal. Ik denk dat het door de airco komt. Het is helaas niet alleen een probleem maar in de naastliggende hotels. Het 5 sterren hotel Eden heeft bijvoorbeeld hetzelfde probleem.

Verder was het hotel echt perfect!

Veel plezier

Gereisd familie in september 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riverina in Beruwela, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riverina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Riverina scoort een 8.12 uit 10 op basis van 26 reviews.