Hotel Bayroo ***

9,3

12 reviews over Hotel Bayroo in het Nederlands

mooi hotel

m en m, 26-2-2010

Zijn hier jaren terug geweest, was een geweldig hotel, erg vriendelijk personeel, prachtige ligging.

Mooie schone kamers met in de avonden turn down service.

Groot zwembad en grote ligweide om te zonnen.

Hebben met een groep nederlanders diverse xcursies geboekt bij beach boys op het strand, helemaal super en goed geregeld.

Ga lekker met de tuk tuk de omgeving rond.

helaas vernomen dat het hotel vrijwel geheel verwoest is door de tsunami.

Wij willen na de wederopbouw zeker weer eens terug.

het si wel een lange transfer vanaf het vliegveld, wij deden er ruim4 uur over.

Gereisd met vrienden in augustus 2000

Els, 16-7-2007

Heb dit hotel 3 maal bezocht en geloof mij ik ben alle drie de keren in dewatten gelegd. De laatste maal in 2003 was ik er samen met een vriendin en werden als koninginnen behandeld!! geweldig eten, Naveen is een TOP kok, Kenneth de directeur echt TOP zoals die met de gasten omgaat. Ook met de beachboys kun je prima op stap gaan heb dat alle drie de vakantie gedaan. Honda, zo noemde hij zich, heeft ons drie vakanties overall heen gebracht. Van een bezoek aan het olifantenweeshuis tot een boottochtje door de mangroven. Pluspunt is dat het geld direct bij de bevolking komt want de toeristenindustrie met de All-in hotels heeft voor hen veel stuk gemaakt. Maar dat neemt niet weg Bayroo was een TOP hotel!! Ik hoop er na de wederopbouw snel naar toe te kunnen.
Gereisd met vrienden in juli 2007

Yvonne, 8-8-2006

Ik kan alleen maar zeggen in een woord fantastisch, bevolking heel vriendelijk top hotel en een heel mooi land met verschillende bezienswaardigheden Zwembad was goed onderhouden en schoon,kamers idem en het eten was zeer gevarieerd en wat keuze betreft ruim voldoende.helaas vernomen dat het geleden heeft met de Tsunami maar als het de renovatie klaar is gaan wij zeker een keer terug
Gereisd familie in september 2003

ca. deurloo, 29-7-2006

we zijn hier in 2000 geweest en willen graag nog een keer terug, wat helaas onmogelijk is omdat het afgebroken is als het weer heropend, gaan we zeker terug zijn nu in ander hotel geweest in juli 2006 was ook heel goed en gezellig hebben in 2000 een local van daar leren kennen en zijn nu weer met hem op stap geweest na 6 jaar hij heeft nu jammer genoeg geen werk,omdat hij anders bij hotel bayroo stond als taxichauffeur zouden graag wat voor hem doen omdat de aktie 555 helaas weinig te bieden heeft aan mensen zolas hem
Gereisd anders in juli 2006

Lia Kuijper, 27-12-2005

Wij zijn in 1999 en in 2001 in hotel Bayroo geweest. Fantastisch. Bij de tweede keer herkende men ons nog. Dat is toch prachtig. Een uitstekende service, een prima keuken, een mooi verzorgd zij het enigszins gedateerd hotel en goede voorzieningen. Kortom een echte aanrader. Helaas zijn onze vrienden van Bayroo door de tsunami getroffen. Ik probeer via internet in de gaten te houden wanneer wij er weer heen kunnen. Want dat wij gaan staat vast. Ik hoop dat wij al onze vrienden daar weer zullen treffen!
Gereisd anders in december 2005

Stephen de Man, 13-12-2005

Wij zijn hier in 2000 geweest, het is verreweg het gezelligste hotel waar wij geweest zijn...

Helaas moeten ik mededelen dat ik hebben vernomen dat het hotel door de Tsunami ramp geheel is verwoest en dat er in het hotel doden zijn gevallen.

De Keels groep waartoe dit hotel behoorde heeft laten weten dit hotel dit jaar geheel te zullen laten afbreken. In 2007 (zomer) zal dit hotel weer zijn deuren openen.

Het was shocking om te horen zeker omdat wij veel kenissen hebben in het Hotel.

Ik hoop dat het nieuwe hotel net zo gezellig en leuk is als het oude Bayroo

Gereisd anders in december 2005

Diinn, 14-7-2005

We zijn al eens naar dit hotel geweest voor de 1ste x in 1999 en de 2e in 2002

het was echt een super gezellig hotel het personeel was erg vriendelijk en het eten was erg goed.

We gaan er gelukkig nog een keertje heen als de renovatie klaar is

Gereisd anders in juli 2005

tonnie en fillie, 7-1-2005

een prachtig hotel,fantastisch land,superlieve mensen overal.het team van bayroo legde ons in de watten,alsof we koningen en prinsessen waren.ga niet met de beachboys in zee, die zijn agressief, wie over dit hotel iets te klagen heeft is gek,en moet maar naar spanje gaan of zo
Gereisd anders in januari 2005

Lia & Jan, 17-11-2004

Het is alweer een aantal jaartjes geleden dat wij er geweest zijn, maar wij denken nog altijd met hele goede gevoelens terug aan Bayroo. Uitstekend personeel, dat tegelijkertijd professioneel en erg vriendelijk is. Wij kwamen na twee jaar daar voor de tweede keer terug en een aantal personeelsleden herkende ons nog. Dan lijkt het net of je in een warm bad stapt hoor. Vandaar dat wij hier toch nog even onze reactie wilden geven. Waarschijnlijk staat deze locatie voor volgend jaar weer op onze planning. Want dat we er terugkeren is een feit; de vraag is alleen op welke termijn.
Gereisd anders in november 2004

liek en roy, 4-10-2004

wij zijn net terug uit sri lanka,het was een super land.Het hotel was perfect,iedereen staat voor je klaar.Het eten was uitstekend,elke dag wat anders.Als je excursies gaat doen zou ik een drie daagse doen omdat de afstanden nogal ver zijn.De beachboys proberen ook excursies te verkopen,maar dat hebben we niet gedaan,we zijn met een prive chauffeur gegaan,dan weet je tenminste dat je waar voor je geld krijgt!Ik snap trouwens niet wat je met een baby in zo'n land gaat doen,het ligt dus echt niet aan het hotel!
Gereisd anders in oktober 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bayroo in Beruwela, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bayroo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bayroo scoort een 9.25 uit 10 op basis van 13 reviews.