Hotel Sanasta

Hotel Sanasta
Sanasta

Onvoldoende

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Sanasta bij:

2 reviews over Hotel Sanasta in het Nederlands

Wordt mooi ALS het af komt...

Erik & Sandya de Ruijter, 15-5-2013

Schrokken toen we aankwamen. Buitenkant en tuin perfekt, paar km van centrum, maar binnenkant is nog teveel bouwplaats; 1e verdieping met kamers klaar doch aan 2e werd nog hard gewerkt. Geeft een wat onveilig gevoel, bijvoorbeeld als je het zwembad in de patio gebruikt en ziet wat er allemaal aan bouwmateriaal naar beneden kan vallen.

Kamers qua ontwerp redelijk, ruim, balkon. Badkamer gammel, warm water kost erg lang. AC werkt soms wel soms niet. Restaurantpersoneel is niets gewend, zet ontbijt bijvoorbeeld 45 min vroeger klaar dan afgesproken. Dat melden we, en 45 min later krijgen we hetzelfde maar dan gewoon koud geworden.

Vooralsnog alleen aanbevolen na afronding verbouwing en heropvoeding van personeel; op dit moment meer een guesthouse dan een hotel en ook geen hotel-prijsniveau waard.

Gereisd met partner in oktober 2012

Als het af komt hopelijk prima...

erikdr, 13-5-2013

Schrokken toen we aankwamen. Buitenkant en tuin perfekt, paar km van centrum, maar binnenkant is nog teveel bouwplaats; 1e verdieping met kamers klaar doch aan 2e werd nog hard gewerkt. Geeft een wat onveilig gevoel, bijvoorbeeld als je zwembad in de patio gebruikt en ziet wat er allemaal aan bouwmateriaal naar beneden kan vallen.

Gereisd met partner in oktober 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sanasta in Badulla, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sanasta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sanasta scoort een 4 uit 10 op basis van 3 reviews.