Vakantiehuis Bougainvilla

7,5

5 reviews over Vakantiehuis Bougainvilla in het Nederlands

Goed en vriendelijk personeel

Willem, 25-5-2017

Appartement schoon en ruim koele kamers
Gereisd met partner in mei 2017

mooi en goed verblijf

G.IJzerman, 8-1-2010

De vriendelijkheid en de goede zorgen gaan samen in dit landelijk gelegen vacantieverblijf. Het is goed toeven in de Bourgain Villa.
Gereisd met partner in november 2009

6-11-2006

Hoi,

Onlangs hebben wij in September Bougain Villa bezocht en zijn daar een paar dagen verbleven.

Wij hebben hier erg genoten van de rust/ eten / personeel/ en natuurlijk de zeer mooie Villa Skippy. Een ruime woning/ appartement met de nodige luxe!

Zeker een aanrader voor mensen op dooreis en mensen die graag even de rust opzoeken!

Groetjes,

Melanie & Mark

Sri lanka heeft bij ons een zeet goede indruk achtergelaten! De mensen zijn er zeer aardig en zijn tot veel bereid. "No problem"!

Gereisd met vrienden in september 2006

Chiel van Beers en Benjo van Beers, 28-8-2006

Het is een leuke en gezellige vakantiebestemming voor zowel jong als oud. Ik ben in het appartement geweest en dat was van hoge kwaliteit, net als je een huisje huurt op een vakantiepark, maar dan veeel ruimer. Voor mij was het de eerste keer dat ik in Sri Lanka was en het heeft meteen een goede indruk achter gelaten. De mensen zijn er vriendelijk en heel behulpzaam.

Kortom de vakantiebestemming om je reis en verblijf in Sri Lanka goed te beginnen.

Gereisd met vrienden in augustus 2006

Bas , 28-8-2006

Zeker voor de rustzoeker en mensen die de grote hotels willen vermijden een prima lokatie.Wij hebben een nieuw huisje gehuurd op het terrein van Bougain villa (zijn pas gereed gekomen oktober 2005) en geboekt op basis van halfpension.Een huisje bestaat uit 2 verdiepingen:beneden een kamer met satelliet tv,een aanrecht met warm/koud water en een terras.Op de bovenverdieping een grote slaapkamer, douche/toilet en erg groot balkon.

Heerlijk rustig (er waren maar een paar gasten) en vaak het hele zwembad voor ons alleen.Het diner konden we in overleg met de kok samen bepalen en hij kookt met verse ingredienten.De houseboy die o.a. de kamers schoonmaakt was erg behulpzaam en vriendelijk.

Wij waren er maar 3 dagen, maar gaan zeker weer eens terug.

Met een tuk tuk ben je ook zo op het strand en in Aluthgama is het prima winkelen.

Gereisd anders in augustus 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Bougainvilla in Alutgama, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Bougainvilla zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Bougainvilla scoort een 7.5 uit 10 op basis van 6 reviews.