Hotel Kosgoda Beach Resort ***

7,8

20 reviews over Hotel Kosgoda Beach Resort in het Nederlands

Geweldig

Hans, 8-7-2011

Door de gids gewaarschuwd dat kamer 1-8 van beduidend mindere kwaliteit zijn dan de rest, en je die dus niet moet accepteren.

Na de hartelijke ontvangst met een verse kokosnoot kregen wij de keuze uit een aantal kamers, welke er allemaal prima uitzagen. Een aanmerking op de kamer werd binnen 5 minuten opgelost ondanks dat men erg druk was met voorbereiden van de ontvangst van een bedrijf dat de rest van het hotel voor het weekend had afgehuurd. Hiervan hebben we door vriendelijk optreden door het personeel geen overlast gehad.

Na het weekend waren we de enige gasten en werden doorlopend in de watten gelegd. Uiteraard geen buffet voor 2 personen maar elke middag werd ons gevraagd wat we graag wilden eten die avond en dat was altijd geweldig.

In de omgeving is behalve de schildpadden ( die ook eieren leggen op het strand direct buiten het hotel) weinig te doen. Kan wel heerlijk langs het strand slenteren.

Prima plek om uit te rusten.

Gereisd met partner in juni 2011

Geweldige vakantie!

Ria van Eijk, 10-3-2011

Hotel Kosgoda Beach Resort was voor ons een geweldige plek om na een rondreis van 9dagen nog even te relaxen. Het personeel was voor ons zeer vriendelijk de jongen die bij het zwembad je bedje klaar maakte kwam ons zelfs vragen of we een paar ligbedden bij ons huisje wilde hebben. Wie goed doet goed ontmoet zegt men wel eens. Het is waar dat de airco niet werkt maar we hadden een ventilator boven ons bed en de kamer was om te slapen niet om verder in te zitten daar hadden we 2 terrassen voor. Wij willen deze plek echt aanraden.
Gereisd met partner in januari 2011

Noot meer

Rein Verschoor, 1-3-2011

De eerste indruk bij binnekomst is heel goed. Een deel van dit hotel heeft gerenoveerde kamers.

Echter......een deel van dit hotel is in de oude staat. Als je daar terecht komt, is je vakantie verknald. Niets functioneert. Het ergste is wel dat de airco het niet doet. Het management is moeilijk bereikbaar en alle klachten zijn voor 'morgen'. Een goede raad: Neem geen risico en boek hier niet.

Rein Verschoor

Gereisd met partner in februari 2011

nooit meer....

Els, 24-2-2011

Ziet er prachtig uit , mooie tuin, leuke huisjes maar wat viel dat tegen. Niets werkte in het huisje , geen water, airco, TV, Koelkast. Probeerden personeel te bereiken, helaas doken aldoor weg, we werden aan ons lot overgelaten.

Er was geen bier, geen witte wijn en na een half uur kregen we eindelijk een kaart om wat te eten. We waren met 4 stellen. Na een geweldige rondreis zouden we nog 7 dagen genieten. Helaas. Gelukkig, na veel praten werd ons een ander hotel aangeboden waar we hebben genoten.

Gereisd met vrienden in februari 2011

Gevlucht

Hans, 18-2-2011

Bij aankomst weinig vriendelijke ontvangst, kamers (4 stuks gezien) niet in orde. Geen werkende airco's, geen werkend toilet, geen warm water en nog andere kleinere gebreken.

Ligging niet fijn, erg afgelegen. Lunch van matige kwaliteit en de bediening was meer in elkaar geïnteresseerd dan in de gasten.

Reisorganisatie heeft uiteindelijk een beter hotel geregeld in Beruwela.

Gereisd met vrienden in februari 2011

Geweldig!

Anja, 8-1-2011

Huwelijksreis naar Sri Lanka. we verbleven 2 weken in dit hotel. Mooi eigen huisje in de prachtige tuin. Huisje bestond uit 2 verdiepingen, met beneden een badkamer deels in open lucht. De houten deuren naar het terras konden beter gesloten blijven want je keek uit op de rivier met daarin de alligators.

Bovenverdieping was een grote kamer met hemelbed.

Eten in het restaurant was gezellig. Vaak met een ander nl stel. Heerlijk zwembad en uitstekende service. De regenbuien zorgden voor afkoeling maar het was niet koud. Heel mooie excursies gemaakt met organisatie maar ook zelf een route uitgezet en een taxi met chauffeur gehuurd. Wij hebben enorm genoten maar zou hier niet naar toe gaan met kleine kinderen.

Gereisd met partner in september 2000

Heerlijk hotel

Peter en Anita, 31-8-2010

Na onze rondreis met TO, hebben wij hier 7 dagen verbleven.

Wij waren de enige twee gasten, en werden helemaal in de watten gelegd.

Prima hotel met zeer aardige mensen van tuinman tot eigenaar/menager

Gereisd met partner in augustus 2010

Geweldig !!!!!!

Peter en Anita, 31-8-2010

Na onze rondreis met touroperator, hebben wij hier 7 dagen verbleven.

Wij waren de enige twee gasten, en werden helemaal in de watten gelegd.

Prima hotel met zeer aardige mensen van tuinman tot eigenaar/menager

Gereisd met partner in augustus 2010

heerlijk hotel

joke en nico van der Starren, 20-11-2009

Wij hebben begin juni 1 volle week in Kosgada beach doorgebracht. De eerste dagen waren we de enigste gasten.

We werden echt in de watten gelegd. Het eten was heerlijk en prachtig opgemaakt.

We hebben elke dag foto's gemaakt van de werkelijk ongelooflijk mooi opgemaakte borden.Onze kamer was perfect, het personeel super vriendelijk (wat voor heel Sri lanka geldt trouwens) Verse bloemen op de kamer een paradijs.

In de periode dat wij er waren is het te gevaarlijk om in zee tezwemmen, maar je kan er heerlijk over het strand wandelen en kennis maken met de lokale bevolking.

Laten we ook de turtle mannetjes niet vergeten, die elk nacht op het strand verblijven en de eieren rapen die net gelegd zijn (als er iemand naar dit hotel gaat, neem dan vooral van die mijnwerkers lampjes mee (zaklantaarns die je op je hoofd bevestigd) EN LAAT DIE DAAR A.U.B. ACHTER.

Kosgada beach, een heerlijk hotel, wij hopen er nog eens naar terug te kunnen keren.Personeel Kosgada bedankt joke en nico

Gereisd met partner in juni 2009

Fantastich!!!

mirandapenris, 18-11-2009

Na de rondleiding met reisorganisatie, hebben we 1 week in dit resort verbracht. Het is een prachtig resort, met een superservice. Het zijn mooie huisjes die goed verzorgt zijn. De bediening is echt super, je wordt hier goed in de watten gelegd. Maar dat geld eigenlijk voor heel sri lanka, het zijn heel vriendelijke, gastvrije mensen.

Er is een mooi zwembad en wat wij heel gezellig vonden was het overkapte terras waar je s'avonds heerlijke cocktails kunt drinken. Het eten was ook erg lekker, goed verzorgt. Kortom het was een supervakantie en we hopen hier ooit nog eens terug te komen.

Gereisd met partner in juni 2003

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Kosgoda Beach Resort bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kosgoda Beach Resort in Ahungalla, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kosgoda Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kosgoda Beach Resort scoort een 7.79 uit 10 op basis van 22 reviews.