Camping Villa de Viver

8,5

21 reviews over Camping Villa de Viver in het Nederlands

Lekkere relaxte camping

Fam_Ros, 17-8-2016

Lekkere relaxte etagecamping in het binnenland van Spanje. Plekken zijn ruim. Sanitair is goed. Warmwater voorziening hapert af en toe wel eens maar op de een of andere manier heb ik dat niet als hinderlijk ervaren. Zwembad is lekker, precies groot genoeg voor een lekkere duik. Broodjesservice op de camping werkt prima. Het mee-eten op de camping was dit jaar niet aan de orde. Jammer, leek ons juist leuk. Je kunt nu hooguit nog een diepvriespizza bestellen. Lastig waren bij tijd en wijle wel de vele vliegen die overigens wat later op de avond verdwenen.

Leuke dorpjes in de buurt alhoewel je daar al snel behoorlijk wat kilometers voor rijdt. Voor de grotere winkels is Segorbe goed aan te rijden. In het naastgelegen dorpje Altura (combineer het met de leuke markt daar!!!) zit een nieuwe Aldi waar je ook prima je boodschappen kunt doen. De supermarkt in Viver zelf is ook goed voor de eerste behoeftes.

Eigenaren zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Onze dochter rijdt graag paard en met een telefoontje was een prachtige buitenrit zo geregeld!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Wat een heerlijke camping!

Sabine, 13-8-2015

Camping in prachtig gebied met enorm fijne, aardige, relaxte eigenaren. De kinderen vinden elkaar vanzelf en gaan allemaal gezellig met elkaar om (alle leeftijden, onze kinderen zijn 12 en 15) waarbij de gratis WiFi op het terras en bij de pingpongtafel een verbindende factor is. De warmwatervoorziening laat het soms afweten maar het is er enorm schoon!! Neem iets mee voor de vliegen en muggen. Als je zin hebt in een praatje op het terras (en tips wilt krijgen van medekampeerders) kan dat, maar niets hoeft. Anna is lief en neemt alle tijd om alles uit te leggen en Eduardo is vriendelijk, relaxed, en kookt voor wie mee wilt eten (De sfeer op deze avonden is ongedwongen en gezellig). We kwamen hier voor 4 dagen en zijn 2 weken gebleven, er is genoeg te zien en te doen in de omgeving (Strand, mountainbiken vanaf de camping, bronnen, kloven waarin je van de rosten in het water kunt springen, Valencia, kleine dorpjes met lekker eten, etc etc).

Deze camping is echt een ontdekking.

gemengde gevoelens

P.Jansen, 6-8-2015

Alle ingrediënten voor een heerlijke vakantie zijn inderdaad aanwezig. Mooi terras, goed zwembad, natuur, rust en schone accomodaties, veel andere Nederlandse gezinnen waar onze kinderen heerlijk mee konden spelen. De tips van de eigenaren waren nuttig en vooral de fietstocht was superleuk.

Helaas bij aankomst was er niet zoals eerder bevestigd mooi uitzicht voor onze huurtent voor 3 weken. Het bed paste net in de slaapcabine en is maar 1.80 lang en benodigde inrichting vrij kaal. Echter deze ongemakken zijn te verwaarlozen bij de enorme hoeveelheden vliegen ( en wespen) die simpelweg niet toestaan om echt ontspannen te zitten bij het zwembad en terras maar vooral eten bij de tent niet toestaan. Voor de 3 huurhuisjes zijn speciale horvoorzieningen gemaakt, maar de huurtenten missen dit. Dus ondanks alle mooie ingrediënten en de beste bedoelingen vd eigenaren zijn wij na 2 vd 3 betaalde weken vertrokken omdat je op de camping simpelweg te weinig ontspannen raakt.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Heerlijke plek in prachtige omgeving!

familie homans, 24-7-2015

Tien dagen kamperen in de bungalow(huur)tent is ons bijzonder goed bevallen! Op de camping heb je niet alleen de plek waarop je eigen tent en kooktent staat, maar ook de plek er tegenover. Compleet met picknicktafel en parasol. De eigenaren doen er alles aan hun gasten een heerlijke vakantie te bezorgen, zo werd er voor onze dochter bij een nabij gelegen manege een buitenrit geregeld op een paard, hebben we een dag met z'n vijven gefietst over de Via Verde (aanrader!), is er voor elke gast een infomap met tips en wetenswaardigheden, elke dag vers brood, schoon sanitair en een heerlijk terras waar je 's avonds kunt mee eten. We zijn net thuisgekomen, maar onze kinderen (16,14 en 8) gaan volgend jaar graag nog een keer! Op de camping waren dit jaar veel vliegen, handig om daar iets voor (of tegen) mee te nemen!

Prettige rustige camping

Marion van Voorst, 24-4-2015

Fijne camping in een natuurlijke omgeving. Er is voldoende ruimte per plaats, auto naar keuze op eigen plek of op parking. Eigenaren Ana en Eduard zijn heel vriendelijk en toegankelijk. Elke morgen halen ze vers knapperig brood voor de gasten. Leuke en gezellige ontvangstruimte/restaurantje (met wifi) en terras. De camping ligt een beetje afgelegen, ruim 3 kilometer van het leuke dorp Viver. In Viver vind je alles wat je nodig hebt: supermarkt, groentewinkel, cafeetjes, leuk dorpsplein enz. De omgeving is mooi en interessant. Veel suggesties vind je in de map die ze voor de gasten hebben gemaakt. Vanaf de camping zelf leek er niet zoveel te wandelen of te fietsen. Ideaal om Valencia (leuke interessante stad, 70 km) te bezoeken (per trein bv. vanaf Sagunto (35 km -met gratis parkeren- of met de bus vanuit het dorp) en toch in de natuur te kamperen. De omgeving is bergachtig en mooi. Teruel ligt ook op ong. 70 kilometer. In de buurt liggen ook de tot fietspaden omgetoverde Via Verdes.
Gereisd met partner in april 2015

Rust, ruimte en natuur

Erik, 1-3-2015

In juni 2014 hebben wij een onvergetelijke week mogen beleven. De gastheer en gastvrouw zijn uitermate gastvrij, hebben alles goed voor elkaar en zijn er wanneer het nodig is. In 2011 ben ik op mijn doorreis naar het zuiden van Spanje op dit prachtige rustieke plekje beland. De aankomst via het achterland en over de karakteristieke weg is al een feest. Op de terugreis heb ik deze camping ook weer aangedaan. De omgeving is fantastisch. Je kunt er zwemmen in de rivier en tal van bronnen, wandelingen zijn er voor iedere gradatie en een fietstocht op een koele dag is een belevenis die je niet mag missen: over de oude spoorlijn en door een aantal spoortunnels. En een dagje geen activiteiten? Dan spring je toch heerlijk in het zwembad met de fijne ligbedden en een goed boek. Aankomen op camping Villa de Viver is echt vakantie!
Gereisd met partner in juni 2014

Geweldige camping, genoten van de gastvrijheid!

Marjelle van Lieshout, 4-8-2014

Het was een fijne plek op een gezellige rustige camping. Prachtig uitzicht. Een mooie plek om allerlei uitstapjes te maken. Super vriendelijke camping eigenaars, waar je ook heerlijk kunt eten. Sanitair is altijd schoon. Kinderen maken veel vrienden en kunnen lekker afkoelen in het zwembad.
Gereisd met vrienden in juli 2014

Super met eigenaren die klaar staan voor je

dekraaien, 4-8-2014

Mooie camping. De eigenaren spreken prima nederlands :-) en staan voor hun vak.

Ze hebben ons ook keurig geholpen toen we een kapotte band reden.

Mooie ruimer plaatsen die je zelf uit kunt kiezen.

Misschien een klein dingetje wat ons betreft verbeterd zou kunnen worden. Je hebt geen keuze menu in het restaurant. Eten wat de pot schaft.

Maar super plaats.

Gereisd met partner in juli 2014

Heerlijke huurtent!

Linda neefjes, 26-7-2014

Pas geleden een week gebivakkeerd in de bungalowtent die er wordt verhuurd op villa de viver. Alles was perfect in orde, echte bedden, een campingbedje voor onze zoon en een fijne kooktent, waar alle spullen aanwezig waren.

De tent was heel ruim en ook buiten was er heerlijk veel plaats.

Het terras, het sanitair en. het zwembad waren piekfijn in orde, goed bijgehouden en nooit smerig. Het mee-eten is aan te raden, gezellig en lekker.

In de omgeving zijn kleine stadjes, leuke markten en mooie wandelingen te maken.

Het strand en Valencia zijn een uurtje rijden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Uitstekende kampeerplek

Ed Boekestijn, 28-6-2014

De camping wordt gerund door bijzonder gastvrij en klantvriendelijk echtpaar. Bij het inschrijven werden wij gewezen op de verschillende voordelen van de ruime staanplaatsen, bijvoorbeeld extra mooi uitzicht. Een klein defect aan onze caravan werd kosteloos gerepareerd.Er zijn mappen te leen met daarin tips, wandel- en autoroutes. Het is mogelijk op de camping te genieten van goede maaltijden met een hele goede prijs/kwaliteit verhouding.

Het sanitair werd uitstekend schoon gehouden. Wij hebben geen gebruik gemaakt van het zwembad, ik zag wel dat iedere ochtend het zwembad werd schoongemaakt. Volgens ons is deze camping een aanrader.

Gereisd met partner in mei 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Villa de Viver in Viver, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Villa de Viver zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Villa de Viver scoort een 8.54 uit 10 op basis van 27 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: