9,5

Zoover award

170 reviews over BedAndBreakfast Mas del Rey in het Nederlands

Oase van rust

Ria en Anita, 9-8-2017

We hebben een paar heerlijke dagen gehad in deze oase van rust. Enorme mazzel dat we de enige gasten waren zodat we optimaal hebben kunnen genieten van de gastvrijheid.

De B&B ligt prettig afgelegen en toch niet te ver van verschillende bezienswaardigheden, heeft mooie, ruime, koele kamers en een lekker groot zwembad met fijne ligstoelen. Er ontbreekt hier sowieso niets; de haciënda is met veel zorg ingericht en van alle gemakken voorzien.

's Avonds hebben we ons culinair laten verwennen met een echt lekker driegangendiner, het ontbijt was prima in orde, kortom een aanrader!

Gereisd met vrienden in juli 2017

Uitstekend

Thomas en Linda, 31-7-2017

Mas del Rey was voor ons net wat we zochten, kleinschalig, maar met alles dicht in de buurt!

Het zwembad was groot en niet druk. Het ontbijt was relaxed en lekker. En het avondeten was HEERLIJK!

Onze kamer was heel ruim, ons terras ook, zonder inkijk en met een prachtig uitzicht!!

De badkamer was netjes... met grote handdoeken, we kregen er zelfs eentje extra voor ons dochtertje!

Marieke is een ideale gastvrouw, zij doen dit duidelijk met heel veel passie.

De honden op het erf zijn heel goed opgevoed en zijn een ideale bezigheid voor de kinderen.

Gereisd familie in juli 2017

Marieke en Gerard runnen een mooi plekje!

Jan & Caroline, 31-7-2017

Een mooie rustige locatie in een agrarische omgeving die prachtig gelegen is tussen de citrusboomgaarden en artishock-velden. Deze prachtige zelf gebouwde Spaanse "haciënda" heeft ruime kamers, prachtige ontbijt/eetruimte en geeft je rust. Aan het mooie zwembad was het heerlijk bijkomen van de uitstapjes die we gemaakt hebben naar de leuke dorpjes en natuurparken. We hebben genoten van de mooie verhalen over de bouw en de opgeloste uitdagingen over aanleggen stroom, warmte en water. Top zoals je, wat afgelegen, toch bijna geheel zelfvoorzienend "groen" je B&B kan exploiteren. De gastvrijheid die we genoten hebben, was niet alleen voor de vriendelijke andere gasten maar ook voor de 4 honden die ons elke keer weer stonden op te wachten als we ergens van terug kwamen.

Een B&B-plekje om nog eens terug te gaan.

Gereisd met partner in juni 2017

Een zeer goede B&B met een fantastische kamer.

Ada en Steven, 28-7-2017

De gastvrouw en gastheer kunnen een voortreffelijke maaltijd voor je klaarmaken

voor een zeer redelijke prijs. Toppers!!!!

Gereisd met partner in juni 2017

Kleinschalig, relaxed en alles uitstekend verzorgd

Mark & Judith, 27-7-2017

In een oase van rust staat deze mooie B&B met groot zwembad, gunstig gelegen dichtbij Vinaros en andere leuke dorpjes. Er zijn diverse stranden in de buurt, eettentjes en winkels. Ons ruime appartement was van alle gemakken voorzien, schoon en netjes. Goede bedden, frisse lakens en grote handdoeken. Marieke en Gerard zijn zeer gastvrij en kunnen heerlijk koken! Erg fijn om 's avonds lekker aan te schuiven en mee te eten. Er hangt een relaxte sfeer, niks moet en alles mag. Wat ons betreft een aanrader wanneer je een rustige, kleinschalige en netjes verzorgde plek zoekt tussen Valencia en Barcelona.
Gereisd familie in juli 2017

Echt vakantie!

Olaf en Linda, 8-7-2017

Na 3 andere adressen belandden we bij Mas del Rey. Daar hadden we het echte vakantiegevoel. We werden verwelkomd door de vier honden en Marieke en Gerard. We kregen meteen een drankje aangeboden. We hadden de kamer 'Gregal' met een heel groot terras en een ruime inloopdouche. Alles superschoon. Heerlijke ruime kamer met een fantastisch lekker bed. Het ontbijt was erg gevarieerd. We hebben in de week dat we er waren 's avonds 4x meegegeten. Marieke en Gerard kunnen allebei erg goed koken. Het is heerlijk toeven aan het zwembad, waarin je een lekker verfrissende duik kunt nemen.

De locatie is prima, want je kunt alle kanten op. Aan de kust is een aantal beschutte rotsbaaitjes, maar er zijn ook zandstranden. Op korte afstand bevinden zich kleine dorpjes en kustplaatsen. Het achterland is ook prachtig, mooie natuurgebieden, een prachtig meer.

Wij hebben hier erg genoten. De sfeer was zo ontspannen en gezellig.

Zeker een aanrader!!!

Mas del Rey is een heerlijke vertrouwde B&B

Colien, 24-6-2017

Geweldige B&B om te relaxen, je goed verzorgd te voelen en vanhieruit de omgeving te verkennen. Alleen maar lof voor Mas del Rey! Perfecte kamers, zalig dineren en ontbijten, fantastische sfeer. Een plek om terug te blijven komen!
Gereisd met partner in mei 2017

Heerlijk, gastvrij en mooie omgeving

Joep Dingemans, 24-6-2017

Fantastisch eten en mooie ruime kamers
Gereisd met partner in mei 2017

Niet te overtreffen

Dick Croes, 24-6-2017

Mas del Rey is een echte aanrader. De mensen zijn enorm gastvrij en de 4 honden die daar rond lopen zijn echt mensenvrienden. Kamers zijn echt ruim.

Heerlijk!

Peter en Esther, 19-6-2017

Alles was prima, heerlijke kamer, schoon en ruim!

Lekker ontbijt en ook een avond genoten van het diner!

Alles prima verzorgd!

Gereisd met partner in juni 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Mas del Rey in Vinaròs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Mas del Rey zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Mas del Rey scoort een 9.49 uit 10 op basis van 171 reviews.