Bed and Breakfast Mas del Rey *****

Mas del Rey
9,5

Zoover award

177 reviews over Bed and Breakfast Mas del Rey in het Nederlands

Super relaxed en gastvrij!

Maartje, 25-9-2017

De eigenaren, Marieke en Gerard, zijn heel gastvrij en proberen het je echt naar de zin te maken. Het is super makkelijk en ontspannen, omdat overal voor gezorgd wordt; je ontbijt (dat heerlijk is met veel keuze) en je kan ook 's avonds mee eten. Het is een compleet verzorgd verblijf!
Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

Fantastisch!

Margriet en Hans, 24-9-2017

Alles aan dit verblijf was goed. Heel hartelijk ontvangen. We hebben genoten van de rust, het voortreffelijke ontbijt elke ochtend met vers gebakken brood,de fijne ruime , decoratieve ingerichte kamer en het verrassende diner van Gerard en Marieke. Kortom, we hebben genoten van een paar heerlijke dagen in Mas del Rey.

Margriet en Hans

Gereisd met partner in september 2017

In 1 woord geweldig

Arno & Helmich Kuiper, 12-9-2017

Ik was met mijn broer op doorreis naar Javea en hebben hier 1 overnachting gehad. Ontvangst, kamer, avondeten en ontbijt , zwembad, ligging en de hygiene vonden wij zeer zeker ruim voldoende. Zeker een aanrader als je op doorreis bent in Spanje.
Gereisd met vrienden in september 2017

Een plek waar je kan genieten en tot rust komt.

Els & Michel, 11-9-2017

Marieke en Gerard zijn een uitstekende gastvrouw en heer! Ze kunnen beiden heel lekker koken en houden er rekening mee als je iets niet lust . De kamers zijn kraaknet en om de 2 dagen worden de handdoeken ververst. Ze geven je goeie uitstaptips zelfs met een scooter . We waren in fijn gezelschap met belgen en nederlanders onder elkaar. We hebben goed gelachen en goede babbels (=gesprekken) gehad . Tof verlof gehad !
Gereisd met partner in september 2017

Mooie, afgelegen plek tussen de sinaasappelbomen.

Hester & Denis, 7-9-2017

Gerard en Marieke zijn zeer gastvrij en kunnen fantastisch koken! Echt een aanrader, zo aanschuiven en laat je verrassen. Het avondmaal word aan één lange tafel gezamelijk genuttigd, daar moet je van houden, wij vonden dat erg gezellig.

De drie honden zijn rustig en welopgevoed. De kans bestaat dat er honden uit de omgeving te horen zijn, of een boer die zijn sinaasappelvelden besproeid, wij hebben dit niet storend ervaren. De kamers zijn erg mooi ingericht en goed verzorgd. Lekker met een koel wijntje bij het zwembad of op de veranda.

De omgeving is niet toeristisch, hooguit spaanse toeristen. Hou er rekening mee dat weinig mensen engels spreken. Maar met een woordenboek en handen en voeten gaat dat prima, de lokale bevolking is uiterst vriendelijk.

Prima wandelmogelijkheden, mooie natuur, maar ook goed toeven op het nette, schone strand van Vinaros.

Gereisd met partner in augustus 2017

Fenomenale vakantie

Familie G., 24-8-2017

Beste Marieke en Gerard,

We willen jullie nogmaals bedanken voor ons verblijf van 2 weken. Jullie ontvangst en de communicatie met jullie was prima en ongedwongen. We voelden jullie passie voor de B&B.

De locatie was uitstekend. De kamer waren groot en hoog en naar onze smaak. Heel prettig. Er hingen artistieke schilderijen aan de muur, vooral van de kunstenares Lotus vonden we mooi. Gerard heeft hele mooie meubels en lampen gemaakt.

Het ontbijt was fenomenaal lekker, elke dag vers fruit en een ei. We zijn verwend. En elke zondag pannenkoeken. Heerlijk.

Verder vonden we het avondeten ontzettend lekker. Vooral van de jus van de zalm, en van de saus van de mosselen ben ik het recept vergeten, maar Marieke stuurde het per email naar mij. Heel aardig.

Het zwembad was fastantisch, vooral ook leuk voor kinderen. De kleinschaligheid van jullie B&B is ook een pluspunt. En niet te vergeten de lieve honden. We denken met veel plezier terug aan ons verblijf in Mas del Rey. Dank voor jullie verwennerij.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

fantastisch verblijf!

Suus, 20-8-2017

Er zijn van die plekken die zoveel rust uitstralen zonder dat ze saai zijn dat je zeker weet dat je er nog een keer terug komt. Mas del Rey is zo'n plek. Mooie plek, heerlijk eten, ontzettend gastvrije eigenaren: wat een heerlijke plek!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Oase van rust

Ria en Anita, 9-8-2017

We hebben een paar heerlijke dagen gehad in deze oase van rust. Enorme mazzel dat we de enige gasten waren zodat we optimaal hebben kunnen genieten van de gastvrijheid.

De B&B ligt prettig afgelegen en toch niet te ver van verschillende bezienswaardigheden, heeft mooie, ruime, koele kamers en een lekker groot zwembad met fijne ligstoelen. Er ontbreekt hier sowieso niets; de haciënda is met veel zorg ingericht en van alle gemakken voorzien.

's Avonds hebben we ons culinair laten verwennen met een echt lekker driegangendiner, het ontbijt was prima in orde, kortom een aanrader!

Gereisd met vrienden in juli 2017

Uitstekend

Thomas en Linda, 31-7-2017

Mas del Rey was voor ons net wat we zochten, kleinschalig, maar met alles dicht in de buurt!

Het zwembad was groot en niet druk. Het ontbijt was relaxed en lekker. En het avondeten was HEERLIJK!

Onze kamer was heel ruim, ons terras ook, zonder inkijk en met een prachtig uitzicht!!

De badkamer was netjes... met grote handdoeken, we kregen er zelfs eentje extra voor ons dochtertje!

Marieke is een ideale gastvrouw, zij doen dit duidelijk met heel veel passie.

De honden op het erf zijn heel goed opgevoed en zijn een ideale bezigheid voor de kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Marieke en Gerard runnen een mooi plekje!

Jan & Caroline, 31-7-2017

Een mooie rustige locatie in een agrarische omgeving die prachtig gelegen is tussen de citrusboomgaarden en artishock-velden. Deze prachtige zelf gebouwde Spaanse "haciënda" heeft ruime kamers, prachtige ontbijt/eetruimte en geeft je rust. Aan het mooie zwembad was het heerlijk bijkomen van de uitstapjes die we gemaakt hebben naar de leuke dorpjes en natuurparken. We hebben genoten van de mooie verhalen over de bouw en de opgeloste uitdagingen over aanleggen stroom, warmte en water. Top zoals je, wat afgelegen, toch bijna geheel zelfvoorzienend "groen" je B&B kan exploiteren. De gastvrijheid die we genoten hebben, was niet alleen voor de vriendelijke andere gasten maar ook voor de 4 honden die ons elke keer weer stonden op te wachten als we ergens van terug kwamen.

Een B&B-plekje om nog eens terug te gaan.

Gereisd met partner in juni 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Mas del Rey in Vinaròs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Mas del Rey zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Mas del Rey scoort een 9.49 uit 10 op basis van 179 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: