Appartement Hacienda Cabreras

Appartement Hacienda Cabreras
Hacienda Cabreras
9,5

20 reviews over Appartement Hacienda Cabreras in het Nederlands

de beste plek in spanje!

Bianca Haan, 30-10-2013

Fantastische locatie met zeer vriendelijke, gastvrije mensen! Zeer schoon en comfortabel ingerichte appartementen!
Gereisd alleenreizend in september 2013

Topaccomodatie op een geweldige locatie!!

Bianca en ivo, 11-10-2013

Heel leuk appartement, mooi en rustig gelegen met goede wandelmogelijkheden en uitstekend geschikt om van hieruit de Costa Blanca te ontdekken met een (huur)auto.

Door mijn werk als reisadviseuse heb ik zowel privé als voor mijn werk al heel wat leuke plekjes bezocht en veel gezien, positief en negatief.....Deze mensen weten zich echt te onderscheiden, dit is geen standaardappartementje, je voelt meteen dat deze haciënda met zeer veel liefde gemaakt is en daarbij zijn de appartementen ook nog zeer smaakvol en gezellig ingericht. Het is superschoon en aan werkelijk alles is gedacht! De warmte, hartelijkheid, behulpzaamheid en het ontzorgen van deze mensen maken je vakantie compleet, het voelt meteen als thuiskomen!

Gereisd met partner in september 2013

Super appartement op een toplocatie!!

Bianca en Ivo, 7-10-2013

Bij alle eerdere reacties hier kunnen wij ons alleen maar aansluiten, alles is al gezegd en ook wij hebben een topvakantie gehad! Bij aankomst geniet je meteen van het rustgevende geweldige uitzicht en de gastvrije en hartelijke ontvangst van Rens, Josi, ouders en lieve hondjes.

Gereisd met partner in september 2013

Onbezorgd genieten

Jolanda Bakker, 10-8-2013

Uitstekend tevreden over alles eigenlijk! Het zijn super leuke, lieve, hartelijke mensen die er alles voor doen om je een zo zorgeloos mogelijke vakantie te bezorgen.

De locatie is mooi en rustig, de accomodatie zeer kindvriendelijk. Er is leesvoer aanwezig voor de mensen die van een tijdschrift of boek willen genieten en er is ook speelgoed en spelletjes voor de kinderen.

Een dikke klapper met tips verteld je precies wat je waar kan doen en is een goede start om de omgeving te verkennen. Grote steden als Alicante en Benidorm zijn binnen een uur te rijden, maar er zijn ook meerdere leuke kleinere steden en dorpen in de buurt.

De appartementen zijn mooi ingericht, zeer proper en functioneel. Bijna alles is standaard aanwezig, hoef je niet van thuis mee te nemen.

Voor een klein bedrag staat er zelfs een goed gevulde ijskast voor je klaar als je aankomt.

We hebben meteen weer geboekt voor volgend jaar!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

zeer gastvrij verblijf

van Engelshoven, 23-7-2013

Als gezin met drie kinderen hebben we een super vakantie gehad bij Haciënda Cabreras. Een mooie, rustige plek om tot rust te komen. Haciënda Cabreras heeft twee mooie appartementen en een ruim zwembad. Zeer gastvrije ondernemers die ervoor zorgen dat hun gasten een super vakantie hebben.

Een auto is onmisbaar.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Een super vakantie

Harrie en Leni, 10-6-2013

Wij zijn nu voor de tweede keer op Hacienda Cabreras geweest, en kunnen er zeker geen genoeg van krijgen. Wat deze mensen voor je betekenen is ongekend, zeer zorgzaam en alles zo super mooi en goed onderhouden, je komt binnen en ziet en voelt meteen de warmte en liefde waar alles mee ingericht is. Echte top mensen in hart en nieren, super stille en mooie locatie. De locatie is top voor wandelaars, je zit meteen in een heel mooi gebied wat bergachtig is. De absolute droom voor mountainbikers, honderden kilometers tourtochten een echte aanbeveling.

Zelf kan ik daar niet meer aan mee doen, maar toen ik met de rolstoel de eerste keer aan kwam, voelde ik meteen aan hoe mooi dit gebied is om te wandelen en te fietsen. En die rust wilt? Je kan het je niet rustiger wensen dan dat het hier is, echt super mooi. Wij verheugen ons er al op 16 augustus gaan wij weer naar onze lieve mensen toe.

Rens en Josi en pap en mam, hartelijk dank voor alles en gelukkig nog maar 9 weken daar zijn we er weer.

Gereisd met partner in mei 2013

geweldige plekje voor vakantie

Martin en Jetty Warnier, 29-5-2013

ongelooflijk wat deze mensen voor de vakantie lui doen,niets is teveel .Ze staan altijd voor je klaar dit is ....super...dit vind je nergens mijn complimenten en dank daarvoor,

CHAPEAU, en onze dank ,zeker tot ziens,Martin en Jetty

Gereisd met vrienden in mei 2013

Mooie omgeving heel rustgevend

A.Wolfs, 26-5-2013

Een super mooi en heel proper verblijf . Tot in de puntjes verzorgt.

Alles is aanwezig in het appartement . Zelfs de toiletartikel zijn aanwezig.

Je hoeft nergens voor te zorgen .Omgeving is heel mooi en rustgevend .

Gereisd met vrienden in januari 2013

Heerlijk vakantieverblijf!

M van Klaveren, 28-12-2012

HC is een heerlijk vakantieverblijf en uivalsbasis voor mensen die van rust en natuur houden en toch het drukke tourisme af en toe willen opzoeken Wij zijn er nou twee keer geweest, 1 keer met de hele familie later nog eens met ons twee. We genieten iedere keer weer van de gastvrijheid, goede service en het perfect onderhouden en nette appartement Onze kleinkinderen hebben genoten van het zwembad met alle beschikbare speelgoed het speeltuintje Lekker BBQen met z´n allen op het overdekt terras. De verschijdenheid van bezienswaardigheden bezoeken die is te vinden in een klapper met goede omschrijving in het appartement Er is een wasmachine die tegen een kleine vergoeding gebruikt kan worden, iets wat zéér handig is met kleine kinderen! Wij gebruiken deze uivalsbasis om alle mooie plekken te bezoeken aan de Costa Blanca maar ook Murcia en Valencia hebben we al bezocht vanaf mooie plek!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Meer dan een TOP locatie

Harrie en Leni, 3-12-2012

Wij zijn net terug van Hacienda Cabreras, het is een ongelooflijk mooi complex, met een stel geweldige mensen die je werkelijk met alles hun diensten aanbieden je voelt meteen de liefde waarme het complex is gebouwd op een super unieke droomlocatie, de service om je op het vliegveld in Alicante op te halen is ook echt super. Josi staat met een brede glimlach en een bordje met je naam te verwelkomen. Wij hebben enkele dagen vakantie mogen vieren op deze unieke locatie. We hebben hun op zeer korte tijd in onze harten gesloten, dat het in 2012 nog mogelijk is om zo'n speciale mensen tegen te komen. Deze Hacienda is meer dan top, de omschrijving en foto's zijn precies zoals het daadwerkelijk is. Wij durven nu al reclame te maken voor deze prachtige Hacienda, onze boekingen voor 2013 zijn al gemaakt :-).

Lieve mensen tot heel snel, dank je wel dat er nog zo'n fijne mensen bestaan. Josi, Rens, Jeanette en Arno dank voor alles.

Gereisd met partner in november 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Hacienda Cabreras in Villena, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Hacienda Cabreras zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Hacienda Cabreras scoort een 9.49 uit 10 op basis van 22 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: