Appartement Valencia Holiday

Valencia Holiday

1 review over Appartement Valencia Holiday in het Nederlands

Toffe kindvriendelijke plek

Casa-Robion, 22-4-2011

Hallo wij zijn An en Jan en hebben 2 kinderen en wij zijn al een paar keer in Valencia op vakantie geweest

Nu hebben we dit jaar de Robions leren kenen en prijs kwalitijd is alles dik in orde en iedereen had het echt naar zijn zin

Alles is aanwezig wat je nodig hebt en tevens staan de eigenaars altijd klaar om je te helpen met eerder wat en om eerder welk uur (zelfs midden in de nacht)

Er zijn in de buurt ook veel wandel en fiets wegen (fietsen kan je gratis gebruiken ) en het is prachige natuur en geuren van de sinasappelbomen en perzieken en zovoort

Een aanrader voor groot en klein wij gaan zeker terug vakantie is al geboekt

Gereisd met jonge kinderen in september 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Valencia Holiday in Valencia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Valencia Holiday zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Valencia Holiday scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: