Bed and Breakfast Valencia Arthouse

9,4

13 reviews over Bed and Breakfast Valencia Arthouse in het Nederlands

Wat een fijne plek!

Viola, 12-10-2017

Een fijne plek in een fijne stad. Alles klopt hier.
Gereisd met vrienden in oktober 2017

Valencia Arthouse is een pareltje!

Carola en Sandra, 27-9-2017

Valencia Arthouse is een heerlijke plek in een geweldige stad. Gastvrouw Margarite verzorgt je verblijf tot in de puntjes: een warm ontvangst, heerlijk uitgebreid ontbijt, ruime en schone kamer en (indien gewenst) heel veel tips to go en see in Valencia. Heel centraal gelegen om Valencia (lopend) te verkennen, plenty leuke terrassen en restaurants op steenworp afstand. Om de hoek kun je fietsen huren om naar het park en het strand te gaan. Valencia Arthouse is een absolute aanrader!
Gereisd met vrienden in september 2017

Super!

Marleen en Paul, 17-4-2017

'Arthouse' is helemaal 'justamente' :-)

Wat je krijgt: Margarita, aangename wereldburger, warme persoonlijkheid, lieve gastvrouw vol humor (prettig gestoord), levende Valencia-brochure. Vooral gaan als je x-jaar getrouwd bent: verrassingstaart was super. Bedankt, Margarita. Unieke ervaring. We'll be back!

Gereisd met partner in maart 2017

Fantastische locatie in het oude centrum!

Tamara, 24-11-2016

Fantastische gastvrouw. Je voelt je echt welkom. De gastvrouw heeft goede tips, denkt mee en kan van alles voor je regelen. De B&B is in het oude centrum. Alles is hierdoor op loopafstand. We hebben drie dagen fietsen gehuurd om door de oude rivier te rijden en naar het strand te gaan. Het is erg mooi fietsen in Valencia, de oude rivier is een bezienswaardigheid op zich.
Gereisd met partner in november 2016

Absoluut geweldig

CatharinaSV, 3-10-2016

Wat een schitterend B&B! Alles was perfect: de locatie, de kamers, het ontbijt. Na een geweldig welkom en vele tips hebben we genoten van alles wat Valencia te bieden heeft.
Gereisd met vrienden in september 2016

Geweldig!

Chantal Derijks, 25-5-2016

Dit is zoals een B & B hoort te zijn, warm ontvangst door de eigenaresse, zelfs om 00.00 u snachts meegelopen naar een restaurant waar we nog heerlijk hebben gegeten. Iedere morgen werden we verwend door haar met een overheerlijk ontbijt. Waren met 7 personen en hadden 1 verdieping tot onze beschikking. Kamers waren erg netjes en gezellig ingericht. Elke dag schone handdoeken en was er weer schoongemaakt. Ze had goeie tips, probeerde ons verblijf zeer aangenaam te maken wat haar zeker is gelukt....

Kom hier zeker terug.

Gereisd met vrienden in mei 2016

Hartelijke ontvangst.

Toon, 21-4-2016

Valencia Arthouse ligt in het oude centrum, vlak achter de kathedraal. Van hieruit is het hele centrum makkelijk te voet te doen.

De eigenaresse spreekt Nederlands. Zij wil van te voren weten hoe laat je aankomt, zodat er een warm ontvangst plaats kan vinden, met een hapje en een drankje. Meteen uitleg over wat er allemaal te doen is, tips over restaurants, musea etc.

Op haar advies de fietsen gehuurd vlak bij het Bed and Breakfast, (100 meter), voor 10 euro per dag.

Het ontbijt is uitstekend met alles er op en er aan. Kamers, badkamers prima in orde en schoon. Elke kamer heeft zijn eigen badkamer met wc, maar niet altijd rechtstreeks vanuit de slaapkamer toegankelijk.

Kamers aan de voorzijde kijken uit op het pleintje voor het gebouw. Kamer aan de achterzijde heeft geen uitzicht. Maar wanneer ben je in Valencia op je kamer?

De huiskamer, waar ook het ontbijt plaatsvindt, heeft een zitje. Wifi werkte prima, ook op de slaapkamer.

Al met al ons hier prima thuis gevoeld.

Gereisd met vrienden in april 2016

Super!

Nel de wit, 12-4-2016

Heerlijk relaxed B&B. Gezellige sfeer , ruime kamer met en zonder badkamer. Heerlijk weekend met mijn dochter gehad. Margarita super gastvrouw die je alles over Valencia vertelt en het graag naar je zin maakt. Leuke tips over wat je echt moet zien en doen en eten. Geweldig! Alles op loop afstand en toch rustig gelegen. Hebben een dag fietsen gehuurd wat ook erg leuk was. Kortom een aanrader.
Gereisd met oudere kinderen in april 2016

Fantastische b&b voor een gezellig weekendje uit

Ilona, 14-3-2014

Helemaal leuk voor een weekendje weg in Spanje, mede door de enorme gastvrije ontvangst en het wegwijzen maken in de mooie stad Valencia door de gastvrouw des huizes Margaritha! De locatie is een mooie mengeling van Zuid-Amerikaanse, Spaans en Nederlanse invloeden. Het ontbijt is heeeeeerlijk en vers bereid. Ook superleuk om met andere culturen aan de ontbijttafel de dag te beginnen. We hebben genoten!
Gereisd met partner in oktober 2013

Geweldige B&B in Valencia

Ingrid, 22-4-2013

Super b&b in een rustig straatje in het oude centrum van Valencia. Kleurrijke, schone kamer. Gastvrouw Ita ontvangt je heel gastvrij en weet alles van Valencia; wat te doen, waarheen te gaan, lekkere restaurantjes etc. Ontbijt is veel, vers en lekker. Dus zeker boeken als je naar Valencia gaat.
Gereisd met partner in januari 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Valencia Arthouse in Valencia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Valencia Arthouse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Valencia Arthouse scoort een 9.4 uit 10 op basis van 14 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: