Hotel Sweet ***

Sweet

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Sweet bij:

1 review over Hotel Sweet in het Nederlands

Stijlvol hotel in hartje centrum!

Marina, 24-7-2013

Wij zijn als jong koppel 6 dgn naar Valencia geweest en verbleven in sweet otel. Het hotel ligt op 5 minuten lopen vanaf metrostation Colon dus met 20 min ben je op vliegveld

Hotel ligt in centrum. Alles is prima te belopen. Wij hebben wel een scooter gehuurd welke we in de steeg naast hotel steeds hebben geparkeerd. Ging prima! Scooter is ideaal wil je ook elke dag lekker naar het strand want dat is toch iets verder weg. Tien tot 15 min met de scooter.

Kamer van hotel was erg mooi. Hadden een douche midden in de kamer maar wel een apart toilet hokje. Elke dag schone handdoeken en vriendelijk personeel die je graag overal bij helpen. Onze douche gaf de eerste keer weinig warm water. Bij terugkomst in hotel was het geregeld en hadden we warm water.

Ontbijt is niet heel exclusief maar voor ons was prima. Er was toast, croissants, choco broodjes en nog meer zoetige broodjes.

Gereisd met partner in juli 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sweet in Valencia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sweet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sweet scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: